بهترین میان وعده های سالم برای مادران شیرده


گرسنگی به اندازه گرسنگی مادر تازه شیرده وجود ندارد. با هر دو تجربه بعد از زایمان من را شگفت زده کرد – اما وقتی به آن فکر می کنید کاملاً منطقی است. بدن شما به معنای واقعی کلمه این فرد کوچک را زنده تغذیه و پشتیبانی می کند ، علاوه بر اینکه خود را شفا می دهد و با حداقل خواب کار می کند. برای عملکرد و تکمیل بسیاری از مواد مغذی مهم برای شما و نوزاد خود به تغذیه اضافی نیاز دارید.

از جهات مختلف بسیار باورنکردنی است – اینکه بدن زنان نه تنها می تواند ایجاد کند ، رشد کند ، حفظ کند و به دیگران زندگی دهد … بلکه ما همچنین می توانیم شکل اصلی تغذیه آنها باشیم (اگر ما این را انتخاب کنیم و در آن احساس کنیم مطابق با اهداف ، سلامت روان و بینش ما).

فکر کردن درباره آن یک نوع معجزه است و من آن را بدیهی نمی دانم ، اگرچه از نظر روحی و جسمی نیز خسته کننده است ، و گاهی حتی واقعاً طاقت فرسا است. من هنوز آنقدر خوش شانس هستم که هستم وجود دارد من قادر بودم به هر دو فرزندم بدون عوارض نسبی ، به ویژه پس از چنین بارداری سختی ، شیر دهم.

به نظر من این چیزی است که در محدوده درک و دانش من است: تغذیه ، تغذیه ، بهینه سازی تغذیه. بله ، بله و بله.

(نکته جانبی: حتی اگر به نوزادان غذا می دادم ، من 100000 team تیم “بهترین تغذیه کننده” هستم و معتقدم که هر مادری کار فوق العاده ای انجام می دهد ، خواه شما تغذیه با شیر مادر ، پمپاژ ، تغذیه با شیر خشک یا ترکیبی از آنها را انتخاب کنید. سه. شما شروع خوبی را به کودک خود می دهید ، مهم نیست که چگونه او را تغذیه کنید. من به طور تصادفی پرستار بچه را انتخاب می کنم ، زیرا این برای من و خانواده ما آسان تر است ، اما من به هر کسی که چیز دیگری را انتخاب می کند احترام می گذارم.)

CDC در واقع توصیه می کند که مادران شیرده 330 تا 400 کالری در روز دریافت کنند تا رژیم غذایی خود را پر کنند و به کودک خوبی ، انرژی ، چربی و کالری بیشتری بدهند.

از آنجایی که هنگام شیردهی احساس می کنید شبانه روز گرسنه هستید ، من دوست دارم مجموعه ای از میان وعده های ساده و سالم را در دست داشته باشم تا بتوانم به راحتی چیزی را حتی با یک کودک نوپا روی ران بخورم.

بهترین میان وعده های سالم برای مادران شیرده

در مورد سایر مادران شیرده IDK صحبت کنید ، اما میان وعده هایی که من را سیر می کنند و غذای واقعی می سازند ، زندگی را تغییر می دهند در این فصل شلوغ که ما در آن زندگی می کنیم … بنابراین امروز من برخی از میان وعده های سالم مورد علاقه خود را برای پرستاری به اشتراک می گذارم. مادران

(آنها همچنین برای تنقلات در دوران بارداری ، برای کودکان نوپا و برای سفر مناسب هستند!)

در بیشتر موارد ، بهترین غذاهای شیردهی برای تغذیه ، تامین شیر و سیری هنگام گرسنگی عبارتند از:

  • جو دوسر (این یکی از بهترین غذاها برای افزایش شیر است! من همیشه جو بدون گلوتن دریافت می کنم و می توانید آن را در نان ، کلوچه یا کاپ کیک بپزید یا در اسموتی ها ، توپ های پروتئینی یا گرانولاها قرار دهید یا فقط یک وعده بزرگ بلغور جو دوسر یا جو دوسر تهیه کنید. در طول هفته)
  • سبزیجات
  • آجیل و دانه ها (یا روغن آجیل / دانه)
  • غلات کامل
  • چربی های مفید (آووکادو ، روغن زیتون ، قیمه ، ماهی قزل آلا ، زرده تخم مرغ ، در صورت تحمل آنها)
  • مخمر آبجو برای تهیه شیر (برای پخت در کلوچه / نان / کیک)
  • اب! (متخصصان شیردهی توصیه می کنند در هنگام شیردهی نوشیدن را تشنه کنید – نیازی به نوشیدن آب اضافی ندارید ، اما همچنین می خواهید از کم آبی بدن جلوگیری کنید)

و در اینجا میان وعده های پرستاری من است که این روزها به طور چرخشی مصرف می کنم:

  1. گزش گرانولای نیش: دستور تهیه را در وبلاگ اینجا پیدا کنید!! به همین سادگی و روغن آجیل و جو دوسر دارند تا خواص آن را دو چندان کنند. با خیال راحت با افزونه های خود خلاقیت ایجاد کنید…. من عاشق آجیل خرد شده هستم و همچنین می توانم کشمش ، زردآلو خشک یا کمی شکلات تلخ درست کنم.
  2. کوکی های جو دوسر روغن عسل GF: میلی متر ، ساده ، مغذی و بسیار خوشمزه است (تغذیه می شود یا نه). ترکیب عسل + کره بوسه * سرآشپز * است. دستور العمل در وبلاگ اینجاست!
  3. آووکادو با نمک و فلفل دریا و دانه های آفتابگردان شور در بالا: من این را برای یک میان وعده سریع که من را اشباع می کند و طعم و بافت بسیار خوبی دارد دوست دارم!
  4. ساندویچ های روباز: همه گوجه فرنگی ها ، اسفناج ، جوانه ها و خیارها را که بر روی یک تکه نان بدون گلوتن با کمی روغن زیتون روی آن پاشیده شده است به همراه نمک و فلفل به من بدهید. خیلی خوب ، خیلی راضی کننده
  5. نیش انرژی از برداشت روزانه: من این چیزها را دوست دارم وقتی که وقت ندارم خودم همه کارها را انجام دهم. کاکائو نیب + وانیل فقط بهشتی در دهان شماست.

در اولین جعبه DH با کد SIMPLYREALHEALTH تا 40 دلار دریافت کنید.

  1. کوکتل های روزانه برداشت: همچنین می توانید هنگام انجام این کار کوکتل دریافت کنید! من عاشق ساختن کوکتل های خودم هستم ، اما می گویم که مواد کوکتل و ترکیبات DH آنقدر سرگرم کننده ، خلاق و تمیز است که دوست دارم یک گزینه سریع دیگر برای میان وعده یا ناهار داشته باشم.

تا 40 دلار از اولین جعبه با کد SIMPLYREALHEALTH دریافت کنید.

  1. کلوچه های جو دوسر مورد علاقه من: او ، کوکی شیردهی معروف است که من به تازگی چهار برابر کرده ام تا مهمانی بیولوژیکی تهیه کنم! دستور غذا در وبلاگ آمده است!

به فرزند خود کمک کنید تا عاشق غذای سالم واقعی باشد ، جوانه های چشایی را توسعه دهد ، حساسیت غذایی را کاهش دهد و به تقویت سیستم ایمنی بدن و روده های او تا پایان عمر کمک کند … بله ، واقعاً). این راهنما به شما می گوید که از 4 ماهگی به نوزاد خود چه چیزی (و چه موقع و چرا) بدهید! نسخه خود را در اینجا بارگذاری کنید و یک سال در تحقیقات و زمان صرفه جویی کنید. مامان داری!

فایلهای فایل غذای کودک Simply Real را اینجا ببریدبه



دیدگاهتان را بنویسید