تبریک می گویم، تیلور! – شرکت تمپل فیت


تیلور ملویل در طول سال تحصیلی 2019-2018 به عنوان کارآموز ارتقاء سلامت و آموزش و پرورش Temple Fit خدمت کرد. در آن زمان، او دانشجوی جوانی در دانشگاه ایالتی فلوریدا بود و از آن زمان با مدرک لیسانس در علوم پزشکی بین رشته‌ای با تمرکز در حرفه‌های بالینی فارغ‌التحصیل شد.

تیلور از سال 2018 تا 2019 به عنوان یک کارآموز ارتقاء سلامت در Temple Fit خدمت کرد و در برنامه های اجتماعی شرکت کرد و به شرکت کنندگان در مورد سلامت و رفاه آموزش داد.

بعدش چی…

تیلور در برنامه کارشناسی ارشد کالج پزشکی- علوم زیستی پزشکی و مطالعات حرفه ای دانشگاه درکسل پذیرفته شده است و ما نمی توانیم بیشتر از این به او افتخار کنیم! او دو سال را صرف کندوکاو در شیمی پیشرفته، فیزیک، و سایر علوم و دروس انتخابی در سطح فارغ التحصیلی خواهد کرد. او همچنین دوره های آموزشی معادل دانشکده پزشکی را برای آماده شدن برای مرحله بعدی در سفر حرفه ای خود تکمیل خواهد کرد.

دکتر ملویل، در حال بارگذاری…

هدف نهایی شغلی تیلور این است که یک متخصص زنان و زایمان در یک جامعه روستایی/فقیر شود. او مایل است بر روی استفاده از داروی دستکاری استئوپاتیک و سایر روش‌های پزشکی مکمل/جایگزین برای درک بهتر و درمان هر بیمار تمرکز کند.

من می خواهم به بشریت یادآوری کنم که مراقبت از یکدیگر بخش مهمی از انسان بودن واقعی است.

تیلور ملویل

تیلور می‌گوید: «تاثیری که می‌خواهم بر بشریت داشته باشم، تغییری است که می‌خواهم در زمینه پزشکی و زندگی به طور کلی ببینم. چیزهای زیادی در این دنیا وجود دارد که کامل نیستند و حوزه پزشکی/بهداشتی قطعا بخشی از آن است. من می خواهم به بشریت یادآوری کنم که مراقبت از یکدیگر بخش مهمی از انسان بودن واقعی است. من می‌خواهم میراث من عشق، مراقبت و احترام به افراد با هر پیشینه‌ای باشد، به‌ویژه کسانی که با اجرای این همه سیستم‌ها و نهادهای مغرضانه از حق رای محروم شده‌اند.» تیلور معتقد است که هر یک از ما قدرت بیشتری برای تغییر جامعه به سمتی مثبت تر از آنچه تصور می کنیم داریم. او می خواهد به افراد دیگر قدرت دهد تا چشمان خود را به روی قدرت و اهمیت آنها در این جنبش محوری باز کنند.

سفر…

دیدگاه تیلور در مورد تأثیر مراقبت از پزشکی و انسانیت قطعاً توسط تجربیات تحقیقاتی او شکل گرفته است. در تابستان 2018، او به عنوان دستیار کلینیک و محقق دانشجو در سنگال، آفریقای غربی، در گروه پژوهشگران جهانی FSU شرکت کرد. تمرکز تحقیقات او سلامت روانی طالب – کودکان (به ویژه پسران فقیر) 5 تا 16 ساله که با مرابوت ها قرآن می خوانند – در مقایسه با کودکان مدارس دولتی/خصوصی بود. نتایج این مطالعه نشان داد که طالب به دلیل استانداردهای پایین زندگی، آزار کلامی/ذهنی/فیزیکی برخی از مارابوت‌ها و عدم حمایت خانوادگی از سلامت روانی کاهش یافته است. کودکان مدارس دولتی/خصوصی به دلیل استانداردهای بالاتر زندگی و ساختار و محیط خانواده بهتر، سلامت روانی را افزایش داده اند.

تیلور (نفر دوم از چپ) به کریستی کندی (سمت چپ)، کیانا ریوز (وسط)، دکتر آشا (نفر دوم از راست) و استفانی لی (راست) در نمایشگاه سالانه سلامت زنان دانشگاه کشاورزی و مکانیک فلوریدا، به اعضای هیئت علمی تمپل فیت می‌پیوندد.

تیلور همچنین یک پروژه تحقیقاتی ارشد Capstone را تکمیل کرد که در آن شیوع اضطراب و افسردگی را در دانشجویان پیش‌پزشکی در مقایسه با دانشجویان غیرپیش‌پزشکی مطالعه کرد. نتایج این تحقیق نشان داد که دانشجویان پیش پزشکی و غیرپیش پزشکی هر دو به شدت از علائم اضطراب و افسردگی رنج می برند. با این حال، تفاوت های اصلی در علائم شناختی و روانی است که آنها ارائه می دهند. تحقیقات برای تیلور بسیار جذاب و مهم است، بنابراین او قطعاً به تحقیق در مورد موضوعات مختلف در طول حرفه آکادمیک و حرفه ای خود ادامه خواهد داد.

نگاهی به گذشته…

تیلور و دکتر آشا میزبان یک کارگاه سلامتی بودند که توسط انجمن قلب آمریکا به عنوان شرکای روز تناسب اندام خانواده دلتا سیگما تتا و امگا سی فی فیتنس سالانه برگزار شد.

به طور کلی، تیلور می‌گوید که کارآموزی با Temple Fit مهارت‌های نوشتاری او را ارتقا داده، سطح حرفه‌ای بودن او را افزایش داده است، او را با ده‌ها نفر الهام‌بخش آشنا کرده و او را در موقعیتی قرار داده است که پتانسیل نهایی‌اش را کشف کند. او به عنوان بخشی از مشارکت با برنامه USSTRIDE کالج پزشکی FSU (دانشجویان علوم دانشگاهی با هم به تنوع آموزشی و تعالی دست می یابند) به تیم Temple Fit پیوست. تیلور قدردانی خود را ابراز می کند، “USSTRIDE عامل بزرگی در موفقیت های فعلی من است و من بسیار سپاسگزارم که این فرصت به من داده شد تا بخشی از چنین سازمان فوق العاده و دلسوز باشم.”

تیلور همچنین به تأثیر راهنمایی از سوی دکتر آشا، مدیر Temple Fit و سایر شرکای Temple Fit اشاره می کند. او پس از انعکاس فردی که در ابتدای دوره کارآموزی خود برای فردی که امروز است، می گوید که در مقابل چشمان خودش شکوفا شده است و در نتیجه دانشجو، حرفه ای و فرد بهتری است.

تیلور، ما به شما افتخار می کنیم. تبریک می گویم!