کاهش وزن زیاد باعث “Waddle بوقلمون” برای بیماران مبتلا به WLS می شود

یکی از دوستان من که اخیراً تقریباً 150 کیلوگرم پس از بای پس معده کم کرده بود ، هیجان خود را با یکی از آشنایانش در میان گذاشت. او هیجان زده بود زیرا همه علائم دیابت نوع دوم ناپدید شده بود و دیگر از هیچ دارویی استفاده نمی کرد – او احساس می کرد سالم تر از همیشه در زندگی اش است.

سپس آن آشنا ، یک مینی لاغر مادام العمر ، حبابش را ترکاند ، “اما آیا این گردن بوقلمون شما را اذیت نمی کند؟ می دانید ، این همه پوست چروکیده در آنجا آویزان است؟”

چه دنیای سختی دوستم له شد. درست است ، گردن بوقلمون دارد. اغلب افرادی که وزن زیادی از دست می دهند ، گردن چین دار و چروکیده ای دارند که در حرفه جراحی زیبایی از آن به عنوان “بوقلمون” یاد می شود. گردن شل یک قیمت کوچک برای سلامتی و تندرستی است. با وجود این ، داشتن یک شخص هنوز از دسترس افراد معمولی خارج است.

چند گزینه جراحی برای سفت کردن پوست گردن وجود دارد: لیفت گردن در واقع مجموعه روش هایی است که برای تقویت ظاهر گردن استفاده می شود:

جراحی سرویکوپلاستی روشی است که برای از بین بردن پوست اضافی استفاده می شود

· جراحی پلاستیک عضلات گردن را برداشته یا تغییر می دهد

جراح پلاستیک همچنین می تواند لیپوساکشن را روی گردن انجام دهد که چربی اضافی را از بین می برد. در برخی موارد ، تزریق بوتاکس ممکن است پاسخگوی مشکلات شما در صورت داشتن پری یا “فیلم” باشد.

لیفت گردن برای دوستم مورد بحث نبود ، بنابراین ما تحقیقاتی انجام دادیم و یک رویکرد جامع تر پیدا کردیم که تا حدودی بهبود یافت. از کتاب Bharti Vyas ، “زیبایی زیبایی” نکات زیر را پیدا کردیم:

· هر هفته گردن خود را ماساژ دهید

· سر خود را در تراز مناسب نگه دارید – تصور کنید که سر شما توسط یک تکه نخ متصل به تاج به سمت بالا کشیده می شود

شب و صبح گردن خود را درست مانند صورت خود تمیز کنید ، از یقه شروع کنید و تا خط فک کار کنید.

شب ها از یک مرطوب کننده غنی استفاده کنید و در طول روز با کرم ضد آفتاب مرطوب کنید. قسمت جلویی و کناری گردن و ناحیه اطراف یقه ها را بپوشانید.

هفته ای گلوی خود را لایه برداری کنید.

برای گردن کرپ ، روغن بادام را به عنوان مرطوب کننده تغذیه کننده بمالید.

خانم ویاس همچنین تمرینات ساده ای را برای تقویت عضلات گردن توصیه می کند (و * پاداش * برای آرامش عالی است):

· سر خود را در حالت مرکزی نگه دارید و سپس تا آنجا که می توانید به طرف یک شانه کج کنید و آن را به مدت 10 در 10 نگه دارید. این حرکت را در طرف دیگر تکرار کنید ، مطمئن شوید که شانه های شما در تمام مدت ثابت و آرام هستند. پنج بار تکرار کنید.

با حفظ سطح چانه ، سر خود را به یک طرف بچرخانید تا چانه شما بالای شانه شما باشد. سر خود را در یک حرکت “بیا اینجا” به عقب خم کنید. در طرف دیگر تکرار کنید. دنباله را پنج بار تکرار کنید.

دوست من این شیوه ها را صادقانه دنبال می کند. گردن او بی عیب نیست ، اما برای من زیبا است. او یقه و چانه دارد و لبخند روشن بر چهره سالم او نقش بسته است.

حق چاپ © 2005 Kaye Bailey – همه حقوق محفوظ است.

دیدگاهتان را بنویسید