چگونه می توان در این 10 روز 10 کیلو وزن کم کرد – با این برنامه رژیم غذایی

بهترین راه برای کاهش 10 کیلوگرم در 10 روز ، گرسنگی نیست ، بلکه خوردن غذای بیشتر است. خوردن غذاهای بیشتر و تغییر آنها در هر روز ، تغییر کالری نوعی مرگ است که برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته است. بسیاری از بدنسازان از این روش برای بدست آوردن بهترین شکل ممکن استفاده کرده اند و اجازه دهید نحوه عملکرد آن را به شما بگویم. بنابراین ، اگر هنوز در مورد کاهش 10 کیلوگرم در 10 روز شک دارید ، نگران نباشید زیرا راه حلی وجود دارد. راه حل تغییر کالری است!

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا بدنسازان از این نوع رژیم غذایی برای بدست آوردن بهترین شکل از آنچه باید مشکل باشد استفاده می کردند. در زبان انگلیسی ساده پاسخ منفی است. رژیم غذایی کاربر پسند است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که غذاهایی را که هر روز می خورید تغییر دهید. تغییر کالری بر شیوه زندگی شما تأثیر نمی گذارد و تقریباً در هر زمان از زندگی می توانید این کار را انجام دهید. هدف از این رژیم افزایش سوخت و ساز بدن است که مسئول چربی سوزی است. هرچه متابولیسم شما بهتر کار کند ، می توانید وزن بیشتری را کاهش دهید.

در اینجا کاری است که باید انجام دهید.

  • شما باید 4 بار در روز یا بیشتر بخورید
  • شما باید هر روز متفاوت غذا بخورید
  • شما باید محتوای کالری وعده های غذایی را هر روز مخلوط کنید (این بدن شما را گیج می کند و متابولیسم شما را افزایش می دهد)
  • اجتناب کردن؟ میان وعده ها ، فست فودها و غذاهای فرآوری شده. شما می توانید در روزهای تقلب دوباره این غذاها را بخورید.

خوب ، شما فقط آن را در رژیم غذایی خود دارید. همانطور که قبلاً اشاره کردم ، تغییر کالری بدن را گیج کرده و به تسریع متابولیسم بدن کمک می کند که مسئول کاهش وزن است. هرچه بدن شما گیج تر باشد بهتر است. به همین دلیل است که شما باید روزانه وعده های غذایی خود را تغییر دهید تا بدن شما فرصتی برای سازگاری نداشته باشد. خوردن غذای کمتر متابولیسم شما را کند می کند ، بنابراین 4 وعده غذایی توصیه می شود. آنها واقعاً وعده های غذایی کامل نیستند ، وعده های بیشتر. وقتی بیشتر غذا می خورید ، بدن مجبور می شود از انرژی برای تولید سوخت از وعده های غذایی استفاده کند. این روش دیگری برای شروع چربی سوزی است.

این رژیم برای همه مناسب است. مهم نیست در چه سنی هستید و چه روزی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شروع به تغییر کالری کنید و در عرض 10 روز حتی 10 کیلوگرم وزن کم کنید. برخی از افراد در 10 روز نتایج بهتری را گزارش کرده اند ، در حالی که متوسط ​​آن با استفاده از رژیم غذایی تغییر کالری حدود 5-7 پوند است.

دیدگاهتان را بنویسید