دو سر بازویی بزرگ بسازید

وقتی ورزش را شروع کردم به دو گروه اصلی عضلانی علاقه داشتم. دوسر و شکم. بنابراین من با انواع مختلف تمرینات دو سر بازویی و استراتژی های توسعه عضلات دو سر بازو آزمایش زیادی کردم.

من قصد ندارم هیچ بدنساز ، مرجع یا مطالعه ای به این ویدئو بیاورم ، زیرا تنها چیزی که می توانم به شما بگویم تجربه شخصی توسعه دوسر بازویی من است. صادقانه بگویم ، این تنها چیزی است که هرکسی می تواند به شما بگوید. استراتژی اجرای راه حلی که برای یک نفر برای گروه بزرگی از افراد مفید بود ، یک مشکل بزرگ دارد. مشکل این است که همه ما متفاوت هستیم ، بنابراین شما باید روی آنچه من به شما می دهم در برنامه ای که برای شما مناسب است کار کنید. برخی از افراد مانند من عضلات دوسر بازویی خود را توسعه داده اند و برخی دیگر کاملاً متفاوت رشد کرده اند.

با انجام 3 کار مهم دو سر بازو بزرگتر شد.

# 1 وزن الاغ سنگین.

شماره 2 فرش واعظ.

شماره 3 مجموعه و قطره.

بیایید با ساخت اولین عضله دو سر بازو و شاید بحث برانگیزترین سه مورد شروع کنیم. وزن الاغ سنگین. زمانی که من فرهای دوسر را انجام می دادم ، می توانم به شما بگویم که شکل من به هیچ وجه کامل نبود. من تا جایی که می توانستم وزنه می زنم تا حدود 5 فر خوب انجام دهم ، پنج تای بعدی می توانند از یک شکل کمی شل و ول تا یک لرزش کامل هارلم متغیر باشند.

من می دانم که می فهمم ، همه می گویند شما باید در فرم کامل خود باشید و باید عضلات دوسر بازویی را جدا کرده و فقط از مفصل آرنج استفاده کنید … و آرنج های خود را در پهلوهای خود محکم نگه دارید … این برای من کار نمی کرد E

من پیشنهاد نمی کنم که به باشگاه بروید و سنگین ترین وزنه هایی را که می بینید بگیرید و شروع به پرتاب آنها کنید. تنها چیزی که من پیشنهاد می کنم این است که شما با 30 دهه در هفته با تمرکز بر فرهای کامل و مشاهده هیچ نتیجه ای در این دام ایستادن قرار نگیرید. ببینید آیا فرهای مناسب برای شما کار نمی کند تنها چیزی که من می گویم این است که وزنه ای را که شروع به انجام آن کرده اید بگیرید ، اما تا نماینده دهم باید آن را تقلب کنید تا آن را بلند کنید. اگر اصلاً نیازی به تقلب ندارید ، در این صورت به شکست نمی پردازید و من دریافته ام که شکست راه # 1 برای رشد ماهیچه است.

دومین چیزی که به من کمک کرد تا دوسر بزرگ ایجاد کنم ، فرهای واعظ بود. فرهای واعظ یک کار باورنکردنی را در جدا کردن دوسر بازو انجام می دهند. این امر باعث می شود که بدانید شانه های شما در پیچ خوردن دخیل نیستند. با استفاده از وزن بیشتر ، زنگ واعظ فرم شما را کنترل می کند. همچنین چیزی در آن وجود دارد که همیشه به من در ساخت دوسر بازویی بزرگتر کمک کرده است. هنگامی که خط واعظ را انجام می دهید ، واقعاً می توانید آن را در حال کار احساس کنید. من همیشه آن را بیشتر از انجام راست فرفری احساس می کردم.

آخرین و مهمترین آنها ، سوپرست ها و قطرات است که به شما کمک می کند عضلات دوسر بازویی عالی بسازید. سوپرست ها برای رشد عضلات دوسر من بسیار مهم بودند. قبلاً دوست داشتم با یک دسته داخلی سنگین EZ نوار واژگون را به مدت 10 بار حلقه زنی کنم و سپس با یک دسته بزرگ EZ نوار حلقه ای برای 20 تکرار با وزن سبک تر شروع کنم. به هر حال ، اگر از خود بپرسید که ساختار تمرین دو سر بازویی من چگونه بود ، من آن را به شما می دهم ، اما درک کنید که ممکن است لازم باشد برای تحریک عضلات دوسر خود ، کاری کاملاً متفاوت انجام دهید. برای من در مجموع 6 ست سنگین بعد از گرم شدن بود. و سپس 3 ست دیگر پس از آن یا با سوپر ست یا با قطره انجام دادم. به طور کلی برای دوسر بازو همیشه 10 یا بیشتر تکرار می کنم.

موارد دیگری نیز وجود دارد که من امروز در مورد آنها صحبت نکردم ، زیرا اکثر آنها را 500 بار شنیده اید. مواردی مانند عبور از بازو یا سر خوردن هنگام بالا رفتن از محل کار ، سعی کنید فقط از مفصل آرنج خود استفاده کنید ، وزن خود را به آرامی کاهش دهید و روی دوسر بازویی که دائما کار می کند تمرکز کنید.

یک نکته ای که می خواهم بگویم این است که شما هرگز بدون برنامه غذایی عالی دوسر بازویی بزرگ نخواهید ساخت. وقتی سعی می کردم ماهیچه های بزرگتری بسازم ، گاهی تا 9 بار در روز غذا می خوردم. نصف شب بیدار شدم تا پروتئین شیر کامل را تکان دهم.

دیدگاهتان را بنویسید