وقتی لاغر می شوید این همه چربی کجا می رود؟

مردم وسواس زیادی در مورد روش های کاهش وزن و روند دارند ، اما تعداد کمی از ما می دانیم که واقعاً چقدر چربی در حال از بین رفتن است.

در واقع ، حتی 150 متخصص ، متخصص تغذیه و مربیان تناسب اندام که ما مورد بررسی قرار دادیم ، این حفره شگفت انگیز را در رفاه خود به اشتراک گذاشتند.

عمدتا تصور غلطی که تا کنون تصدیق شده بود این بود که چربی به حیاتی تبدیل می شود.

مسئله این مورد این است که قانون حفظ مسئله را نادیده می گیرد ، که با هر واکنش اساسی مطابقت دارد.

برخی از پاسخ دهندگان معتقد بودند که چربی به ماهیچه تبدیل می شود که غیرقابل تصور است و برخی دیگر پذیرفتند که از طریق روده بزرگ خارج می شود.

فقط سه نفر از پاسخ دهندگان پاسخ صحیح را به ما دادند ، بدین معنا که 98 نفر برای هر پنی از متخصصان سلامتی در بررسی ما نتوانستند نحوه کاهش وزن را توضیح دهند.

بنابراین اگر نشاط ، عضلات یا توالت نیست ، چربی به کجا می رود؟

در اینجا ، دو محقق از دانشگاه نیو ساوت ولز ، با نوشتن گزیده ای از مکالمه ، توضیح می دهند.

پاسخ صحیح این است که چربی به دی اکسید کربن و آب تبدیل می شود. دی اکسید کربن را بیرون دهید و آب در مسیر شما مخلوط شود تا به صورت دفع ادرار یا عرق از بین برود.

اگر 10 کیلو چربی از دست بدهید ، مطمئناً 8.4 کیلو (18.5 پوند) از ریه های شما خارج می شود و 1.6 کیلوگرم (3.5 پوند) به آب تبدیل می شود. در پایان روز ، تقریباً تمام وزنی که از دست می دهیم خسته شده است.

تقریباً همه را شگفت زده می کند ، همه چیز ، تقریباً همه چیزهایی که می خوریم از طریق ریه ها برمی گردند.

هر قندی که پردازش می کنید و تقریباً هر چربی به دی اکسید کربن و آب تبدیل می شود. در مورد نوشیدنی نیز همینطور است.

این پروتئین سرنوشت مشابهی دارد ، به جز قسمت کوچکی که به اوره و جامدات مختلف تبدیل می شود ، که شما آن را به عنوان ادرار دور می اندازید.

نکته اصلی در رژیم غذایی که بدون هضم و به جای آن به روده بزرگ می رسد ، فیبر است (ذرت را در نظر بگیرید).

هر چیز دیگری که می بلعید در سیستم گردش خون و اندام های بدن شما مصرف می شود و از آن زمان تا زمانی که آن را تبخیر نکنید به جایی نمی رسد.

به طور کلی ما متوجه می شویم که “سطح سرزندگی با نشاط خارج” در آموزش متوسطه. به هر حال ، سرزندگی یک ایده ناامیدکننده مشهور است ، حتی در بین متخصصان مرفه و محققان خوش فکر.

دلیل افزایش یا کاهش وزن در صورت تماشای هر یک از کیلوها ، و نه تنها این کیلوژول های مرموز یا کالری ، به طور قابل ملاحظه ای مخفی است.

طبق آخرین آمار دولتی ، استرالیایی ها روزانه 3.5 کیلوگرم غذا و نوشیدنی مصرف می کنند. از این تعداد ، 415 گرم (14.6 اونس) درشت مغذی های قوی ، 23 گرم (0.8 اونس) فیبر و 3 کیلوگرم باقی مانده (6.6 پوند) آب هستند.

چیزی که جزئیات آن مشخص نیست این است که ما اکسیژن بیش از 600 گرم (21 اونس) را نیز استنشاق می کنیم و این تعداد برای کمر شما نیز به همان اندازه ضروری است.

اگر 3.5 کیلوگرم تغذیه و آب در بدن خود قرار دهید ، علاوه بر 600 گرم اکسیژن ، در آن زمان باید 4.1 کیلوگرم (9 پوند) برگردانید ، در غیر این صورت وزن شما کاهش می یابد.

درصورتی که قصد کاهش وزن دارید ، باید بیش از 4.1 کیلوگرم (9 کیلوگرم) وزن اضافه کنید. چگونه اون کار را انجام می دهی؟

415 گرم (14.6 اونس) قند ، چربی ، پروتئین و نوشیدنی که اکثر استرالیایی ها هر روز مصرف می کنند ، دقیقاً 740 گرم (26 اونس) دی اکسید کربن به اضافه 280 گرم (9.8 اونس) آب (حدود یک ظرف) و حدود 35 گرم (1 ، 2 اونس) تولید می کند. )) اوره و مواد جامد مختلف به عنوان ادرار دور ریخته می شود.

میزان متابولیک معمولی 75 کیلوگرم (سرعتی که بدن هنگام حرکت از سرزندگی استفاده می کند) روزانه 590 گرم دی اکسید کربن تولید می کند.

با وجود موارد شدید که ممکن است در مورد آن شنیده باشید ، هیچ قرص یا اکسیری که می توانید بخرید این تعداد را افزایش نمی دهد.

خوشبختانه شما 200 گرم دی اکسید کربن را هنگام خواب راحت بیرون می دهید ، بنابراین قبل از اینکه از رختخواب بیرون بیایید رسما یک چهارم تمرکز روزانه خود را استنشاق کرده اید.

بنابراین ، اگر چربی به دی اکسید کربن تبدیل شود ، آیا واقعاً می تواند تنفس بیشتری برای کاهش وزن داشته باشد؟ متاسفانه نه.

تورم و نفخ بیش از حد لازم را باید ابرهوایی نامید و فقط شما را گیج یا تعطیل می کند.

اصلی ترین راه برای ایجاد میزان دی اکسید کربن بدن شما حرکت دادن ماهیچه ها است.

با این حال ، در اینجا برخی از اخبار تازه تر وجود دارد. برخاستن و لباس پوشیدن به طور چشمگیری میزان متابولیسم را افزایش می دهد.

در پایان روز ، به مناسبت این که به تازگی هر کدام از لباس های خود را آزمایش کرده اید ، بیش از 1200 گرم دی اکسید کربن را بیرون می دهید.

حتی عملی تر ، پیاده روی میزان متابولیسم بدن شما را سه برابر می کند ، همچنین آشپزی ، جاروبرقی و تمیز کردن نیز همینطور است.

ما با استفاده از 100 گرم (3.5 اونس) چربی 290 گرم (10 اونس) اکسیژن مصرف می کنیم و 280 گرم (9.8 اونس) دی اکسید کربن علاوه بر 110 گرم (3.8 اونس) آب تولید می کنیم. غذایی که می خورید نمی تواند این اعداد را تغییر دهد.

به این ترتیب ، برای از دست دادن 100 گرم چربی ، باید 280 گرم (9.8 اونس) دی اکسید کربن از آنچه که با تبخیر کل رژیم غذایی خود ایجاد می کنید ، فارغ از هر چیزی خارج کنید.

هر رژیمی که “سوخت” کمتری از آنچه مصرف می کنید تامین کند ، این کار را انجام می دهد ، اما با تصورات غلط زیادی در مورد نحوه عملکرد وزن ، تعداد کمی از ما دلیل آن را می دانیم.

دیدگاهتان را بنویسید