12 نکته موثر در زمینه سلامت و تناسب اندام

در اینجا چند نکته سریع و آسان برای سلامتی و تناسب اندام آورده شده است که به راحتی می توانید آنها را رعایت کرده و به روال سلامتی و تناسب اندام خود وارد شوید. با رعایت این نکات به نتایج فوق العاده ای خواهید رسید. برای راحتی شما ، این نکات را به تغذیه و ورزش تقسیم کرده ام. این مهم است که بدانید اهداف سلامتی و تناسب اندام شما مستلزم این است که تعادل مناسب تغذیه سالم و ورزش فعال را پیدا کنید.

تغذیه:

  • وقتی تصمیم می گیرید چه چیزی بخورید ، از خود بپرسید “آیا می توانم این را رشد دهم یا می توانم آن را بگیرم”. اگر پاسخ مثبت است ، می دانید که این یک غذای کامل است که برای شما سالم و مغذی است.
  • تا ظهر تمام قهوه خود را بنوشید. این کار مزایای کافئین را برای شما به ارمغان می آورد و در عین حال اطمینان می دهد که هنوز یک خواب خوب دارید. خواب بخش بزرگی است که به بدن شما اجازه می دهد چربی بدن را ترمیم و از بین ببرد.
  • چای سبز جایگزین خوبی برای قهوه است زیرا به شما کمک می کند تا بیدار باشید در حالی که مقدار زیادی آنتی اکسیدان در بدن خود قرار می دهید.
  • به جای گرم کردن مایکروویو برای گرم کردن مجدد آن ، بخارپز آن را امتحان کنید. حمام بخار یک دستگاه ارزان قیمت است و بخار مواد مغذی بیشتری را در غذای شما حفظ می کند.
  • هرگز به خود اجازه تشنگی ندهید. کم آبی خفیف بدن را تحت فشار قرار می دهد و برای اهداف سلامتی و تناسب اندام مضر است.

ورزش:

  • به یک فرد مهربان در هر زمان و هر زمان تبدیل به یک تمرین شوید. هر کجا که می خواهید 10 حرکت پر فشار تبلیغ کنید. 10 اسکوات. به زودی متوجه خواهید شد که با افزودن تمرینات تصادفی به روال خود ، بدن شما سریعتر سالم تر و قوی تر می شود. ممکن است دوستان شما فکر کنند انجام تمرینات اینجا و آنجا کمی عجیب است ، اما در نهایت شما به آنها انگیزه می دهید که همین کار را انجام دهند.
  • بدن خود را با انواع تمرینات و سطوح شدت حدس بزنید. همیشه سخت و سریع تمرین نکنید و همیشه به تمرینات با شدت کم نروید. تنوع بدن شما را حدس می زند و نتایج فوق العاده ای دارد.
  • به یک تیم یا تیم مربیگری بپیوندید زیرا ثابت شده است افرادی که در یک تیم تمرین می کنند به احتمال زیاد برای مدت طولانی با تمرینات خود سازگار خواهند بود.
  • از انعطاف پذیری به عنوان بخشی از برنامه آموزشی خود غافل نشوید. سعی کنید حداقل 20 دقیقه در روز حرکات کششی انجام دهید.
  • روی یک سیلندر فوم سرمایه گذاری کنید و زمانی را برای یادگیری آزادسازی خودکار اختصاص دهید. رول فوم یک راه عالی برای جلوگیری از صدمات و حفظ انعطاف پذیری و انعطاف پذیری بدن است.
  • هنگام انجام تمرینات قلبی عروقی ، مانند دویدن / پیاده روی ، مدتی کار کنید. سعی کنید در همان مدت زمان کمی جلوتر بروید. این به شما کمک می کند تا تلاش خود را برای تمرینات خود افزایش دهید.
  • همیشه در حرکت به جلو به بدن خود گوش دهید. اگر کمی احساس درد می کنید ، یاد بگیرید که بین درد خوب و بد تفاوت قائل شوید. یک درد خوب ممکن است مربوط به ماهیچه هایی باشد که کمی از تمرین قبلی آسیب دیده اند ، در حالی که یک درد بد معمولاً شدید است و بیشتر از یک درد خفیف از نوع راه رفتن است.

اگر بتوانید برخی از نکات فوق را به کار بگیرید ، در راه ایجاد عادات خوب سلامتی و تناسب اندام به خوبی پیش می روید. بدون توجه به هر دو جنبه تناسب اندام نمی توان واقعاً سالم بود. یک شیوه زندگی سالم چیزی است که با گذر زمان شکل می گیرد و شما خود را در مورد آنچه در بدن خود قرار دهید و چگونه بدن خود را به طور م moveثر حرکت دهید آموزش می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید