چگونه این 3 شرکت غیرانتفاعی در سال 2021 تفاوت ایجاد کردند؟


هر سال، اما به‌ویژه امسال، تراست بیمه فلوریدا میزبان مسابقه سالانه معجزه تعطیلات خود است، که به سه سازمان غیرانتفاعی فلوریدا این فرصت را می‌دهد تا پول بیشتری برای سازمان خود کسب کنند. امسال، از اعضای غیرانتفاعی خود خواستیم تا داستانی در مورد اینکه چگونه در سال 2021 تفاوت ایجاد کردند، برای ما تعریف کنند.

ما پاسخ‌های شگفت‌انگیزی دریافت کردیم، اما در نهایت، سه برنده به‌طور تصادفی انتخاب شدند. در زیر سه برنده ما به اشتراک می گذارند که چگونه در سال 2021 تفاوت ایجاد کردند.

برنده جایزه بزرگ: STEPS

اپیدمی مواد افیونی هیچ مرزی ندارد و تبعیض قائل نمی شود و هزینه های مالی هنگفتی را برای جامعه ما به همراه دارد. تحت تأثیر استرس مداوم و عدم اطمینان COVID-19، این منجر به افزایش استفاده از مواد افیونی و محرک شد. مصرف بیش از حد از زمان شروع همه‌گیری افزایش یافت و نیاز به درمان مصرف مواد را افزایش داد. از دست دادن دوستان، خانواده و عزیزان فقدان نهایی جامعه ما است، اما STEPS دسترسی به درمان ایمن، کارآمد و مقرون به صرفه و راهی برای بهبودی فراهم کرده است. هدف STEPS کاهش هزینه‌های هنگفت برای سیستم‌های متعدد با بودجه عمومی از طریق کاهش دفع کودکان رفاهی، کاهش مراجعات به اورژانس و کاهش دستگیری‌ها و حبس‌ها است. ما با ارائه یک رویکرد مشتری محور به خدمات درمان مبتنی بر شواهد که شامل گروه درمانی، مشاوره فردی و خانواده است، این کار را انجام می دهیم. ما با ارائه بیش از 10000 روز بستری درمانی برای زنان، زنان دارای فرزند در پول جامعه خود صرفه جویی کرده ایم – که بیش از 500000 دلار به جای زندان با هدایت مجرمان به درمان پس انداز می شود. همکاری ما با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اولیه بیش از 1 میلیون دلار در بازدید از اورژانس صرفه جویی کرده است. (متوسط ​​هزینه بازدید از اورژانس ایالتی 6909 دلار، رتبه بندی سلامت مصرف کننده). در دسترس بودن درمان همچنین با اجازه دادن به کودکان برای ماندن در خانه یا در خانه اعضای خانواده، بیش از 300000 دلار در سیستم مراقبت از خانواده صرفه جویی کرده است.

شریل بلو، مدیر اجرایی

رتبه دوم: سلامت رفتاری هندرسون

سه کلمه ساده اما معنادار در شعار بهداشت رفتاری هندرسون (HBH) هرگز به اندازه سال‌های گذشته در میان همه‌گیری جهانی COVID-19 طنین انداز نشده است. با این حال، HBH به چندین روش مهم به تأثیر مثبت بر جامعه فلوریدا جنوبی ادامه داده است.

نوآوری: زمان‌های چالش‌برانگیز اخیر به وضوح نشان داد که تمرکز هندرسون باید با تغییر نگرش‌ها و ترجیحات مصرف‌کننده سازگار شود و ما باید راه‌های نوآورانه‌ای را برای بهبود کارایی، اثربخشی و دسترسی مشتری به خدمات جستجو کنیم. هندرسون با ایجاد و اجرای چندین طرح و خدمات جدید این چالش ها را پذیرفت. گسترش خدمات بهداشت از راه دور دسترسی از طریق فناوری مجازی را افزایش داد و شکاف ها را برای تداوم مراقبت پر کرد. هندرسون به‌عنوان یکی از چهار سازمان اول در فلوریدا که برای تبدیل شدن به یک کلینیک معتبر بهداشت رفتاری جامعه بودجه دریافت کرد، توانست خدمات سرپایی را گسترش دهد و سهولت دسترسی را افزایش دهد. تکمیل واحد تثبیت بحران جدید ما، به لطف سخاوت بنیاد خیریه خانواده Pulte و صندوق میراث مری پورتر از بنیاد جامعه بروارد، یک مرکز پیشرفته را برای کمک به رفع نیازهای افرادی که رفتارهای رفتاری را تجربه می کنند، به ارمغان می آورد. بحران سلامت انتخاب برای عضویت در انجمن ملی آموزش تاب‌آوری و تاب‌آوری آگاه به سلامت روانی شورای ملی و ایجاد کمیته داخلی تنوع و شمول به تیم ما کمک می‌کند تا تشخیص دهد که تروما بر همه افراد تأثیر می‌گذارد.

شفقت: این بیماری همه گیر منجر به تغییرات و اختلالات گسترده در تقریباً هر جنبه از زندگی روزمره از جمله تشدید احساس استرس، اضطراب، انزوا و افسردگی شده است. با درک تأثیرات منفی این بحران بهداشت عمومی، کارکنان ما راه هایی برای ادامه دادن به فراتر رفتن و ارائه خدمات با مهربانی و همدلی پیدا کردند، در حالی که بسیاری از آنها با چالش های خود مواجه بودند. ما از طریق شفقت به دیگران و خودمان کمک و حمایت می کنیم.

امید: سنگ بنای بهبودی است. در هندرسون، ما دیده‌ایم که افراد مبتلا به بیماری‌های رفتاری می‌توانند بهبود یابند. با ایجاد امید و تشویق برای استقامت در مواقع دشوار، به افراد تحت مراقبت خود انگیزه می دهیم تا به اهداف شخصی دست یابند، کاتالیزور تغییر را توانمند می کنیم و بر کیفیت زندگی افراد تأثیر مثبت می گذاریم. همه ما با هم این بیماری همه‌گیر تغییر دهنده زندگی را پشت سر گذاشته‌ایم و هرگز ظرفیت خود را برای تغییر مسیر، سازگاری و غلبه بر چالش‌هایی که با آن روبرو بوده‌ایم فراموش نخواهیم کرد. Henderson Behavioral Health و تیم متخصصان ما مشتاقانه منتظر ادامه خدمت به جامعه و ارائه HOPE هستند. امید به بهبودی، امید به ثبات، و امید به آینده ای روشن تر!

پایان‌نامه‌ها ارزش‌های تعطیلات هستند که ما در طول سال آن را گرامی می‌داریم و از فرصتی برای به اشتراک گذاشتن شادی‌هایمان در این فصل باشکوه قدردانی می‌کنیم.

جان آکینو، مدیر امور اداری

مقام سوم: آسایشگاه ساحل گنج

آسایشگاه Treasure Coast هر روز بر بیش از 430 بیمار که تیم ما روزانه از آنها مراقبت می کند تأثیر می گذارد. در میان بسیاری از بیمارانی که ما از آنها مراقبت می کنیم، سازمان ما تلاش می کند در مراقبت و تکریم جانبازان در جامعه خود و حمایت از خانواده های آنها پیشرو باشد. آسایشگاه Treasure Coast کیفیت زندگی جانبازان و خانواده‌هایشان را با ارائه مراقبت‌های دلسوزانه و حمایتی که شایسته آنهاست، بهبود می‌بخشد. تعامل و ارتباط با جانبازان از طریق برنامه بازدید از جانباز به جانباز؛ سازماندهی کافه‌ها یا قهوه‌های جانبازان با گردهمایی‌های جانبازان و تجلیل از مردان و زنان نظامی خود از طریق مراسم سنجاق سربازان. امسال، تعهد عمیق Treasure Coast Hospice به درک و رسیدگی به نیازهای منحصر به فرد 481 جانباز به سازمان ما کمک کرد تا بالاترین امتیاز را به عنوان شریک سطح 5 We Honor Veterans کسب کند. این جایزه، برنامه ما را در میان 5 درصد برتر از بیش از 3300 برنامه ما کهنه سربازان را در سراسر کشور مورد احترام قرار می دهد.

مریلن مورفی، مدیر بازاریابی

به آنها تبریک می گویم و از همه کسانی که وارد شدند تشکر می کنم. ما تعدادی از مطالب مورد علاقه خود را در فیس بوک به اشتراک خواهیم گذاشت. از صفحه فیسبوک ما دیدن کنید و ما را لایک کنید!

تعطیلات شاد!



منبع