دکتر آشا فیلدز برویر، دی سی


دکتر آشا فیلدز برویر، دی سی

دکتر آشا خالق گفتگوهای سالم است. او به عنوان یک سخنران ملی، مربی، متخصص کایروپراکتیک و نویسنده منتشر شده، به افراد پرمشغله و غرق شده می آموزد که چگونه زندگی فراوانی داشته باشند.

دکتر آشا اهل تالاهاسی، فلوریدا است، جایی که در دانشگاه ایالتی فلوریدا تحصیل کرد. او مدرک لیسانس علوم را در علوم ورزشی دریافت کرد و در سال 2007 به عنوان شاهزاده خانم بازگشت به خانه (معادل ملکه بازگشت به خانه FSU) در میان دیگر افتخارات نام گرفت. او در دانشگاه پارکر در دالاس، TX ثبت نام کرد و مدرک دکترای کایروپراکتیک را گرفت. او دارای مجوز در فلوریدا و کالیفرنیا است و یک ارزیاب پزشکی واجد شرایط برای ایالت کالیفرنیا است. او دارای گواهینامه های اضافی در پزشکی ورزشی، مربیگری سبک زندگی سالم، مربیگری موفقیت و مدیریت رویداد است. علاوه بر این، دکتر آشا یکی از نویسندگان همکار است مجله زن تالاهاسی، را تالاهاسی دموکرات روزنامه، و چشم انداز سرمایه روزنامه او مجری برنامه رادیویی “Temple Fit with Dr. Asha” در Hallelujah 95.3 FM و سلامتی برای افراد پرمشغله مردم™️ پادکست. آخرین کتاب او سرریز شش راهبرد برای غلبه بر فرسودگی شغلی و بازیابی زندگی فراوان شما را مورد بحث قرار می دهد. تمام کتاب های او در www.doctorasha.com موجود است.

دکتر آشا مدیر عامل و بنیانگذار آژانس آموزشی و رویدادهای TF Wellness است که به دانشجویان و متخصصان پرمشغله می آموزد که چگونه “کمتر استرس داشته باشند و بیشتر به دست آورند”. او همچنین مدیر مؤسس سازمان غیرانتفاعی بهداشت مبتنی بر ایمان TF Health, Inc است. متشکل از بیش از 35 سخنران سلامتی و مربی تناسب اندام، تیم TF در شش حوزه سلامتی تخصص دارد: جسمی، معنوی، شغلی و مالی، عاطفی و ذهنی، سلامت اجتماعی و فکری این تیم افراد و سازمان ها را در کنفرانس ها، کلیساها و دانشگاه های ایالتی و خارجی آموزش داده است. این بازوی غیرانتفاعی به دلیل کنفرانس سالانه سلامتی زنان SHE Tea، که میزبان گفتگوهایی در مورد توانمندسازی خود و سلامت زنان است، شناخته شده است.

دکتر آشا از خدمت در جامعه در کنار کلیسای خود، سازمان غیرانتفاعی خود، و دلتا سیگما تتا Sorority, Inc لذت می برد. گفتگو در مورد کمیته راهبری سلامت اقلیت ها. تعدادی از تقدیرنامه‌های اخیر برای مشارکت‌های او به شرح زیر است: به‌عنوان برگزیده تقویم تاریخ سیاه سال 2022 توسط کالج جامعه تالاهاسی، به‌عنوان یکی از «25 زنی که باید بدانید» تالاهاسی در سال 2021 توسط تالاهاسی دموکرات روزنامه، نامزد 2020 Seminole 100 برای کسب و کارهای با رشد سریع متعلق به فارغ التحصیلان FSU، نامزد جایزه Inspire 2020 برای زنان ممتاز FSU، فارغ التحصیلان برجسته 2019 توسط فارغ التحصیلان سیاه پوست FSU، فارغ التحصیلان سال 2019 توسط FSU Rennegadereeteach. جایزه توسط مجله زن تالاهاسیs Women Who Mean Business Awards، فینالیست 2019 Leadership Pacesetter توسط جوایز Distinguished Leadership، مشاور سال 2017 FSU، نامزد جایزه خدمات برجسته FSU مارتین لوتر کینگ، جونیور 2017، و نامزد بهترین مربی امور دانشجویی FSU در سال 2016.



منبع