بازگشت به اصول اولیه با اضافه بار پیشرونده.


بازگشت به اصول اولیه با اضافه بار پیشرونده.

27 فوریه 2021 –

آیا می توانید در صنعت تناسب اندام در مورد رسانه های اجتماعی درباره اینکه بهترین برنامه ای که باید برای عضله سازی ، قوی شدن و پیشرفت انجام دهید ، دنبال کنید ، سردرگمی زیادی ایجاد شود؟ و من درک می کنم که چرا بسیار زیاد است.

IMG_4047

با اسکن تمرینات روی هر پست و افرادی که با یک پا از نرده ها چمباتمه می زنند ، دانستن اینکه برای یافتن برنامه ای که برای شما مناسب است کجا باید نگاه کنید ، بسیار طاقت فرسا است.

اگر خود 20 ساله ام را که به تازگی در دنیای بالابرها سر و صدا کرده بود به خاطر می آورم ، از یک سایت بدنسازی مدرسه قدیمی با یک مربی مشهور استفاده کردم و طراحی او را با یک T دنبال کردم.

ما همه اصول اولیه را انجام دادیم. بکشید ، فشار دهید ، پایان دهید ، لولا را بچرخانید و بچرخانید.

و حدس بزنید چه…. من تغییری دیدم.

IMG_4021

من در حال عضله سازی بودم ، قوی تر می شدم و به سمت وزنه هایمان حرکت می کردم.

چطور این کار را کردم؟ اضافه بار پیشرونده

من نمی توانم به اندازه کافی با مشتریان خود در داخل و خارج از سالن ورزش تاکید کنم. برای مشاهده تغییر ، باید محرک بیشتری ایجاد کنیم.

اضافه بار پیشرونده زمانی است که به تدریج وزن ، دفعات یا تعداد تکرارها را در روال تمرین قدرتی افزایش می دهید.

به عنوان مثال ، اگر از دمبل 5 کیلویی مشابه برای فرهای خود استفاده کرده اید و تعجب می کنید که چرا افزایش عضلات دوسر را مشاهده نمی کنید ، شاید وقت آن رسیده است که به سراغ دمبل بعدی بروید ، تکرارها را تغییر دهید یا سرعت خود را کاهش دهید.

اگر در حال تمرین در خانه هستید و فقط 1 جفت دمبل دارید ، می توانید دمبل ها را کار کرده و احساس سنگینی کنید ، اما با افزایش تکرارها و / یا کاهش سرعت (به 1-2 فکر کنید و سپس 1-2-3 را پایین بیاورید. )

IMG_4164

همچنین می توانید به عنوان یک محرک افزایش یافته ، فرم خود را پاک کنید.

به عنوان مثال ، من با دوستم سام در مورد چگونگی حمایت از هسته اصلی خود در طول تمرین کار کردم. این نه تنها باعث شد تمرین کاملاً متفاوت باشد ، بلکه بسیار پایدارتر بود ، که باعث افزایش تحریک در بدن من شد.

در حال حاضر ، شما همچنین می توانید با افزایش حجم کار خود در زمان کمتر ، به تدریج اضافه بار کنید.

اگرچه ، سال گذشته ، من چنین طرز فکری داشتم که انجام دادم ، بدون اینکه باهوش باشم خیلی کار کردم.

یک تفاوتی هست.

IMG_4270

این بدان معنا نیست که برای انجام بیشتر کارها باید 50 حلقه بین دو سر بازو انجام دهید ، اما ممکن است دوره استراحت خود را بین مجموعه های فر کوتاه کنید تا چالش و تحریک بیشتری افزایش یابد.

آیا تفاوت را میبینید؟

من تعدادی از موارد خودم را جمع آوری کردم بازگشت به اصول اولیه با دوستانم در adidas تا همه شما را برای تمرین بعدی خود ذخیره کنم! اینها حرکاتی است که من سال گذشته به آنها برگشتم و بدن من احساس می کند خوب و ممکن است که به اصول اولیه پایبند باشم و از اضافه بار تدریجی استفاده کنم.

اسکوات جام پاشنه بلند

HEGS

با HEGS از یک بشقاب برای بلند نگه داشتن پاشنه پا استفاده می کنید.

IMG_4281

با انجام این تنوع ، هرگونه تحرک در مچ پا را برداشته و به زانوها و باسن اجازه می دهید از تمام دامنه حرکت عبور کنند.

این امر هنگام تلاش برای برداشتن قسمت تحتانی کمر از معادله و تمرکز بر تحرک و ثبات مناسب ران بسیار مهم است.

1 Arm Row

1AR

غالباً وقتی افراد یک “چرخش” را انجام می دهند ، شانه خود را به گوش خود می رسانند و اجازه می دهند عضله مغزی آنها به جای عضله لت خود ، عکس آن را بدست آورد.

بر روی یک کشش جزئی در پایین حرکت تمرکز کنید تا عرض را باز کنید ، با فشار دادن آرنج به عقب شروع کنید و این وزن را به باسن خود و نه به پهلو بیاورید.

1/2 نوع زانو

1AP

در مورد ثبات شانه صحبت کنید! پرس 1/2 زانو (مخصوصاً با کتری) مهندسان اصلی شما را برای حمایت از مرد وارد این حرکت می کند. قفس را پایین نگه دارید ، شانه ها را از گوش خود دور کرده و آرنج خود را کمی جلوتر از خود قرار دهید تا به بالا منتهی شود.

هزینه های حمل و نقل

OHW

در اینجا ما به دنبال تثبیت هسته هستیم ، قفسه سینه را پایین نگه داریم و در هر مرحله نفس بکشیم. این امر همچنین به تثبیت شانه و ایجاد پایه ایمن تر کمک می کند. داشتن وزن در یک طرف در مقابل دو طرف به بارگیری تنها در یک طرف کمک می کند. شما می خواهید در هر دو طرف تکرار کنید ، درست مانند دنباله و مطبوعات بالا.

امیدوارم این راهنماها به شما کمک کنند تا به اصول اولیه برگردید و متوجه شوید که نیازی نیست که دائماً چرخ را با قدرت اولیه و رشد عضلانی بازتعریف کنید.

اصول اولیه را رعایت کنید ، بر اضافه بار پیشرونده تمرکز کنید و قدرت درون خود را برای ایجاد آن پایه محکم در آغوش بگیرید.

من هم برای آن زندگی می کنم خروج سبز و می توانید تمام جزئیات و پیوندهای زیر را پیدا کنید!

IMG_4040

من آنقدر احساس کردم که آدیداس با یک مجموعه “بدون درز” بیشتر به بازار آمد.

من با یک مدیوم در پایین رفتم زیرا آنها را کمی فشرده تر و بزرگتر در سوتین دیدم.

من دوست ندارم بالای سرم را حفر کنم ، بنابراین بالا رفتن از اندازه همیشه راحت تر به نظر می رسد. جزئیات پشت این سوتین نیز بسیار زیبا است و بیشتر شبیه گزینه “خط طویل” است.

IMG_4044

جزئیات لباس

من بسیار هیجان زده هستم که اعلام کنم من سفیر آدیداس هستم ، بنابراین امسال مطالب بیشتری خواهید دید! مرسی آدیداس ، راک

همیشه به خود وفادار باشید ،

xo Kasey

ممکن است از پست های بیشتری لذت ببرید

دسته: وبلاگ

برچسب ها: آدیداس ، زنان آدیداس ، بازگشت به باسی ، اضافه بار پیشرونده ، آموزش



دیدگاهتان را بنویسید