داروهای کاهش وزن یا مدیتیشن

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. برخی افراد برای این منظور رژیم ، ورزش و دارو را امتحان می کنند. دیگران برای کاهش وزن از یوگا ، مدیتیشن و روشهای سنتی چینی استفاده خواهند کرد. در هر صورت ، این رویکرد خوبی است زیرا نتایج مطلوب مشابهی خواهیم داشت.

آیا کاهش وزن از طریق مدیتیشن امکان پذیر است؟ آیا کاهش وزن از طریق مدیتیشن امکان پذیر است؟ این مقاله به نفع داروها یا مدیتیشن نیست. من شاهد کاهش وزن افراد از طریق یوگا و مدیتیشن بوده ام. یوگا به شما در حفظ فرم کمک می کند و 2 تا 3 کالری در دقیقه می سوزاند.

بهترین تمرین یوگا “Ashtanga vinyasa yoga” است که در آن هیچ گاه بین تنفس و حرکات شما فاصله ای وجود ندارد. هر توقف با استنشاق آغاز می شود و با بازدم پایان می یابد. به همین دلیل است که یوگا تأثیرات خوبی بر میزان متابولیسم شما دارد. یوگا همچنین یک تمرین قلبی عروقی خوب است.

روشهای سنت چینی نیز برای کاهش وزن استفاده می شود. اکثر مردم با این روش ها نتایج خوبی می گیرند و به همین دلیل چای چینی ، قرص چینی و طب سوزنی چینی در بین مردم مشهور است.

مدیتیشن روشی برای کاهش وزن نیست ، اما از آن برای آرامش ذهن و بدن استفاده می شود. مدیتیشن استرس را از بین می برد و راه خوبی برای از بین بردن تنش است.

داروها برای کاهش وزن نیز موفق هستند ، اما بحث های زیادی در این مورد وجود دارد. رژیم غذایی و ورزش به دنبال کاهش وزن خواهد بود. داروها نمی توانند جایگزین سبک زندگی سالم شوند. یک سبک زندگی سالم طول عمر و موفقیت را تضمین می کند. مدیتیشن و یوگا نشانه های یک شیوه زندگی خوب هستند.

یوگا یا مدیتیشن فقط در صورت اضافه وزن نیست. اگر اضافه وزن دارید ، مصرف دارو ضروری است.

داروهای ضد مدیتیشن

  • شما نمی توانید بدون رضایت پزشک از داروها استفاده کنید. جان خود را به خطر نیندازید. مکمل های کاهش وزن ، قرص و شیک در دارو گنجانده شده است.
  • مدیتیشن را خودتان می توانید انجام دهید. همچنین می توانید از روش های چینی استفاده کنید. از طب سوزنی به عنوان تکنیک کاهش وزن بدون نظارت پزشک استفاده نکنید.
  • داروها عوارض جانبی دارند در حالی که مدیتیشن هیچ عارضه ای ندارد.
  • داروها به شما احساس بیماری و بیماری می دهند. یوگا و مدیتیشن نشانه یک شیوه زندگی خوب هستند.
  • چای چینی و سایر مکمل های طبیعی سلامت کلی شما را بهبود می بخشد ، در حالی که از داروها برای درمان برخی مشکلات استفاده می شود.

انتخاب شما چه باید باشد؟

بستگی به سلامتی شما دارد. اگر اضافه وزن دارید ، دارو مصرف کنید. اگر زندگی سالمی دارید ، 15 دقیقه مدیتیشن کنید. زندگی شما را شاد و آرام خواهد کرد.

چگونه مدیتیشن را به زندگی خود وارد کنیم؟

اکثر مردم وقت مدیتیشن ندارند. این یک مشکل است. وقتی زندگی سالمی داریم ، به وضعیت جسمانی خود توجه نمی کنیم. یک ساعت و اتاقی را انتخاب کنید که در آن مزاحمتی یا وقفه ای ایجاد نشود. به اتاق خود بروید و 15 دقیقه مدیتیشن کنید. نه بیشتر و نه کمتر. در 10 روز اول خود بیش از 15 دقیقه این کار را انجام ندهید. من می خواهم شما در این طرح بمانید. اگر زمان بیشتری را صرف آن کنید ، نمی توانید زمانی برای آن پیدا کنید.

مدیتیشن و یوگا دو چیز متفاوت هستند. با این حال ، هدف آنها اختصاص دادن به منطقی است. این تمرینات تمرکز ، ثبات و آرامش درونی را تقویت می کند.

برای داشتن یک زندگی سالم و عملکرد خوب در زندگی ، بهتر است مدتی را در سکوت بگذرانید.

دیدگاهتان را بنویسید