سنگین ترین وزن در محدودیت های همه گیر! چگونه وزن کم کنیم؟: 5 نکته که باید در نظر بگیرید!

به گفته وی ، در یک مطالعه اخیر آمده است که اکثر افراد در دوره ای که ما وزن داشتیم افزایش وزن پیدا کردند. قرنطینه شخصی، یا ماندن در خانه ، بسیار بیشتر از حد معمول! در واقع ، به گفته وی ، متوسط ​​افزایش وزن حدود 1.8 پوند در ماه بود و از آنجا که این بیماری همه گیر بیش از یک سال از عمر آن می گذرد ، برخی مقدار قابل توجهی وزن ناخواسته و غیره را گرفته اند. بسیاری از مردم ، امروز ، باور کنید ، ما بالاخره هستیم ، دیدن کمی نور در انتهای تونل ، و ، آنها با ظاهر شخصی خود و غیره برخورد می کنند و نحوه برخورد م effectivelyثر با آن را در نظر می گیرند. هر ساله ، میلیون ها نفر از رژیم های گوناگون استفاده می کنند – برنامه هایی ، در ابتدای بهار ، به چیزی که اغلب از آن به عنوان لباس شنا ، ذهنیت و غیره یاد می شود. هنگامی که این عوامل با هم ترکیب شوند ، اگر شخص می خواهد وزن خود را کاهش دهد ، ، بهترین ، راه پیش رو ، برای او ، شخصاً! با در نظر گرفتن این موضوع ، این مقاله به طور مختصر سعی می کند 5 مورد را مورد بررسی ، بررسی ، بررسی و بحث قرار دهد ، تا بتوانیم شانس موفقیت خود را در این تلاش ها افزایش دهیم.

1 ذهنیت / نگرش: به خودتان یک معاینه از گردن به بالا بدهید و با یک طرز فکر ادامه دهید تا بهترین فرد خود شوید! آیا متعهد می شوید که با مثبت اندیشی ، توانایی ، نگرش و تمایل به جلو حرکت کنید و مسئولیت احتیاطی را بر عهده بگیرید و پشتکار ، تعهد و نظم لازم را حفظ کنید؟

2 گواهینامه ها / خودیاری: تا آنجا که می توانید از مزایای استفاده از یک لیست گواهینامه خوب و تعهد استفاده از آن برای کاهش وزن مطلع شوید! چگونه از کیفیت ، خودیاری ، برای ایجاد فرصتهای خود ، برای موفقیت بهتر استفاده خواهید کرد؟

3 انتخاب غذا / عادات غذایی / محدودیت های شخصی: عادات غذایی شخصی خود و غذاهایی را که برای خوردن و ترجیح می دهید انتخاب کنید ، همچنین به عنوان محدودیت های شخصی ، در مورد آنچه که مایل به انجام آن هستید! به عنوان مثال ، برای کسی که به طور منظم ماهی و / یا مرغ ، سبزیجات خاص و غذاهای دیگر نمی خورد ، امتحان برنامه ای که بر این موارد تأکید دارد ، منطقی نیست! انتخابی که ما به بهترین نحو برای پیشرفت انجام می دهیم ، اغلب بین این که یکی از معدود داوران موفق هستیم و بقیه تفاوت قائل می شود!

4 مسائل عمومی و نگرانی ها / سلامت: هرگز برنامه کاهش وزن را شروع نکنید مگر اینکه ابتدا با متخصص مراقبت های بهداشتی خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که روشی که انتخاب می کنید برای شما مناسب است! کاهش وزن ، نیازمند تعهد ، فداکاری و نظم و همچنین کاهش عوارض جانبی احتمالی است!

5 کدام روش برای شما منطقی است؟: کدام رژیم برای شما منطقی تر است؟ آیا رژیم غذایی و ورزش ، کم کالری ، کم چرب ، کم کربوهیدرات یا روش دیگری ، عاقلانه ترین راه برای شما خواهد بود؟

اگر می خواهید پوندهای ناخواسته را با موفقیت حذف کنید ، باید تمام اطلاعات بالا را بررسی کرده و در نظر بگیرید! آیا سر کار هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید