چگونه یوگا به کاهش وزن کمک می کند

اگر س aboutالی دارید که آیا یوگا به کاهش وزن کمک می کند و چگونه می توان وزن را به صورت پایدار کاهش داد ، این مقاله می تواند به شما کمک کند. کاهش وزن به روش سنتی به معنای از دست دادن کالری بیشتر از میزان دریافتی است. شما می توانید با یک برنامه رژیم غذایی دقیق و یک برنامه جدی بدنسازی یا ورزشهای دیگر مانند دویدن ، شنا ، تمرینات با وزنه ، دوچرخه سواری و غیره به این هدف برسید.

با این حال ، برای کسانی که نوعی آسیب جسمی دارند و دوست دارند رویکرد ملایم تری برای ورزش در نظر بگیرند در حالی که زیاد نگران برنامه رژیم نباشند ، یوگا برای کاهش وزن ممکن است جواب دهد.

یک فروشگاه برای اینکه چگونه یوگا به کاهش وزن کمک می کند:

یوگا می تواند فقط 3-6 کالری در دقیقه بسوزاند. با یک تمرین 60 دقیقه ای ، حداکثر حداکثر 180-360 را مصرف خواهید کرد. برای از دست دادن یک کیلو چربی ، باید 3500 کالری بسوزانید.

این به هدف کاهش وزن نزدیک نیست ، درست است؟ ممکن است بخواهید ورزش دیگری انجام دهید که به شما در سوزاندن کالری بیشتر کمک کند ، اما منتظر بمانید. عوامل زیادی وجود دارد که یوگای چربی سوزی را در درازمدت برای کاهش وزن برای شما مفید می کند.

اکنون به این پرسش برگردید که چگونه یوگا وزن خود را بر اساس پایدار کاهش می دهد؟

1. تمرین یوگا برای سوزاندن چربی ، تنفس و تمرکز خود را تمرین کنید. در هر حالت می توانید در طول راه مدیتیشن کنید و بر تنفس خود تمرکز کنید تا با حرکت بدن شما هماهنگ باشد. این به شما کمک می کند تا بیشتر با بدن خود تماس بگیرید و ذهن خود را آرام کنید.

به شما کمک می کند تا استرس خود را برطرف کرده یا برطرف کنید و در کنار خود باشید. این به شما کمک می کند تا دوباره با روح خود ارتباط برقرار کنید. به این ترتیب در نهایت عادت غذایی خود را از دست می دهید. و البته به شما می رسد.

2. یوگا در بسیاری از زمینه های تناسب اندام شما کمک می کند. تعادل ، انعطاف پذیری ، بهبود متابولیسم و ​​توده عضلانی بیشتر نیز.

انعطاف پذیری کلید بهبود کمردرد ناشی از سفت شدن استخوان ها و بدن درد است. جریان انرژی را در بدن و سیستم گردش خون که جوان تر می کند ، بهبود می بخشد.

3. تمرین یوگا به شما کمک می کند تا با بدن خود در تماس باشید و کنترل بیشتری بر آن داشته باشید. شما احساس می کنید که انرژی خوبی در بدن شما جریان دارد و این باعث می شود که از خود مراقبت کنید. شما به تدریج در مورد آنچه می خورید بیشتر دقت می کنید و تمایل دارید غذاهای سالم تری را به جای بستنی انتخاب کنید.

4- یوگا به عنوان راهی عالی برای کشش و فعال سازی انعطاف پذیری شناخته می شود. با انعطاف پذیری بدن ، احساس قوی تر ، قوی تر و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.

این به شما امکان می دهد تا به اهداف زیادی برسید و کارهای زیادی را که می خواهید انجام دهید ، از جمله کمک به شما در زندگی جنسی. این به شما هورمون شادی می دهد که برای دوری از رژیم های ناسالم یا استرس به آن نیاز دارید.

5. با تمرین صحیح یوگا با تمرینات تنفسی ، می توانید خودآگاهی خود را ارتقا دهید. آگاهی به شما کمک می کند تا مراقب چیزهایی باشید که در بدن خود به دست می آورید و از دریافت کارهای بدی که نباید با خود انجام دهید جلوگیری می کند.

6. یوگا با چربی سوزی هزینه زیادی برای شما ندارد. بهترین چیز در مورد یوگا که من آن را بسیار دوست دارم این است که می توان آن را عملاً در هر مکانی ، حتی در یک فضای کوچک انجام داد. کل سرمایه گذاری شما یک حصیر ، یک کتاب راهنمای خوب یا یک DVD خوب است که شما را در موضع گیری راهنمایی می کند.

شما می توانید در هر زمان با راحتی و برنامه خود این کار را انجام دهید. با این حال ، قبل از شروع ورزش به تنهایی باید سیستم تنفسی و وضعیت بدن را بیاموزید و بفهمید زیرا ممکن است صدمات و همچنین نتیجه منفی در وضعیت های نادرست یا در راه اشتباه ایجاد شود.

7. یوگا و یوگا برای چربی سوزی ، به طور کلی ، یک تمرین ملایم است که می تواند یک یا دو سطل را به شما عرق کند. با این حال ، از آنجا که بسیار ملایم است ، می توانید آن را تا آنجا که می خواهید 2-3 ساعت در روز و هر روز از هفته انجام دهید.

8. کاهش وزن با یوگا برای چربی سوزی پایدار است. با انجام یوگا منظم برای سوزاندن چربی ، هوشیاری ، متابولیسم ، انعطاف پذیری ، توده عضلانی و تعادل خود را افزایش دهید. اینها به شما کمک می کند تا به خود جدید و عادت جدید برسید نه تنها به بدن جدید و پایدار است.

9. هر چند یک چیز. اثربخشی یوگا برای کاهش وزن به کاهش استرس شما مربوط می شود و به شما کمک می کند تا فرد شادتری باشید و شما را قادر سازد تا با نگرش مثبت با مسائل زندگی خود روبرو شوید. بنابراین این که بتوانید تمرین یوگای چربی سوزی خود را با سهولت و بدون دردسر طبق برنامه شلوغ خود تنظیم کنید ، کلید دستیابی به هدف کاهش وزن شما خواهد بود.

اگر ورزشگاه یا کلاس یوگا شما از برنامه منظم ، اتاق شلوغ و سطوح مختلف تجربه خسته شده است ، ممکن است بخواهید یک برنامه شخصی سازی شده برای بدن زنان را در نظر بگیرید. این پیوند را دنبال کنید تا دریابید که چگونه می توانید وزن خود را کاهش دهید و سریعتر و کارآمدتر ظاهر شوید و همچنین با انجام یوگای چربی سوز در تنها 12 هفته ، همه زمینه های زندگی خود را بهبود بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید