حمله حزب‌الله به پایگاه نظامی و شهرک اسرائیل‌نشین



به گزارش dietiic به نقل از فارس، جنبش حزب‌الله لبنان امروز چهارشنبه، ۲۲ نوامبر اعلام کرد که شهرک صهیونیستی «یفتاح» و پایگاه «بیاض بلیدا» در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده و در هر دو عملیات، تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کرده است.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، هم‌زمان با بیانیه حزب‌الله، رسانه‌های عبری اعلام کردند که شهرک صهیونیست‌نشین یفتاح در شمال فلسطین اشغالی از سمت جنوب لبنان هدف حمله خمپاره‌ای قرار گرفته است.

ارتش رژیم اشغالگر امروز اعلام کرد که جنگنده‌هایش طی ساعات اخیر به اهداف جنبش حزب‌الله در خاک لبنان حمله کرده‌اند و توپخانه صهیونیست‌ها منطقه «وادی حامول»، واقع در بخش غربی جنوب لبنان را بمباران کرده است.

گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس امروز در بیانیه‌ای شهادت یکی از فرماندهان خود به نام «خلیل حامد خراز» در اردوگاه الرشیدیه لبنان را اعلام کرده و خبر داد که او روز گذشته، سه‌شنبه در حمله دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده است. حماس در بیانیه خود، شهادت این فرمانده را به ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی تسلیت گفتند.

دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، «سیدحسن نصرالله» امروز صبح در دیدار با رهبران جنبش حماس، مواضع و امکانات موجود در جبهه‌های مقاومت، به‌ویژه در نوار غزه را ارزیابی کرده و درخصوص تداوم همکاری‌ها و هماهنگی‌ها تا رسیدن به پیروزی تاکید کرد.