جوانسازی صورت با طب سوزنی زیبایی » نقطه شفا | طب سوزنی، ماساژ و میکرونیدلینگ در King of Prussia، PA | فیلادلفیا


جوانسازی صورت با طب سوزنی زیبایی

مقالات و مقالات تحقیقاتی بی شماری در مورد فواید طب سوزنی وجود دارد، اما آیا می دانستید که می توان از آن برای مبارزه با علائم پیری نیز استفاده کرد؟ یک جایگزین طبیعی برای جراحی یا بوتاکس، طب سوزنی صورت صرفاً گسترش طب سوزنی سنتی و فلسفه طب چینی است.

برخلاف تزریق بوتاکس یا سایر فیلرها، طب سوزنی صورت نه تنها علائم پیری مانند خطوط ریز و چین و چروک را برطرف می کند، بلکه به بازیابی سلامت کلی پوست شما نیز کمک می کند. اکنون، ممکن است در مورد قرار دادن سوزن های طب سوزنی در صورت خود نگران باشید، اما طب سوزنی ایمن و موثر است و توسط سازمان بهداشت جهانی به رسمیت شناخته شده است و مانند هر حرفه بهداشتی دیگر دستورالعمل هایی برای انجام آن وجود دارد. پزشکان همچنین دارای مجوز از وزارت بهداشت ایالت خود هستند، بنابراین شما می توانید مطمئن باشید که در دستان خوبی هستید.

انتظار چه چیزی

در طی یک روش معمولی، طب سوزنی شما تقریباً 40 تا 70 سوزن ریز و بدون درد (به اندازه یک مو) را در صورت شما وارد می کند. علم پشت آن به این صورت عمل می کند: وقتی سوزن ها پوست را سوراخ می کنند، زخم هایی به نام میکروتروما ایجاد می کنند. این سوراخ‌های کوچک برای تحریک سیستم‌های لنفاوی و گردش خون شما کار می‌کنند که با هم کار می‌کنند تا مواد مغذی و اکسیژنی را که سلول‌های پوست ما برای تغذیه پوست از درون به بیرون نیاز دارند، برسانند. مزیت دیگر این است که طب سوزنی صورت به تولید کلاژن کمک می کند که خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد و سپس خطوط ریز و چین و چروک را به حداقل می رساند.

طب سوزنی زیبایی در مقابل بوتاکس

اکنون که می دانید با یک جلسه معمولی طب سوزنی صورت چه انتظاری دارید، بیایید تفاوت بین این روش و یک درمان معمولی بوتاکس را بررسی کنیم. برخلاف طب سوزنی صورت، بوتاکس نمی تواند چین و چروک های ناشی از افزایش سن یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید را درمان کند. بوتاکس فقط روی خطوط لبخند و اخم کار می کند. کاربران همچنین ممکن است نتوانند ابروهای خود را بالا ببرند یا حالت های چهره دیگری داشته باشند.

با بوتاکس، خطر فلج عضلات اطراف نیز وجود دارد و همچنین می تواند باعث افتادگی پلک فوقانی شود. بوتاکس نیز تنها نتایج موقتی را ارائه می دهد. به این موضوع فکر کنید، هر چه بیشتر بوتاکس دریافت کنید، به همان نتیجه بیشتر نیاز دارید. و درمان بوتاکس می تواند گران باشد و برخی از آنها تا 600 دلار هر سه تا چهار ماه هزینه دارند. و یکی از بزرگترین نگرانی ها این است که اثرات دراز مدت آن چندان شناخته شده نیست.

آنچه پژوهش می گوید

آ مطالعه 2013 دریافتند که طب سوزنی صورت به الاستیسیته بهتر پوست کمک می کند. مطالعات دیگر نتایجی مانند ظریف‌تر و روشن‌تر شدن پوست، کاهش چین و چروک، روشن‌تر شدن چهره و جوان‌سازی کلی را گزارش کرده‌اند که فقط به صورت محدود نمی‌شود.

یک دوره درمانی معمولی شامل تقریباً 10-14 درمان متوالی بسته به نتایج مورد نظر، دو بار در هفته به مدت پنج تا هفت هفته است. کاربران ممکن است تنها پس از چند جلسه متوجه نتایج مثبت شوند، اما دوره کامل درمان به نتایج عمیق‌تر و ماندگارتر اجازه می‌دهد. جلسات تعمیر و نگهداری منظم می تواند به حفظ نتایج کمک کند.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که طب سوزنی شما فقط صورت شما را درمان نمی کند، بلکه کل بدن شما را نیز درمان می کند. هر درمان متناسب با چگونگی پیری هر بیمار طراحی شده است. هیچ دو نفر درمان های یکسانی دریافت نمی کنند زیرا روند پیری هر فرد مربوط به خودش است. مشکلات مختلفی وجود دارد که می تواند به دلیل افزایش سن ایجاد شود مانند اختلالات خواب، درد مزمن یا مشکلات گوارشی. همه این موارد باید مورد توجه قرار گیرد تا هر گونه درمان طب سوزنی موثر باشد.

متخصص طب سوزنی برای ارزیابی مشکلات شما، رسیدگی به نگرانی های شما و پاسخ به هر سوالی، سلامت کاملی را انجام می دهد. اگر بوتاکس و عوارض جانبی آن شما را در مورد استفاده طولانی مدت عصبی کرده است، با متخصص طب سوزنی خود در مورد طب سوزنی صورت و اینکه چگونه ممکن است نتایجی به همان اندازه خوب، اگر نه بهتر، با خطر به مراتب کمتر به شما بدهد، صحبت کنید. با طب سوزنی صورت بهترین چهره خود را به نمایش بگذارید!