هنگام خواب وزن خود را کاهش دهید

هنگام خواب وزن خود را کاهش دهید – عجب!

من مشتریان زیادی دارم که دائماً از من می پرسند چگونه می توانم وزن خود را کاهش دهم ، اما به ندرت افراد به این فکر می کنند که شما می توانید سوخت و ساز بدن خود را در هنگام خواب افزایش دهید. من فکر می کنم این به این دلیل است که اکثر مردم کاهش چربی را با کار سخت و ورزش های شدید مرتبط می دانند. این قطعاً درست است ، هیچ راه میانبر فوری برای رسیدن به بدن مورد نظر شما وجود ندارد. با این حال ، ترفندهایی وجود دارد که می توانید برای افزایش میزان کالری سوزانده شده انجام دهید.

بنابراین اجازه دهید نحوه چربی سوزی را هنگام خواب توضیح دهم. کاهش وزن هنگام خواب یکی از ساده ترین ترفندها برای چربی سوزی بیشتر است. اولین نکته ای که احتمالاً مهمترین آن است ، افزایش متابولیسم در حالت استراحت به طور کلی است.

علاوه بر افزایش RMR (میزان متابولیسم در حالت استراحت) ، راه حل های دیگری نیز برای کاهش وزن هنگام خواب وجود دارد. یکی از این راه حل ها تمرکز بر انواع خاصی از تمرینات است که بافت عضلانی بیشتری را تجزیه می کند.

به طور کلی ثابت شده است که تمرینات با وزنه بهترین راه برای تجزیه ایمن و م tissueثر بافت ماهیچه ای است. تکرارهای آهسته با وزن بسیار زیاد یکی از بهترین راه ها برای به حداکثر رساندن هیپرتروفی یا شکست و رشد عضلات است.

هنگامی که ماهیچه های شما تجزیه می شوند ، زمان و انرژی (که به کالری نیز معروف است) نیاز به ترمیم ماهیچه های آسیب دیده شما دارد. بنابراین ، اگر با وزنه تمرین می کنید و ماهیچه های خود را هنگام خواب تقسیم می کنید ، بافت ماهیچه ای شما از کالری برای بازیابی استفاده می کند.

یکی دیگر از راههای بسیار م effectiveثر و ساده برای کاهش وزن هنگام خواب ، خوردن وعده غذایی پرچرب و پر پروتئین قبل از خواب است.

اگرچه ممکن است یک غذای غنی از چربی قبل از خواب کمی متناقض به نظر برسد ، اما باور کنید فقط آن را امتحان کنید. چربی هضم هر وعده غذایی را که به تازگی خورده ایم کند می کند. بنابراین اگر من یک تکه استیک داشته باشم ، احتمال دارد که مدت زمان زیادی طول بکشد تا از شیک پروتئین آب پنیر جدا شوید.

بعد از تمرین چربی نداشته باشید زیرا می خواهید پروتئین در اسرع وقت تجزیه شده و وارد جریان خون و ماهیچه های شما شود. برای هضم بیشتر وعده غذایی که قبل از خواب می خورید ، منبع هضم کند پروتئین دارید. مجدداً ، پروتئین آب پنیر خیلی آهسته هضم نمی شود ، اما منابع زیادی برای هضم کند پروتئین وجود دارد. این در ترکیب با چربی به معنای واقعی کلمه یک شام کاهش وزن ایجاد می کند.

منابع پروتئین مانند کازئین ، پنیر ، شیر ، خوک ، استیک ، مرغ ، بوقلمون ، ماهی آزاد و کره گردو. مراقب کره گردو باشید زیرا یکی از درشت مغذی هایی که نمی خواهیم قبل از خواب داشته باشیم کربوهیدرات است. معمولاً آجیل ها کربوهیدرات دارند ، بنابراین اگر سعی می کردم وزن کم کنم ، احتمالاً از همه آنها با هم اجتناب می کردم.

امیدوارم در پاسخ به این س howال که چگونه می توان هنگام خواب وزن کم کرد. به سراغ شام کاهش وزن بروید و آن را پر چرب و سرشار از پروتئین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید