بهترین مکمل غذایی برای کاهش چربی و چربی شکم

کاهش وزن و / یا کاهش چربی شکم کار کوچکی نیست. این نیاز به درک آنچه رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی سالم مستلزم آن است ، دارد. برای افزایش کمبود کالری و تقویت بدن در زیر این همه چربی ، به یک برنامه ورزشی شدید نیاز است. برای بسیاری ، این روش آزمایش شده و واقعی برای کاهش چربی است.

با این حال ، بسیاری از افراد هستند که به نظر می رسد صرف نظر از رویکردی که دارند ، وزن خود را کاهش نمی دهند. به نظر می رسد برنامه های غذایی توسط رهبران صنعت کاهش وزن کار کمی انجام دهد. جدیدترین تکنیک های افراد مشهور به همان اندازه بی معنی به نظر می رسد. کالری شمارش شده ، سینه مرغ و ماهی تن خورده شده ، سبزیجات به اندازه کافی سبز می شوند و در عین حال سلولیت و چربی شکم باقی می ماند.

اما اگر کاهش چربی چیزی بیشتر از شمارش کالری و از دست دادن عرق نباشد ، چطور؟ اگر قصد کاهش وزن دارید ، باید کالری کمتری نسبت به نیاز روزانه خود دریافت کنید. و در حالی که ورزش برای کاهش وزن بسیار مهم نیست ، ورزش بدن شما را تقویت و تقویت می کند. ورزش همچنین به افزایش کمبود کالری حتی بیشتر کمک می کند.

بر اساس کاهش کالری و ورزش ، باید تشخیص داد که کاهش وزن یک معادله پیچیده است که بیش از این دو عامل را شامل می شود. برای بخش بزرگی از مردم ، این دو عامل می تواند کافی باشد. اما برای بسیاری ، عوامل دیگری نیز باید در نظر گرفته شوند.

چندین هورمون وجود دارد که می تواند به بدن ما در ذخیره چربی یا سوزاندن آن کمک کند. آیا این هورمون ها در تعادل هستند؟ آیا کمبودهای هورمونی وجود دارد؟ اگر چنین است ، چگونه با این مسائل برخورد می کنید تا کاهش وزن رخ دهد؟

دستگاه گوارش یک مکانیسم پیچیده است که در آن اندام های مختلف باید به طور هماهنگ برای تجزیه غذا ، جذب مواد مغذی و حذف مواد زائد عمل کنند. آیا این اتفاق درست می افتد؟ آیا زباله های سمی وجود دارد که شسته نمی شوند؟ آیا نفخ در معده وجود دارد؟

در نهایت ، آیا متابولیسم به اندازه کافی سریع است یا به اندازه کافی فعال؟ اگر این عوامل دیگر هماهنگ نباشند ، کاهش کالری و ورزش بیشتر ممکن است کافی نباشد. با استفاده از این ویژگی ، راه هایی برای حل این مسائل وجود دارد. در غیر این صورت ، بهترین مکمل های غذایی برای کاهش چربی شکم و کاهش چربی کدامند.

زیرا آنچه واقعاً به آن نیاز دارید چیزی است که مکمل کاهش کالری و ورزش باشد. اگر وسایل سنتی خللی ایجاد نمی کند ، به چالش های بیشتری نیاز است. و مکمل هایی وجود دارد که می تواند برخی از این مسائل را برطرف کند.

چیزی که متاموسیل متداول است می تواند با افزودن فیبر لازم به عنوان یک پروبیوتیک به ایجاد دستگاه گوارش سالم کمک کند. مکمل های هورمونی مانند Motilin به دفع مواد زائد سمی از بدن کمک می کنند. گیاهان و گیاهانی مانند Garcinia Cambogia ، Maca Root و Licorice Root همه برای ایجاد محیطی تمیزتر در دستگاه گوارش کار می کنند. انواع مختلف جینسینگ می تواند انرژی و نشاط را افزایش دهد. اسیدهای آمینه مانند ال کارنیتین بیشترین استفاده را از چربی ها و انرژی دارند.

اگر برنامه های سنتی کاهش وزن جواب نمی دهد ، اولین قدم همیشه باید مشورت با پزشک یا پزشک باشد. گام دوم تحقیق در مورد همه مکمل هایی است که می توانند به کاهش چربی شکم یا کاهش چربی شکم کمک کنند. همیشه نظر متخصصان را جویا شوید و در صورت شک ، به اولین قدم بازگردید.

همانطور که در مورد مکمل های مختلف تحقیق می کنید ، به دنبال لیست مواد تشکیل دهنده آن باشید و به عمق آن بپردازید. حاوی Garcinia Cambogia ، L-Carnitine ، Eleuthero ، Maca Root و موارد مشابه است. آیا غیر GMO است و در تأسیسات تأیید شده FDA تولید شده است؟ مواد افزودنی چیست؟

همچنین ، توصیه ها و نظرات مشتریان را در نظر بگیرید. درصد 5 ستاره تا 1 ستاره چقدر است؟ آیا در بررسی های منفی مسئله یا روندی وجود دارد؟ سیاست بازپرداخت چقدر قوی و پاسخگو است؟

در نهایت ، اثر بالقوه یک شکم صاف از هزینه محصول بیشتر است. آیا پول خود را هدر می دهید (یا نه ، اگر سیاست بازپرداخت واقعی باشد) یا این یک سرمایه گذاری برای سلامتی شما خواهد بود؟ پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا بهترین مکمل غذایی را برای کاهش چربی شکم و کاهش چربی برای خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید