3 راه برای تشویق تغذیه سالم در محل کار


کار بخش سختی از زندگی روزمره است. استرس به اشکال مختلف و از مکان های مختلف به طور همزمان بروز می کند. در اینجا بزرگسالان بیشترین تصمیمات را برای تغییر زندگی خود می گیرند در حالی که با تکامل اجتناب ناپذیر پیری طبیعی بدن سروکار دارند.

به همین دلیل ، اولویت بندی سلامت فرد اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. برای برخی ، حفظ تعادل در حفظ شیوه زندگی خوب با پرخاشگری معمول زندگی حرفه ای یک چالش اضافی است. مبارزه ویژه در همه اینها حفظ تغذیه مناسب است که برای سلامتی ضروری است و بر بهره وری کار تأثیر می گذارد.

اما اگر هنوز بتوانید سلامتی خود را در حین کار تحت کنترل داشته باشید ، چطور؟ اگر در یافتن تعادل مناسب با مشکل روبرو هستید ، در اینجا نکات دلگرم کننده ای وجود دارد که می توانید به آنها توجه کنید:

تغذیه سالم در محل کار
  1. دریابید که از غذای خود به چه چیزی نیاز دارید

قبل از وارد شدن به تدارکات تغذیه در محل کار ، باید درک کاملی از وضعیت سلامتی خود داشته باشید. اگر این بسیار آزاردهنده است (اما بسیار توصیه می شود) ، آگاهی کلی از هرگونه شرایط خاص سلامتی که ممکن است داشته باشید نیز بسیار عالی خواهد بود.

دارو یک چیز است ، اما هیچ چیز معادل گذراندن تمام زندگی در یک سبک زندگی سالم نیست. بسته به نیاز شما ، می توانید عادت خوردن سالم در محل کار را با دانستن اینکه از غذای خود به چه چیزی نیاز دارید شروع کنید. پس از انجام این کار ، می توانید خرید و تهیه غذاهای کاری مفید و مفید برای سلامتی خود را آغاز کنید.

به عنوان مثال ، اگر شما علاقه مند به حفظ فرم سخت بدن خود بعد از این همه مدت شلوغ در برنامه شلوغ بدنسازی خود هستید ، آیا می دانستید که خوردن کبد خشک برای رشد ماهیچه ها عالی است؟ برای آشنایی بیشتر با این مقاله به این مقاله مراجعه کنید.

  1. راه خود را از طریق رژیم غذایی و کار پیشگیری کنید

کسانی که نگران وزن خود هستند در معرض خطر ثبت نام در طرح های محبوب هستند که کار نمی کند. بسیاری از مردم قربانی شیوه های غذایی مضر و ناسالم شده اند که شامل حذف وعده های غذایی می شود.

منطق می گوید اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید یا حفظ کنید ، باید کمتر غذا بخورید. و برای خوردن کمتر ، باید غذاهای واقعی را حذف کنید. به همین ترتیب ، میان وعده دلسرد می شود. در عوض ، راز واقعی این است که قسمت های مناسب و سالم غذا را بخورید.

وقتی غذا می خورید به اندازه غذا و نحوه خوردن آن اهمیت دارد. بسیاری از کارشناسان و متخصصان رژیم غذایی میان وعده های سالم را برای کاهش اثرات منفی حذف وعده های غذایی مانند پرخوری ، کاهش یا افزایش وزن ناخواسته ، سطح انرژی و عملکرد پایین و حتی تغییرات خلقی توصیه کرده اند. حسابداری نیز یکی از کارهایی است که می توانید در محل کار انجام دهید. قبل از شروع به کار ، چند میان وعده سالم تهیه کنید که می توانید در طول روز از آنها استفاده کنید. فقط فرکانس مناسب و قسمتهای مناسب را به خاطر بسپارید.

  1. با دقت غذا خوردن را تمرین کنید

تنظیمات محل کار اغلب استرس زا است و به راحتی می توان گفت که شرایط عادی در این محیط باعث ایجاد استرس در افراد می شود. نه تنها این ، بلکه عواملی مانند زمان گذراندن در دفتر و حمل و نقل نیز بر الگوهای غذایی متضاد تأثیر می گذارد. بسته به میزان لذت بخش بودن برنامه کاری شما ، همه عوامل مهم می توانند به سلامت ضعیف کمک کنند.

یکی از مواردی که باعث می شود افراد کنترل غذا و شیوه زندگی خود را از دست بدهند ، راحتی فست فودها و سایر اقلام فست فود است که برای آنها لذت بخش تر است. اکثر آنها موافق هستند که اینها اصلاً انتخاب های سالمی نیستند. و حتی در برابر راحتی غیرقابل مقاومت که ارائه می دهند ، ارزش آن را ندارد. جایگزین این غذا خوردن دقیق است. برای مقابله با مصرف غذاهای ناسالم ، می توانید با توجه به عادات غذایی خود شروع کنید.

مصرف دقیق غذا در مورد ایجاد تغییرات کوچک اما مهم در عادات است که می تواند نتایج امیدوار کننده ای به همراه داشته باشد. این شامل توجه به روندهای شما و رعایت الگوهای رفتاری و سایر عوامل م dietثر بر رژیم غذایی و شیوه زندگی شما است. از آنجا که محل کار نیز فضاهای اجتماعی است ، خوردن غذا با همکاران در هنگام ناهار می تواند به افزایش اشتها و تشویق رژیم غذایی سالم کمک کند. شما و شرکای خود به هر حال نگرانی های یکسانی دارید و این به شما کمک می کند که بدانید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نه.

نتیجه

متغیرهای زیادی وجود دارد که بر وضعیت سلامتی فرد تأثیر می گذارد. از آنجا که این یک چیز سیاه و سفید نیست ، همیشه این یک تمرین خوب است که به هر طریق ممکن از سلامتی و رفاه خود مراقبت کنید. یک نقطه شروع عالی می تواند تشویق تغذیه سالم در محل کار باشد. شما می توانید این کار را با دانستن اینکه به چه غذایی احتیاج دارید ، در نظر داشته باشید که چه چیزی و چگونه می خورید و در نهایت از غذاهای سالم در حین کار استفاده کنید.

سلامت خوب به معنای ترکیبی دقیق از خوردن نوع مناسب غذا ، ورزش و معاینات منظم است. کار ممکن است کمی در اهداف سلامتی شما دخالت داشته باشد ، اما همه اینها مربوط به آگاهی مناسب و ایجاد تعادل بین هر دو جنبه از زندگی است. اگرچه دستیابی به دومی دشوار به نظر می رسد ، اما مطمئناً ممکن است. همه چیز را در حد اعتدال نگه دارید و درک کنید که نیازهای شما چیست.

دیدگاهتان را بنویسید