یک آزمایش PH رایگان و آسان ، یک آزمایش کننده سلامت بالقوه

تخمین زده می شود که 80 درصد از مرگ و میرها در ایالات متحده به تاخیر می افتد و شما این قدرت را دارید
انجام دهید! قاتلان اصلی در جمعیت آمریکا بیماری های قلبی هستند ، دیابت و چاقی همه قابل اجتناب هستند. این مشکلات بهداشتی و سایر شرایط جدی سلامتی مانند آلرژی ، افسردگی ، سوء هاضمه ، سردرد ، سندرم روده تحریک پذیر ، خستگی ، استرس و موارد دیگر به طور مستقیم با رژیم غذایی و مصرف تغذیه ما در ارتباط است. با اندازه گیری pH بزاق در خانه می توانید به سرعت و به راحتی استرس تغذیه ای بدن خود را اندازه گیری کرده و تعیین کنید که آیا به تغذیه اضافی نیاز است یا خیر. آمریکایی ها به تدریج با فست فود و سوء تغذیه طولانی مدت خودکشی می کنند ، اما امید وجود دارد. با بهبود رژیم غذایی و مصرف مکمل ها می توانیم اثرات بیماری های دژنراتیو را معکوس کنیم. آزمایش pH بزاق ممکن است پاسخی ساده برای بحران مراقبت های بهداشتی آمریکا باشد.
PH بزاق توسط رژیم غذایی شما و میزان ویتامین ها و مواد معدنی موجود در بدن شما کنترل می شود. pH کمتر بزاق نشان دهنده نیاز خوب به مکمل های ویتامین و مواد معدنی است. pH بزاق بالاتر از 7.0 نشان دهنده خوب دریافت ویتامین و مواد معدنی کافی است. این آزمایش ساده یک روش کلی خوب برای اندازه گیری میزان ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز شما است. مزایای آزمایش pH بزاق این است که این آزمایش ساده ، ارزان است و بیمار را در نظارت بر پیشرفت وی در جهت سلامتی کنترل می کند. pH بزاق ده ها سال است که توسط پزشکان به عنوان شاخص کلی سلامت بدن مورد استفاده قرار می گیرد. تحقیقات اخیر پی اچ پایین بزاق را با تغذیه نامناسب مرتبط کرده و مشخص شده است که در بسیاری از بیماری های اصلی شاخص است. pH بزاق معمولاً از 5-9 اندازه گیری می شود ، هرچه نمره شما کمتر باشد ، اسیدی تر است و به احتمال زیاد مشکلات سلامتی دارید. سطح pH ایده آل بزاق شما باید بین 7.0-7.4 باشد ، این اولین چیزی است که صبح انجام می شود یا یک ساعت پس از خوردن یا نوشیدن. خبر خوب این است که شما می توانید سلامت خود را بدون داروهای گران قیمت یا ویزیت پزشک تحت نظارت داشته باشید. شما می توانید pH بزاق خود را با بهبود غذاهایی که می خورید و مکمل های غذایی که مصرف می کنید ، بهبود بخشید.
برای افزایش سطح بزاق ، باید بدانید چه غذاهایی باید بخورید و از چه غذاهایی باید اجتناب کنید. بدن غذا را به عنوان اسیدی ، خنثی یا قلیایی تشخیص می دهد. غذاهای سرشار از پروتئین مانند گوشت ، ماهی ، لوبیا و مرغ بدن را اسیدی تر می کند. میوه ها ، سبزیجات و غلات کامل قلیایی تر هستند و به افزایش سطح بزاق شما کمک می کنند. بدترین غذاها در رژیم غذایی آمریکا قهوه ، نوشابه ، الکل ، شکر ، ساخارین ، آرد فرآوری شده و غذاهای سرخ شده به راحتی در دسترس ترین غذاهای اسید ساز هستند.
این آزمایش آسان و ایمن به وضوح نشان می دهد که چگونه شیوه زندگی آمریکایی ما را مستقیماً به یک بحران مراقبت های بهداشتی ملی کشاند.
در اینجا آنچه پزشکان و محققان برتر امروز در مورد کنترل pH می گویند آورده شده است:

برخی غذاها اسیدها ، سطوح قلیایی را متعادل می کنند و روند پیری و بیماری ها را مهار می کنند

زمان جراحی زیبایی؟ 7/1/2003؛ کاراوی ، جیم



به گفته دکتر وینس گیامپاپا در کوانتوم طول عمر ، غذاهای تولید کننده اسید آنزیم های آنتی اکسیدان را مهار کرده و توانایی ما را برای هضم غذا به ریز مغذی ها کاهش می دهد. برای حفظ تعادل آنتی اکسیدانی خوب ، بیماران به PH کمی قلیایی نیاز دارند. به طور کلی ، غذاهای تولید کننده اسید عبارتند از: شکر ، آرد ، غلات تجاری ، ماهی ، مرغ ، تخم مرغ ، گوشت. غذاهای تولید کننده قلیایی میوه ، سبزیجات ، حبوبات و محصولات سویا مصرف می کردند.

اثربخشی یک تیم دندانپزشکی / رژیم غذایی در ارزیابی سلامت دندان بولیمیک


مجله انجمن رژیم درمانی آمریکا ؛ 8/1/1990

؟ وامپولد ، ریچارد ال.

این مقاله تحقیقی گزارش داد که بیماران مبتلا به بولیمی pH بزاق پایین تری دارند. pH کمتر یافت شده با کمبود مواد مغذی و بروز بیشتر پوسیدگی و حفره دندان همراه بود.

پاکسازی مخاط بینی و pH بینی و دهان در بیماران مبتلا به دیابت وابسته به انسولین


روزنامه برای گوش ، بینی و گلو

؟ 8/1/1999؛ کورت ، عینور و همکاران

…. ما دریافتیم که ترشح مخاط بینی و سطح pH دهان در بیماران دیابتی تفاوت قابل توجهی با افراد سالم دارد.

تجزیه و تحلیل ادرار مربوطه ، دکتر MT Morter ،



pH بزاق نشان دهنده محیط داخل سلولی است و دقیق ترین شاخص سلامت کلی و وضعیت ذخیره قلیایی است … pH بزاق باید به طور مداوم 6.8 pH یا بیشتر باشد.

در زیر لیستی از غذاهای رایج و نحوه تأثیر آنها بر تعادل اسید / قلیایی بدن آمده است.

pH بزاق هرگز نباید زیر 6.1 باشد …

در حالی که لیست غذاهای قلیایی و مبتنی بر اسید با یک محقق متفاوت است ، اما اصول اولیه یکسان است. غذاهای حاوی اسید غذاهایی با پروتئین بالا مانند گوشت ، ماهی و مرغ هستند. غذاهای قلیایی غلات کامل ، میوه ها و سبزیجات هستند. مانند همه رژیم های سالم ، فست فودها ، غذاهای سرخ شده ، فرآوری شده ، شکر و … همگی غذاهای اسیدی هستند و باید از آنها پرهیز کرد. لیست زیر به شما کمک می کند تا در مورد غذاهایی که برای شما مناسب هستند تصمیم بگیرید. نیازی به اجتناب از غذاهای اسیدی نیست ، اما در مقایسه با غذاهای قلیایی از آنها کمتر استفاده کنید.

به یاد داشته باشید ، در حالی که میوه هایی مانند لیمو و پرتقال اسیدی هستند ، اما قلیایی هستند و برای شما مفید هستند.

این فهرست برگرفته از کتاب دکتر مورتار ، ادرار نسبی است.

لوازم جانبی اسید آلکیلین

صدف اسفناج خام

صدف چغندر سبز

ملاس عدس خشک شده

سوسیس کرفس

ساردین انجیر خشک

هویج بلغور جو دوسر

لوبیا خشک شده آرد ذرت

شارد خرچنگ را ترک می کند

بادام زمینی هل

جوز هندی از کلم ترش

کراکر نوشابه کاهو

لوبیا کدو سبز لیما

ماکارونی لوبیا خشک شده

ریواس کره بادام زمینی

کلم مرغ

بلوک پایک

بروکسل برنج قهوه ای جوانه می زند

لوبیا سویا سبز دانه کامل

آرد سفید خیار

جعفری ماهی قزل آلا

تربچه گوشت گاو

ترکیه روتاباگاس

جو نخود خشک شده

لیست های دیگری از غذاهای قلیایی و غذاهای حاوی اسید در بسیاری از وب سایت ها یافت می شود.

در کنار تغییر رژیم غذایی برای بهبود سطح pH بزاق ، مکمل ها نیز مهم هستند. PH بزاق بر اساس غذای مصرفی و در دسترس بودن ویتامین ها و مواد معدنی در سیستم شما است. بزاق pH اسیدی شاخص خوبی برای نیاز به مکمل های غذایی است. من یک مولتی ویتامین با مواد معدنی ، یک محصول سبز و آنزیم های گوارشی را برای pH بسیار پایین بزاق توصیه می کنم.

اگر می خواهید یک کیت آزمایش رایگان برای اندازه گیری pH بزاق خود داشته باشید ، به دکتر Dr. Zodkoy @ [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید