نصب سی پنل، آموزش تصویری نصب + ویدیو مبین هاست

سی پنل چیست؟ معایب، مزایا و معرفی تمامی بخش ها ⭐ - گنجه هاست همچنين هر VPS ميتواند به تعداد دلخواه IP معتبر اختصاصي نيز داشته باشد. این نوع VPS انتخاب خوبی برای افرادی است که قصد برقراری ارتباط و تانلینگ بین دو لوکیشن مختلف در سازمان خود را دارند. برای انجام این کار، بخش افزودن کاربر به پایگاه داده را پیدا کنید و مطمئن شوید که پایگاه داده و کاربر صحیح را به ترتیب هاست سی پنل فنلاند | هاست cpanel خارج | هاست وردپرس سرورکلیک انتخاب کرده سی اید. در ادامه نحوه نصب cPanel و WHM بر روی یک سیستم عامل پشتیبانی نشده توضیح Vps digitalocean داده شده است. با نصب این افزونهها بر روی سی پنل میتوانید آن را ارتقا دهید. به این ترتیب دیگر میتوانید بهراحتی وردپرس یا هر CMS دیگری را روی اکانت دوم ایجاد کنید. یکی دیگر از راههای ورود به سی پنل از طریق داشبورد مدیریت هاست است. یکی دیگر تفاوت هایی که سرورهای ابری را نسبت به سرورهای اختصاصی متمایز میکند این است که شما می توانید منابع سرورهای ابری را هر زمان که بخواهید افزایش و آن را کم کنید اما در سرور های اختصاصی شرایط اینگونه نیست و شما باید درخواست خود را ثبت کنید تا در بازه زمانی مشخص این کار صورت گیرد. میزبان دانلود نامحدود، برای کاربرانی مناسب است که حجم بسیار زیادی از اطلاعات را بر روی سرورهای مختلف نگهداری و حفاظت می کنند.

هاست و سرور

هاست سی پنل(هاست با کنترل پنل سی پنل-cPanel) فضای پشتیبان با ارائه دیسک با حجم مورد نظر بهمراه دسترسی FTP این امکان را برای مدیران سرورهای مجازی و اختصاصی محیا میکند تا نسخه های بکاپ سرویس یا سرور مورد نظر خود را در این فضا خارج از محیط سرور بارگذاری نمایند. حال باید آدرس ورود به سی پنل را در مرورگر باز کرد که با انجام این کار صفحهای مشابه تصویر زیر را دریافت خواهد شد که باید در آن رمز عبور و نام کاربری را وارد کرده و به سی پنل لاگین کرد. خب نوبت به ورود به ترمینال و ران کردن سورس ربات رسید؛ برای اینکار تب جدیدی در مرورگر خود باز کنید و مجددا به کنترل پنل Cpanel هاست خود وارد شوید و در تب ADVANCED بر روی گزینه Terminal کلیک کنید. برای بارگذاری فایلها بعد از کلیک روی گزینه Upload، دو راه وجود دارد: در روش اول باید مستقیماً فایل را به درون صفحه کشید (Drag) و سپس در محل مورد نظر انداخت (Drop). پس از ورود به سی پنل خود، به پایین اسکرول کنید و از بخش ، گزینه را انتخاب نمایید.

2. به ناحیه کاربری خود در سایت آذردیتا وارد شوید سپس از قسمت سرویس ها، هاست خود را انتخاب کنید. پس از وارد کردن دستور مربوط به پروژه در ترمینال، برای شما فعال شده و به پوشه پروژه پایتونی خود وارد میشوید، در اینجا نیاز است دستور را وارد کنید تا به پوشه اصلی سورس ربات خود وارد شوید. از لیست پوشه ها، نام پوشه ای را که در مرحله ساخت پروژه در فیلد وارد کرده بودید را انتخاب کنید تا به آن وارد شود؛ ما در این آموزش نام دایرکتوری را قرار داده بودیم پس به پوشه وارد میشویم. سلام بسیار ممنون از مطلب خوب تون اما به نظرم تو این لیست باید حتماً اسم شرکت صباهاست هم اضافه بشه چون واقعاً از خیلی از این سایت هایی که اعلام کردید سرتر هست و سرویس هاش واقعاً خیلی خوب هستن. در سمت چپ صفحه باز شده لیست دامنه ها و ساب دامین های متصل به سرویس هاست خود را مشاهده می کنید. 1. اگر دامنه به هاست متصل باشد نام دامنه با پورت ۲۰۸۲ را می زنیم و در صفحه سی پنل که باز می شود نام کاربری و پسورد هاست را می نویسیم تا به کنترل پنل مربوطه وارد شویم. ​!

خب برای آپلود فایل سورس ربات پایتون خود، تب جدیدی در مرورگر خود باز کنید و به بخش هاست خود وارد شوید. در کنترل پنل سی پنل بخشی تحت عنوان multi php manager وجود دارد که به واسطه آن قادر به فهمیدن نسخه فعلی و همچنین بروزرسانی و تغییر نسخه php هاست خود خواهید بود. به عنوان کلام آخر؛ به نظر من معایبی که طراحی چند سایت روی یک هاست دارد، خیلی بیشتر از مزایای آن است، بنابراین اگر من باشم، ترجیح میدهم کمی هزینه بیشتر و پروسه مدیریت طولانیتر را بهجان بخرم تا از امنیت بالا و احتمال کمتر به وجود آمدن مشکلات فنی، مطمئن شوم. در این صفحه، ورژن پایتون به همراه نام پوشه ای که می خواهیم پروژه را روی آن ران کنیم را انتخاب می کنیم. در اینجای مطالب به شرح نمونه هایی از مزایای این پروتکل ارزشمند، خواهیم پرداخت با ما همراه باشید تا با آن ها آشنا شویم. با این کار یک پروفایل کاربری به شما تعلق میگیرد که حاوی سرویسهای میزبانی وب و دامنههای شما است. Uptime درصد زمانی است که یک سرور عملیاتی و در دسترس کاربران است. نوع و سرعت پردازنده مستقیماً بر عملکرد سرور مجازی حرفه ای دامنه تاثیرگذاراست.