کف جامعه راضی نیستند/ رییسی برای انتخابات سال آینده باید بر طبقات پایین جامعه تمرکز کند



به گزارش dietiic به نقل از جماران، بالا رفتن قیمت ارز و طلا و تاثیر آن بر سفره مردم باعث نقدهای فراوانتی شده است.

در این‌باره جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ به خبرنگار جماران، گفت: جلسه افطار دولت با مجلس جلسه‌ی تعریف و تمجید بود و اینکه به موضوع ارز و اقتصاد بپردازیم، خیر چنین نبود. جلسه فایده‌ای برای مردم نداشت. قرار بر این شد در این‌باره جلسه‌ای هفته آینده داشته باشیم. فرزین رییس کل بانک مرکزی، گفت، بالا رفتن قیمت ارز ارز حبابی است و در زندگی مردم اثری ندارد؛ او گفت، ارز می‌دهیم و هر وارد کننده‌ای می‌تواند برود و وارد کند. این باعث تعجب بنده شد! در حالیکه ارز برای تولید و مواد اولیه کالاهای اساسی است.

آیا سفره مردم ۲۸۵۰۰ است؟ یا خیر ارز آزاد است؟

وی افزود: در مورد اینکه ما معامله کالاهای اساسی را افزایش داده و بدون آنکه نظارت کنیم ارز ۲۸۵۰۰ می‌دهیم، آیا سفره مردم بر اساس ارز ۲۸۵۰۰ است؟ یا خیر، ارز آزاد است؟! این بحث‌هایی است که در جلسه هفته آینده مطرح می‌شود و با دید چه می توانیم کنیم.

دولت باید سیاست‌ها را تغییر دهد/ افراد یا فکرها باید تغییر کنند

کوچکی نژاد در خصوص نارضایتی مردم در افزایش قیمت‌ها، گفت: انشاالله بتوانیم این مشکلات ارزی را حل کنیم و قابل حل نیز است. دولت باید سیاست‌ها را تغییر دهد؛ افراد یا فکرها باید تغییر کند. رییسی برای انتخابات سال آینده باید بیشتر به کف جامعه توجه کند؛ کف جامعه ما و کسانی که پای نظام هستند، راضی نیستند و معتقدند دولت مسیر اشتباهی را طی می کند.