من به مدت 1 هفته هر روز شکلات خوردم و این همان چیزی بود که اتفاق افتاد


سلام ، من دومینیک هستم و معتاد شوک هستم. خوب ، شاید نه به طور جدیاما من عاشق شکلات هستم – در هر تکرار! برخی از غذاهای بسیار مورد علاقه من کاکائو است ، مایع ، جامد ، غذای کامل یا یک شکل خوب پخته شده.

با این حال ، من همچنین رژیم غذایی لعنتی می خواهم – من به طور منظم ورزش می کنم و از تغذیه بدن و ذهن خود برای لذت بردن از یک شیوه زندگی سالم لذت می برم. اما اگر FitOn از من بپرسد که آیا می خواهم هر روز به مدت یک هفته شکلات بخورم ، چه کار می کنم؟ نه برای امتحان؟

هدف من: ثابت کنم شکلات می تواند (و باید!) بخشی از شیوه زندگی سالم شما باشد و درمان روزانه شما را از اهداف شما منحرف نمی کند. آیا من وظیفه را توجیه کردم؟ من قصد ندارم فینال را خراب کنم! ادامه مطلب را بخوانید ، عاشقان شکلات.

خواص شگفت انگیز شکلات برای سلامتی

اگر شما نیاز به آزمایش گرایش های هوکولیک خود دارید ، دیگر جستجو نکنید.

برای شروع ، شکلات – به ویژه شکلات تلخ – وجود دارد اشباع شده با معجزه معدنی منیزیم. من سالها با یک متخصص تغذیه ثبت شده لیزا ماستلا (RIS، MPH) (در سطح شخصی و حرفه ای) کار کرده ام ، که دلیل بسیاری از زنان را توضیح می دهد. دست به شکلات بزن به عنوان یک غذای راحت در دوران قاعدگی: غلظت بالای منیزیم می تواند به تسکین گرفتگی عضلات ، رفع استرس و بهبود خلق و خو ، و همچنین می تواند به خواب کمک کند.

این نیز (از جمله دلایل دیگر) است که اغلب می توان آن را مشاهده کرد شیر کاکائو به عنوان یک گزینه برای پر کردن پایان دهنده در پایان رویدادهای ورزشی مانند نیمه ماراتن. و علاوه بر منیزیم ، شکلات تلخ نیز وجود دارد سرشار از آهن، منگنز ، مس ، پتاسیم ، فسفر ، روی و سلنیوم. اما صبر کنید ، چیزهای بیشتری وجود دارد! همچنین منبع عالی آنتی اکسیدان ها است. بنابراین ، دوستان … شکلات وجود دارد superfood ، ممنون از سوال

مطالعه بعد از مطالعه نشان میدهد که شکلات همچنین مشخص شده است که به پشتیبانی کمک می کند سلامت قلب و فشار خونبه

شکلات می تواند به شما بدهد پوست درخشان و از شما در برابر آفتاب محافظت می کند (!!) ، و ترکیبات فعال میتوانست افزایش عملکرد شناختی و بهبود سلامت مغزبه آیا چیزی وجود دارد که شکلات نتواند درست کند؟

به خاطر داشته باشید – این یک مطالعه است شکلات تلخ (یعنی کاکائو) کار سنگین؛ شکر اثرات متضادی دارد همه این مزایای خوب از این گیاه زیبا و غنی کاکائو ناشی می شود که هنگام بازیافت بسته بندی مواد غذایی ارزان قیمت که متأسفانه با قفسه های فروشگاه های مواد غذایی آمریکایی به هم ریخته است ، به راحتی از بین می رود. در اینجا آموزش بهداشتی شما آمده است: در خرید شکلات خود هوشمند باشید! اگر می خواهید از مزایای فیزیولوژیکی کاکائو و خواص جادویی آن استفاده کنید ، با درصد بالایی از تولیدکنندگان با کیفیت به شکلات تلخ پایبند باشید.

من 7 روز شکلات خوردم و این اتفاقی افتاد

آیا من همیشه به شکلات تلخ مفید و فوق العاده پایبند بوده ام؟ خیر اما این در مورد تعادل است ، رفیق! در اینجا نگاهی به هفته من دارم.

روز 1: دیگر (برای تولد من!)

این هفته شکلات را به جشنی ترین شکل آغاز کردم: تولد. من چند دوست داشتم و با تکه های شکلاتی کلاسی هرشی در شومینه لبخند می زدیم. آیا انتخاب سالم است؟ از نقطه نظر فیزیولوژیکی ، نه … نه کاملاً. اما از نظر ذهنی و احساسی ، کاملاً. این یکی از آن لحظاتی است که غذا – این وسیله ارتباطی ، حافظه و شادی است – ما در لحظه بودیم ، غذاهای کوچک سوخته خود را خلق کردیم و از لحظه (و شکلات) لذت بردیم.

روز دوم: اسموتی های کاکائویی

من به تازگی کشف کردم که کچاوا به لطف بهترین دوستش که وسواس زیادی برای تناسب اندام دارد و وسواس زیادی دارد ، غذای کامل می خورد. اگر پودر پروتئین کاکائو را انتخاب می کنید ، این کوکتل برای غذا یا برای پخت خودتان است حال کوکتل کاکائو را بهبود می بخشد، روشی طراوت (و سالم!) برای ترکیب شکلات خوشمزه در برنامه غذایی سالم است.

روز سوم: شکلات تلخ

قبل از خواب چند مربع شکلات تلخ از Trader Joe به عنوان کمی سیر کننده خوردم. برای من ، طعم شکلات تلخ آنقدر شدید است که من نیازی به پرخوری یا خوردن یک توده از آن احساس نمی کنم. من فقط می توانم یک میان وعده بخورم و احساس کنم که میل من کاملاً سیر شده است. همچنین من را از خوردن آجیل در یک دسر سنگین و پر کالری هنگامی که فقط به یک تکه شیرینی نیاز دارم ، باز می دارد.

روز چهارم: شیر شکلاتی

همانطور که قبلاً گفتم … دلیلی وجود دارد که می توانید شیر شکلات را در بسیاری از مسابقات پیدا کنید! این است پدر ترکیبی عالی از کربوهیدرات سریع و پروتئینبه من شخصاً شیر شکلات را به عنوان یک نوشیدنی پس از تمرین دوست دارم ، بنابراین پس از نوشیدن زیاد من نوشیدنی خود را نوشیدم 44 دقیقه 20/20 HIIT با دنیلبه اگر به لاکتوز حساسیت دارید ، من آن را به شدت توصیه می کنم! سعی کنید شیر شکلات خود را با کاکائو خام و شربت افرا ارگانیک تهیه کنید تا ترکیبی کمتر فرآوری شده و بیشتر سلامت را دریافت کنید.

مربوط: آیا واقعاً شیر شکلات بهترین نوشیدنی بعد از تمرین است؟

روز 5: کاسه Açaí با کاکائو و شکلات تلخ

یکی از صبحانه های مورد علاقه من کوکتل اسموتی است و من * عاشق * açaí هستم. من هرگز به acai plus شکلات نرفته بودم ، بنابراین فکر کردم یک هفته برای آزمایش است … و من بسیار هیجان زده هستم. من کمی کاکائو به مخلوط اضافه کردم و کاسه را با تمشک و تکه های شکلات تیره پر کردم ، و واقعاً مانند دسر برای صبحانه بود – اما این یک افزایش دیوانه کننده بود.

روز ششم: شکلات داغ Wellness

با سردتر شدن ، من سراغ این FitOn خوشمزه داغ رفتم کاکائو فوق العاده -نوشیدنیبه در مورد یک نوشیدنی گرم و شیرین در یک روز پاییزی چیزی آرامش بخش وجود دارد ، می دانید؟ ترکیب شکلات و ادویه ها مرا به یاد شکلات داغ مکزیکی می اندازد (یکی دیگر از موارد مورد علاقه من) ، اما سبک تر و مغذی تر.

روز 7: براونی

فینال شنبه؟ کیک شکلاتی جویدنی از فروشگاه محلی مورد علاقه من. براونی شاید غذای مورد علاقه من در تمام دوران باشد (و تنها غذایی که به نظر می رسد هیچ نشانه ای از سیری در آن وجود ندارد!) ، بنابراین محدود کردن آن به یک تمرین ، تمرین دلپذیری برای کنترل خود بود.

نتایج: احساس شادی می کنم! هفته بسیار خوبی بود و من هر روز اوقات خوشی را سپری می کردم و روی تهیه یک (یا خرید) یک شکلات خوشمزه برای خودم تمرکز می کردم. چه یک درد ملایم و گرم ناشی از شکلات از نانوایی فرانسوی یا اسموتی از اسموتی و کلم از غذاهای فوق العاده ، شکلات می تواند کمی شادی را به رژیم غذایی شما اضافه کند.

زمینه: بقیه رژیم غذایی من

من فکر می کنم مهم است که توجه داشته باشم که شیرینی های شکلاتی من با بقیه رژیم غذایی من متعادل شده است. من خودم را محدود نمی کنم و بصورت شهودی غذا می خورم (این بخشی از تمرین شخصی من است) ، اما من سبزیجات را دوست دارم و تمایلم به خوردن غذاهای سالم تر است و با غذاهای شیرین و اشباع کمتر احساس سیری می کنم (البته اگر کیک نباشد). بنابراین به خاطر داشته باشید که این عکس در غذاهای هفته من یک قطعه بسیار کوچک از چیزی است که من در هفت روز مصرف کردم. به عنوان مثال ، یک وعده غذایی با میگو ، مارچوبه ، اسفناج سرخ شده و قسمت کوچکی از ماکارونی موی فرشته (پروتئین ، سبزیجات زیاد ، کمی کربوهیدرات … البته) بود.

شکلات سالم مورد علاقه من

راه مورد علاقه من؟ همه راهها! حتی با نوشتن این و ذکر درد در شکلات به معنای واقعی کلمه یک دقیقه پیش ، من قبلاً می خواهم به این مکان فرانسوی بروم و یک کروسان کره ای با شکلات تلخ ذوب شده در مرکز تهیه کنم.

این زیبایی شکلات است ، IMO. بسیار متنوع است و می توان آن را به طرق مختلف در منو قرار داد. تماشای آن (و مصرف) به تنهایی ، با میوه ، همراه با سبزیجات ، پخته ، منجمد ، پودر … شگفت انگیز است.

اگر مجبور باشم انتخاب کنم ، می گویم که یک کاسه اسموتی این هفته واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داد. از نظر یک روش “سالم” برای مصرف شکلات ، من خوشحال شدم که چگونه از کوکتل اسموتی توت با شکلات آکای خوشم آمد. من دوباره آن را دوباره انجام خواهم داد!

بردن

بنابراین ، همانطور که اشاره کردم ، این آزمایش شادی زیادی را در زندگی روزمره و روال عادی من به ارمغان آورد. شکلات واقعاً روحیه را بالا می برد ، مردم! در مورد وزن ، عملکرد و سایر معیارهای سلامتی – صادقانه بگویم ، من دقیقاً همان چیزی هستم که هفت روز پیش بودم. بدون نوسان وزن ، بدون کندی ، بدون افزایش قند ، بدون اشکال. خنده دار است که چگونه احساس می کنم کاملا خوب هستم (و البته عالی!)

برای من ، این فقط ثابت می کند که رویکرد متعادل به سلامتی بهترین راه برای حفظ تعادل کامل بدن و ذهن است. من یک دانشمند نیستم ، اما “نتیجه” این “مطالعه” به نظر می رسد: کاکائو = هموستاز.

گرچه من دکترا نیستم. محقق ، من * یک * مربی تغذیه معتبر هستم ، بنابراین در اینجا نتیجه گیری من از هفته و این آزمایش است: غذاهایی را پیدا کنید که شادی شما را به همراه دارد و در مورد آنها بیشتر بیاموزید. اضافه کردن توجه به غذا؛ این است یک عمل ساده آگاهی به خودی خود سالم است (حتی مطالعات نشان می دهد می تواند به کاهش وزن کمک کند اگر این هدفی است که در ذهن دارید). هیچ کس نباید از شادی محروم شود و هرچه بیشتر بتوانید غذا خوردن را با تجربیات شاد و آگاهانه تمرین کنید ، می توانید عادات سالم و مثبت خود را در سایر زمینه های زندگی خود تقویت کنید.

تغذیه و تغذیه سالم ایده های متقابل نیستند. اگر این کار را آگاهانه و عمدی انجام دهید ، آنها می توانند در دست شما زندگی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید