راهنمای جامع خطاهای وصل شدن به VPS وبلاگ ابر آروان

آموزش ورود به مدیریت ایمیل در دایرکت ادمین - IRPOWER در آخرین مرحله بر روی فایل راست کلیک کرده و گزینه “Download” را انتخاب کنید. من خیلی از نحوه مرحله گذلری خوشم اومد. با سلام من یک سوال دارم خیلی مهمه نمیدونم اشتباه کردم یا نه من سایتم رو لوکال هاست بود بعد تمام اون تنظیماتی که سایتو از لوکال میاره روی هاستو انجام دادم ولی بازم سایتم بالا نیومد . سلام و روز بخیر، من آدرس دامنه شما را زدم و بدون هیچ مشکلی سایتتون بالا میاد که از قالب صحیفه هم در اون استفاده شده. من میخواستم بدونم چجوری میشه اطلاعات سایت وردپرسم را از هاست و دامنه خودم به هاست و دامنه دیگه ای ببرم ؟ سلام و وقت بخیر، بله شما میتونید تو لوکال هاست و یا یک ساب دامنه در هاستتون این مراحل رو انجام بدین و بعد از اینکه سایت به صورت کامل و درست از جوملا به وردپرس منتقل شد، یک وردپرس دیگه روی دامنه اصلی نصب کنید و وردپرسی که روی ساب دامنه از جوملا منتقل کردید را به خرید vps ایران ارزان ( خرید سرور مجازی ایران) | سرورکلیک اون منتقل کنید. ​​!

اولین کاری که باید برای نصب دو سایت روی یک هاست انجام دهید، این است که مطمئن شوید هاست شما قابلیت ادان دامین یا داشته باشد. همانطور که گفتم اکثر سایتهای دنیا از وردپرس استفاده میکنند و تا حالا فکر نمیکنم بلاگ فیسبوک که از وردپرس استفاده میکند و یکی از پر بازدیدترین سایتهای جهان است هک شده و یا امنیتش به خطر افتاده باشد. همانطور که گفتیم برای تغییر دامنه و آدرس سایت خود، بایستی یک سری تغییرات نیز در وردپرس اعمال کنید. درمورد سوال دوم، دامنه فقط برای یکسال به صورت رایگان به عنوان تسهیلات راه اندازی سایت به شما هدیه داده می شود و در حقیقت برای همین مرتبه اول نیز میزبان فا خود، هزینه ثبت دامین مشترک را متحمل می شود و در سال آینده هزینه تمدید دامنه به تعرفه روز از شما دریافت می شود. پس همیشه در تعیین سطح دسترسی صحیح برای فایلها و دایرکتوریهای وبسایت خود، دقت کافی را داشته باشید تا با مشکل امنیتی در وبسایت خود مواجه نشوید. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ایران بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. این مشکل میتونه از ثبت نشدن اطلاعات دیتابیس در وردپرس باشه و یا اینکه شما مراحل را تا انتها پیش نرفته باشید. من ثبت کردم صفارشم رو..ایرنیک اوقدر مثل سالهی گذشته اذیت کرد که به .پناه بردم…

کنترل پنل دایرکت ادمین چیست؟ و چه ویژگیهایی دارد؟ - وبلاگ برتینا من می خواهم تجربه خودم را از خرید سرور مجازی هتزنر به شما دوست عزیز یاد بدهم تا بتوانید با اطلاعات کامل کارهایی مثل ثبت نام، احراز هویت هتزنر، تمدید و خرید هتزنر و پرداخت فاکتور هتزنر را به سادگی انجام دهید. درمورد زمان خرید هاست و دامنه نیز، در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز می توانید خرید انجام دهید، سیستم میزبان فا به صورت اتوماتیک سفارشات را بلافاصله پس از خرید، به مشترک تحویل می دهد. سلام، اگر ها درست وارد شده و مطابق اون چیزی هست که در ایمیلی که موقع خرید هاست براتون ارسال شده باید تا 72 ساعت منتظر بمونید تا دامنه شما به هاست متصل بشه. حالا هرچی توی وردپرس میگردم که تنظیماتش رو پیدا کنم که اون تیک رو بردارم تا گوگل پیدام کنه، پیدا نمیکنم. خواندن مراجعه کرده و تیک گزینه نمایش به موتورهای جستجو را بردارید. من همین رویه رو اعمال کردم ولی در آدرس دامنه اسم فایل ها رو نمایش میده نه صفحه اصلی ورد پرس ! من از سیستم اندروید استفاده میکنم.برای همین موقعی که فایل وردپرس رو روی هاست خودم میزارم و میخوام از حالت فشرده دربیارم،چون اندروید هستم نمیتونم! تقریبا میتونین بگین که کی فعال میشه سایت و دامنه من؟

دایرکت ادمین چیست آقای سینا، فید سایت وردپرسی شما داخل آدرسی که فرموده اید اوکی هستش. حالا شما باید این فید رو داخل افزونه یا یک سایت دیگر فراخوانی کنید. درصورتی که در هنگام خرید هاست گزینه نصب قالب را سفارش دهید قالب به همراه وردپرس توسط کارشناسان بخش طراحی سایت میزبان فا نصب می گردد، قالب های وردپرس میزبان فا به همراه خود وردپرس و مطالب و افزونه های داخل آن هستند، بنابراین امکان نصب جداگانه آن ها وجود ندارد. 2- فایل نصبی دروپال را فقط از سایت رسمی آن که داخل مقاله معرفی کردیم دانلود و نصب کنید. یا هاست به دامنه متصل نشده هنوز و یا اینکه بخاطر کش و کوکی مرورگر هست که با صفحه وردپرس نصب شده مواجه نمیشید. بله بعد از اینکه وردپرس را نصب کردید میتونید فایل را از هاست خودتون حذف کنید. اگر مدیر شما پسوند را نصب کرده است، میتوانید از آن برای ویرایش فایل های در نیز استفاده کنید. ᠎​​​ .