خطرات امنیت سایبری غیر انتفاعی: روش‌های حمله رایج


سازمان های غیرانتفاعی برخی از نجیب ترین کارها را برای جوامع در معرض خطر در جهان انجام می دهند. سازمان‌های خیریه بین حمایت مالی از کودکان و خانواده‌هایی که بدترین دوران زندگی خود را سپری می‌کنند تا تأمین بودجه تحصیلی برای دانش‌آموزانی که در غیر این صورت ممکن است این فرصت را نداشته باشند، سازمان‌های خیریه دنیا را در هر زمان تغییر می‌دهند. متأسفانه، خزانه بزرگ این سازمان ها و ریسک های ذاتی مرتبط با تجارت روزانه می تواند سازمان های غیرانتفاعی را در معرض خطر یک حمله سایبری قرار دهد.

در سرتاسر سال 2020، همه‌گیری کووید-19 بسیاری از افراد را در سراسر کشور الهام بخش کرده است. سازمان‌های غیرانتفاعی مانند بسیاری از صنایع دیگر به شدت تحت تأثیر این بحران قرار گرفتند و آمریکایی‌ها راه‌های مبتکرانه‌ای برای کمک به دیگران در طول همه‌گیری پیدا کرده‌اند. از ماه مارس، داوطلبانه در سراسر ایالات متحده افزایش یافته است، به طوری که بسیاری از سازمان های غیرانتفاعی فرصت های داوطلبانه از راه دور را در تلاش برای ایمن نگه داشتن داوطلبان خود ارائه می دهند. بحران کرونا در سراسر کشور بلاتکلیفی ایجاد کرده است و مشاغل در هر اندازه، سازمان‌های دولتی، مراکز درمانی، سازمان‌های غیرانتفاعی و افراد در معرض خطر حملات امنیت سایبری هستند. مجرمان سایبری اغلب از زمان‌های پر هرج و مرج برای یافتن آسیب‌پذیری‌ها در سیستم‌ها یا بازی با ترس‌های مردم استفاده می‌کنند. مهم تر از همیشه این است که مراقب باشید و اطلاعات حساس را تا حد امکان ایمن نگه دارید.

خطرات غیرانتفاعی امنیت سایبری برای جلوگیری از

راه های مختلفی وجود دارد که سازمان های غیرانتفاعی هدف اصلی حملات سایبری هستند. در اینجا سه ​​مورد از رایج ترین خطرات مرتبط با تجارت خیریه آورده شده است:

ریسک امنیت سایبری غیرانتفاعی شماره 1: کمک های مالی آنلاین

در حالی که فناوری پذیرش کمک‌های مالی آنلاین را برای سازمان‌های غیرانتفاعی و خیریه بسیار آسان‌تر کرده است، اما سرقت جیب‌بر دیجیتال از سازمان را بسیار ساده‌تر کرده است. در حالی که پرداخت برای مشتری آسان است، داشتن یک وب سایت ناامن می تواند به معنای باز گذاشتن مسیری برای حمله سایبری باشد.

ریسک امنیت سایبری غیرانتفاعی شماره 2: کلاهبرداری های فیشینگ و باج افزار

امروزه برقراری ارتباط با اهداکنندگان، سازمان های شریک و مشتریان یک فرآیند ساده است. ایمیل‌ها و خبرنامه‌های خودکار، افراد علاقه‌مند را از آنچه در سازمان می‌گذرد آگاه می‌سازد. اما همانطور که به ایمیل ها پاسخ می دهید، ممکن است سازمان را در معرض خطر قرار دهید. کلیک کردن روی یک لینک بد، دانلود یک فایل Word، Excel یا PowerPoint به ظاهر امن، یا حتی باز کردن یک فایل PDF می تواند سرمایه های شما را که به سختی به دست آورده اید در معرض خطر قرار دهد.

خطر امنیت سایبری غیر انتفاعی شماره 3: داوطلبان

داوطلبان به دلایل زیادی وقت خود را به اشتراک می گذارند، از بازمانده بودن یک عضو خانواده تا تمایل به پس دادن به جامعه محلی. و در حالی که بسیاری از داوطلبان نیت خوبی دارند، تعداد کمی وجود دارند که ممکن است داوطلبانه وقت خود را برای دسترسی به فروشگاه های داده شما صرف کنند. زمان آموزش کوتاه است، در یک فرآیند در حین کار قرار می گیرد، و افراد بد ممکن است گاهی اوقات از شکاف ها عبور کنند و سازمان شما را در معرض خطر یک حمله سایبری قرار دهند.

جلوگیری از حملات امنیت سایبری به سازمان های غیرانتفاعی

سازمان‌های غیرانتفاعی اغلب خطر حملات سایبری هستند زیرا ممکن است اقدامات امنیتی سایبری کمتری نسبت به سایر انواع کسب‌وکار داشته باشند. علاوه بر این، آنها گنجینه ای از اطلاعات مربوط به داوطلبان و اهداکنندگان خود را از آدرس و شماره تلفن گرفته تا جزئیات کارت اعتباری جمع آوری می کنند.

در حالی که نمی توان از خطرات امنیت سایبری غیرانتفاعی به طور کلی اجتناب کرد، می توان از بسیاری از حملات سایبری جلوگیری کرد. در اینجا سه ​​تا از بهترین راه هایی که می توانید خطرات امنیت سایبری غیرانتفاعی را کاهش دهید، آورده شده است:

سیستم اهدای دیجیتال را قفل کنید

استفاده از رمزگذاری و یک وب سایت امن به محافظت از اطلاعات در طول تراکنش های مالی آنلاین کمک می کند. چه پذیرش کمک های مالی یا پرداخت از طریق فروشگاه آنلاین، محافظت از داده های مشتری و شرکت باید یکی از نگرانی های اصلی امنیت سایبری غیرانتفاعی باشد.

ارتباطات ایمیل خود را ایمن کنید

استفاده از سرور و شبکه ایمن برای جمع‌آوری، مرتب‌سازی و انتقال اطلاعات مهم اهداکننده می‌تواند به شما کمک کند ارتباطات ایمیل خود را ایمن نگه دارید. آدرس های ایمیل، آدرس های فیزیکی و سایر اطلاعات شناسایی شخصی را می توان در یک حمله سایبری غیرانتفاعی استفاده کرد.

یک بررسی سابقه کیفری دریافت کنید

شروع فرآیند پذیرش با بررسی سوابق جنایی یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از حضور داوطلبان شما برای حسن نیت است. علاوه بر اطمینان از داشتن افراد مناسب، حتماً در ابتدای آموزش ایمنی کارکنان خود را در مورد امنیت سایبری آموزش دهید تا مطمئن شوید که یک بریچ سایبری تصادفی وجود ندارد.

با بیمه مسئولیت سایبری از سازمان محافظت کنید

سازمان های غیرانتفاعی با خطرات منحصر به فردی روبرو هستند و به همین دلیل است که AmTrust Financial انواع پوشش های بیمه ای را به طور خاص متناسب با نیاز آنها ارائه می دهد. به عنوان مثال، خط مشی مسئولیت مدیریت غیرانتفاعی ما شامل مسئولیت D&O، EPLI، مسئولیت امانی و پوشش مسئولیت سایبری است. نمایندگان ما می توانند چالش های خاصی را که سازمان های غیرانتفاعی و کارفرمایان دولتی با آن مواجه هستند، برطرف کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بیمه غیرانتفاعی ما، لطفاً همین امروز با ما تماس بگیرید!