موز – یکی از ساده ترین راه های کاهش وزن در صورت انجام صحیح

رژیم موز یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای افزایش تلاش های شما برای کاهش وزن است. به نظر می رسد نسخه های زیادی از این رژیم وجود دارد … و من نیز یک نسخه از این رژیم دارم. بسیاری از نسخه های دیگر این رژیم فقط احمقانه به نظر می رسند و چندان کاربردی نیستند.

در اینجا یک نسخه آسان برای استفاده است که به شما کاهش وزن آهسته و مداوم را ارائه می دهد. این رژیم غذایی آنطور که فکر می کنید یک رژیم غذایی شدید نیست.

شاید فکر کنید رژیم موز شامل خوردن فقط موز در طول روز است. اشتباه! بدیهی است که این بسیار عملی یا هوشمند نیست. تنها یک قانون اساسی در این رژیم وجود دارد و یک قانون کلی دیگر …

قانون شماره 1: قبل از هر وعده غذا 1-2 موز بخورید … حداقل 3 بار در روز.

خیلی ساده ، نه؟ چیز زیادی برای فکر کردن نیست. اگر غذا می خورید ، 1-2 موز قبل از غذا می خورید. عملی ، آسان ، سالم و چیزهای زیادی را به خاطر نمی آورید.

قبل از صبحانه ، 2 عدد موز بخورید. قبل از ناهار ، 2 عدد موز بخورید. قبل از شام ، 1 عدد موز بخورید. بنابراین در کل 5 موز در روز بخورید.

قانون شماره 2: هرچه می خواهید برای غذا بخورید.

این قانون ساده است … هرچه می خواهید بخورید ، به شرطی که قبل از صبحانه 2 عدد موز ، قبل از ناهار 2 موز و قبل از شام 1 موز بخورید. بدیهی است که خوردن غذای سالم تر از حالت عادی حتی در کاهش وزن شما مفیدتر خواهد بود ، اما صد در صد ضروری نیست.

قانون پاداش: می توانید 1 موز را قبل از صبحانه و ناهار با یک سیب جایگزین کنید.

همانطور که گفته شد ، می توانید یک موز را قبل از صبحانه و ناهار با یک سیب جایگزین کنید. این کار برای رفع خستگی احتمالی انجام می شود. چیزی بیشتر.

من صادقانه نمی دانم که با این یا هر رژیم دیگری که از موز استفاده می کند چقدر وزن کم می کنید ، با این حال باید متوجه کاهش وزن مداوم باشید. خیلی سریع نخواهد بود ، بنابراین اگر به دنبال این هستید رژیم غذایی موز را فراموش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید