وزن و نتایج – زمان مناسب برای کنترل وزن من چه زمانی است؟

امروز روز 50 مسابقات ترکیبی Chalean Extreme و Turbofire را با Push Circuit 2 به پایان رساندم. این تمرین شامل چمباتمه زدن ، اسکوات تک پا ، فر کردن عضلات دو سر ، دو طرفه بازو ، بازوهای سه سر بازویی و بازوهای سه سر بازویی بود. من واقعاً جنبه وزنه برداری این هیبرید را دوست دارم! من از وزنه های 20 کیلویی برای حرکت اسکوات و 12.5 برای فرهای دو سر بازویی استفاده کردم. سپس عضلات سه سر را با وزنه های 7.5 کیلوگرم و 20 کیلوگرم برای اکستنشن سه سر بازو تکمیل کردم. بعد از اتمام کار احساس فوق العاده ای داشتم و در همه تکرارها بسیار محکم و با شکست فشار می آوردم. برای تمرینات با فشار 6 تا 8 تکرار از هر حرکت خاص تا شکست انجام دهید. شکست به این معنی است که ماهیچه های شما نمی توانند دوباره بلند شوند. به همین دلیل است که شما باید در حین انجام این برنامه به شدت حرکت کنید. سپس ، پس از شکست در 6 تا 8 تکرار ، “افراطی شوید”. این شامل سه تکرار دیگر با وزن یکسان است ، اما این بار با گروه عضلانی مورد نظر 3 تکرار بسیار آهسته است. در اینجا نتایج خود را دریافت می کنید. این تمرینات شدید فیبر ماهیچه ای را که باعث بازسازی ماهیچه می شود ، تجزیه می کند و در نتیجه ظاهر باریک و پررنگی ایجاد می کند که من به دنبال آن هستم.

اکثر مردم تصور می کنند که وزنه زدن و به ویژه وزنه های سنگین شما را بسیار عضلانی و حجیم می کند. این در مورد مردان صادق است زیرا آنها تستوسترون بیشتری نسبت به ما زنان دارند. با این حال ، بلند کردن وزنه برای زنان به این ترتیب منجر به حجم عضلات براق می شود تا حجم. این اضافه کردن ماهیچه به بدن شما همچنین متابولیسم شما را تسریع می کند ، که برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند فوق العاده است. من فکر می کنم یک برنامه ترکیبی که به این شکل طراحی شده است برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند در مقایسه با یک برنامه معمول کاردیو بسیار مثرتر است. من را اشتباه متوجه نشوید ، اگرچه کاردیو هنوز برای سوزاندن کالری ضروری است و اساساً برای آن روزهایی که از خواب بیدار می شوید ، استراحت است. من به هر کسی که می خواهد سریع وزن خود را کاهش دهد توصیه می کنم برای بهترین نتایج برنامه ای مانند Turbofire و Chalean Extreme را انتخاب کند. تمرینات کامل بدن مانند P90X و Insanity نیز برنامه های فوق العاده ای برای کاهش وزن سریع هستند. بدانید که روزه لزوماً به معنای یک شبه نیست!

من تا روز 30 هیچ تغییری واقعی در بدنم مشاهده نکردم. این بدان معنا نیست که من نیز این تغییرات را انجام داده ام. هنگام شروع برنامه خود ، برده مقیاس نباشید. یک شلوار جین قدیمی که دوست ندارید پیدا کنید و قبل از پریدن روی ترازو مدتی از آن به عنوان ابزاری برای نتایج خود استفاده کنید. من همچنین در روزهای 1 ، 30 ، 60 و 90 ناحیه بازوها ، رانها ، سینه و کمرم را اندازه گیری می کنم. من همچنین به مقیاس می روم. من پیشنهاد می کنم این اندازه گیری ها را تا هر یک از این روزهای برنامه ریزی شده همراه با عکس انجام ندهید. اگر هر هفته تغییرات را مشاهده نکنید ، انجام مکرر آنها می تواند به انگیزه و خودخواهی شما آسیب برساند.

به هر حال ، بعد از نوشیدنی ریکاوری ، من یک اسموتی پروتئینی تمشک و یک سالاد یونانی با میگو اورزو برای ناهار خوردم !! خوشمزه – لذیذ !!! حالا برای بازی با پسرم و چمن زنی! چه روز زیبایی اینجا در شیکاگو !!

دیدگاهتان را بنویسید