آرایشگاه لاکچری تهران + بهترین میکاپ آرتیست


به گزارش dietiic، میکاپ عروس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در تمام میکاپ، میکاپ چشمان عروس از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که بقیه ی اعضای صورت را کاملاً تحت تأثیر قرار می دهد. 

آرایشگاه  لاکچری عروس تهران

آرایشگاه عروس چیزی که برای یک دختر خانم ایرانی خیلی اهمیت دارد شب عروسی اش می تواند باشد. شبی که برای همه خانواده و همه دوستانش نیز دارای اهمیت فراوانی است. برای همین در چنین شبی یک بانوی ایرانی دوست دارد به بهترین و کاملترین زیبایی چهره خود برسد. یافتن بهترین آرایشگاه عروس در تهران ،شاید یکی از مهمترین دغدغه هایو یک بانو یا حتی زوج جوان باشد.

میکاپ آرتیست کیست؟

واژه‌ی میکاپ که به انگلیسی به صورت make up نوشته می شود، به معنای آرایش صورت است که در تعریف تخصصی با آرایش متفاوت است زیرا آرایش به معنای استفاده از مواد آرایشی به صورتی است که تغییر قابل‌توجه در ظاهر خانم‌ها مشاهده می شود اما میکاپ به استفاده از مواد آرایشی برای زیباتر کردن و جلوه دادن زیبایی های چهره‌ی عروس خانم است درحالی‌که تغییر چندانی در ویژگی های اصلی صورت وی دیده نمی‌شود.

واژه آرتیست که به انگلیسی به‌صورت artist نوشته می‌شود، به معنای هنرمند است.

پس میکاپ آرتیست در انگلیسی به‌صورت make up artist نوشته می‌شود و به معنای هنرمندِ آرایشگر می‌باشد که کار آرایش و گریم بانوان را انجام می‌دهد.
میکاپ آرتیست، هنرمند آرایشگری است که فعالیت گریم و آرایش بانوان را انجام می‌دهد.
یک میکاپ آرتیست سعی می‌کند بعد از شناخت صورت افراد، زیبایی های درونی هر چهره را شناسایی کند. و توانایی این را دارد که بداند هر چهره‌ای چه آرایشی نیاز دارد با بتواند با دستان خود معجزه زیبایی را برای افراد به ارمغان بیاورد. چنین فردی با معجزه رنگ‌ها آشناست، قرینه‌سازی را می‌داند، به تأثیر هارمونی رنگ‌ها و سازگاری آن با پوست صورت به خوبی آگاه است.

بهترین میکاپ آرتیست تهران

شما شاید وارد یک سالن زیبایی مجلل در بهترین نقطه تهران شوید و یا در یک سالن آرایشی معمولی برایتان مهمتر کیفیت و زیباتر دیده شدنتان در شب عروسی تان باشد تا مکان و بزرگی و کوچکی سالن .

البته همه سالنهای زیبایی سعی می کنند در زمینه خدمات آرایش عروس ، از بهترین آرایشگران و گریموران خود استفاده کنند. و این کار را برای بهترین انتخاب شاید سخت کند.اما شما با مراجعه حضوری در سالن و دیدن نمونه کارهای عروس آرایشگاه می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

آرایشگاه لاکچری تهران + بهترین میکاپ آرتیست

انواع میکاپ عروس چیست؟

میکاپ عروس خانم ها بستگی به شرایط بسیاری دارد که مهمترین آن فرهنگ منطقه و کشوری است که در آن زندگی می‌کند. به طوری که تفاوت زیادی بین میکاپ اروپایی و عربی وجود دارد.

در میکاپ اروپایی از لایت ترین رنگ ها برای به دست آوردن نامحسوس ترین تغییرات استفاده می‌شود و بیشترین تمرکز روی رفع اشکالات پوستی است ولی در میکاپ عربی آرایش های غلیظی را شاهد هستیم و از رنگ های گرم و تیره بیشتر استفاده می شود این نوع آرایش معمولاً بسیار شلوغ است و از فون های تیره جهت ایجاد سایه روشن استفاده میشود. در حالی که میکاپ عروس های ایرانی چیزی ما بین لایت اروپایی و عربی است.

در کل میکاپ همان آرایش صورت است که به منظور افزایش زیبایی و رفع معایب احتمالی پوست صورت انجام می شود. در میکاپ برخلاف گریم از تکینک سایه روشن برای رفع معایب چهره استفاده می شود.
میکاپ عروس با توجه به فرم صورت و شناخت درست از فرم صورت کمک زیادی به داشتن مناسب ترین میکاپ می کند.

بیشتر بخوانید: میکاپ ارتیست های معروف ایران در اینستاگرام + بهترین سالن زیبایی تهران

میکاپ مناسب با فرم صورت کدام است؟

فرم صورت مشابه اشکال هندسی است مانند بیضی، دایره، قلبی، مربع و مثلث.

میکاپ مناسب برای صورت تخم مرغی

صورت بیضی یا تخم مرغی متعادل ترین فرم صورت به حساب می اید و نیاز چندانی به کانتورینگ ندارد.

میکاپ مناسب برای  صورت مربعی

در این مدل صورت باید روی گونه ها، پیشانی و اطراف چانه از کانتورینگ برای از بین بردن و ملایم شدن زاویه های صورت استفاده می شود.

میکاپ مناسب برای  صورت فرم قلبی 

در صورتهای قلبی شکل استفاده از کانتورینگ روی شقیقه ها و گونه ها توصیه می شود.

میکاپ مناسب برای  صورت کشیده و مستطیلی

برای گرد نشان دادن صورت در این نوع میکاپ، استفاده از کانتورینگ در چانه و پیشانی توصیه می شود.

میکاپ مناسب برای  صورت مثلثی یا گلابی

 برای از بین بردن پهنای صورت باید از کانتورینگ در قسمت چانه استفاده می شود و آرایش چشم در این فرم از صورت بسیار مهم و تأثیر گذار است.

البته در تمامی موارد باید رنگ و نوع پوست مشتری در نظر گرفته شود.

آرایشگاه لاکچری تهران + بهترین میکاپ آرتیست

میکاپ لاکچری عروس در تهران

برای انجام میکاپ لاکچری عروس در تهران، در سالن زیبایی  از بهترین لوازم آرایش استفاده می‌شود. تکنیک ضد آب بودن آرایش عروس از حرفه‌ای‌ترین تکنیک‌های میکاپ آرتیست‌ها در بهترین آرایشگاه عروس تهران است. میکاپ لاکچری عروس به صورت طبیعی انجام می گیرد تا حس بی‌نظیر اعتماد به نفس و زیبایی در عروس به اوج برسد. از بروزترین متد دنیای میکاپ و استایل و افکت مناسب با چهره شما در سالن زیبایی  استفاده می‌شود تا میکاپی شیک و بروز ارائه شود.