پروتکل های کاهش وزن شکم چاق

در اینجا چند نکته عالی برای کاهش وزن در ناحیه شکم و نکاتی وجود دارد که شما را در کوتاه مدت به شکمی لاغرتر و صاف تر می رساند. بنگرید ، بزرگترین چالش شما احتمالاً وجود چربی در شکم است. این نیز خطرناک ترین چربی در بدن شما است. باید بروم این مقاله را هم اکنون بخوانید تا بدانید چگونه این کار را انجام دهید.

کاهش وزن در شکم

1. تمرینات تناوبی را انجام دهید

مهم نیست که چه کار می کنید ، فواصل زمانی را که سخت و سریع انجام می دهید انجام دهید و سپس در فواصل زمانی که این کار را به آرامی و به راحتی انجام می دهید ، دنبال کنید. این امر با دویدن و راه رفتن ، دوچرخه سواری ، پله ، بیضوی و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید اتفاق می افتد. با انجام فواصل سریع و به دنبال آن فواصل آهسته ، نه تنها در حین ورزش چربی سوزی می کنید ، بلکه بدن شما نیز تا 18 ساعت سریع می سوزد.

در اینجاست که کاهش وزن بزرگ اتفاق می افتد. به این “TRANSPORT” می گویند. شما با دویدن مداوم یا سرعت یکسان در انجام هر حرکتی آن را درک نمی کنید.

2. چربی شکم خود را به صورت حلقه ای بمالید

این برای کاهش نقطه ایده آل است. دیگران می گویند شما نمی توانید کاهش پیدا کنید ، من می گویم می توانید. من این کار را بعد از غذا به مدت 1-2 دقیقه انجام می دهم ، اما شما می توانید آنها را بلافاصله بعد از بیدار شدن و درست قبل از خواب انجام دهید.

با دست راست شکم خود را به مدت یک دقیقه به صورت دایره ای بمالید و سپس این کار را به مدت 1 دقیقه با دست چپ انجام دهید. این هست. این عمل هضم بهتر را تحریک می کند و همچنین بر روی سلول های چربی که می مالید اثر آرامش بخش و رقیق کننده دارد.

اینها 2 پروتکل کاهش وزن چربی شکم هستند که در طول سالها اثبات شده است.

دیدگاهتان را بنویسید