ارتش شاید برای جنگ آماده باشد ولی اسرائیل هرگز!



به گزارش dietiic به نقل از تسنیم، رسانه‌های رژیم اسرائیل بامداد امروز یکشنبه در اولین ارزیابی و تحلیل خود از عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اراضی اشغالی گزارش دادند که شاید ارتش رژیم اسرائیل برای جنگ بزرگ آماده باشد ولی «اسرائیل» به هیچ وجه آماده این جنگ نیست.

رسانه‌های رژیم اسرائیل می‌گوید اگز تصمیم گیرندگان ترور نیروها و دیپلمات‌های ایران در بخش کنسولی سفارت در دمشق، اگر پیش‌بینی می‌کردند که اسرائیل وارد وضعیت فوق العاده خواهد شد، دست به این اقدام نمی‌زدند.

از ساعتی پیش رسانه‌ها و سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل ساعتی پیش از شروع عملیات تلافی جویانه ایران علیه این رژیم خبر دادند و مدعی شدند که ایران با پهپاد و موشک‌های کروز به سمت اراضی اشغالی فلسطین عملیات انجام داده است و انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر این پهپادها به حریم هوایی رژیم اسرائیل برسد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای شروع عملیات تلافی‌جویانه علیه رژیم اسرائیل در واکنش به حمله این رژیم به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را تأیید کرد.

عراق، سپس اردن و رژیم اسرائیل اعلام کردند که حریم هوایی خود را به صورت موقت بسته‌اند. صهیونیست‌ها اعلام کردند که برای اولین باز هیچ هواپیمایی بر فراز فلسطین اشغالی نیست.

لحظاتی پیش، شبکه ای‌بی‌سی آمریکا به نقل از یک مسئول این کشور گزارش داد که ایالات متحده آمریکا معتقد است که تا چند ساعت دیگر از ایران، عراق، جنوب لبنان و یمن موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک خواهد شد ولی عمده این موشک‌ها از ایران خواهد بود.