آخرین رژیم کتوژنیک چرخه ای

معرفی
از آنجا که رژیم های کتوژنیک به خبر بزرگی در بین “غیرنظامیان” تبدیل شده است ، رژیم های کتوژنیک چرخه ای (CNS) خبر بسیار خوبی در بین ورزشکاران است. رژیم های کتوژنیک در مقایسه با رژیم های کربوهیدرات یا گلوکون (پروتئین بالا) چربی سوزی بسیار سریع با احتباس عضلانی برتر را ارائه می دهند. درست انجام شد ، رژیم های کتوژنیک بهترین رژیم های غذایی برای کاهش چربی و انرژی بالا و پایدار هستند. آنچه را که باید در مورد آنها بگوییم در اینجا بخوانید.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد CKD اساسی و منطق آن موجود است که خارج از حوصله این مقاله است. اگر علاقه دارید Http://www.ckd.com شروع خوبی است. آنچه ما در اینجا به آن علاقه داریم این است که چگونه CKN را بهتر کنیم.

مروری بر XNN
بیماریهای قلبی عروقی بر اساس یک دوره کتوز و سپس یک دوره “بارگذاری” کربوهیدراتها ایجاد می شود. نظریه پشت CNS این است که شکستن کتوز هر 5 تا 10 روز برای 1-3 روز کربوهیدرات زیاد مصرف می کند:
گلیکوژن عضلات را بازیابی کنید
بازیابی عملکرد در ورزشگاه
بازسازی هر عضله از دست رفته (و امیدوارم عضله جدیدی اضافه کنید)

به عنوان یک امتیاز ، با بارگیری کربوهیدرات ها از یک پایگاه فرسوده می توان ماهیچه های خود را با گلیکوژن بیش از حد اشباع کرد. به این معنا که (به زبان ساده) ماهیچه هایی که تقریباً خالی از گلیکوژن (و آب) هستند ، آنقدر تشنه گلوکز هستند که می توان آنها را “فریب داد” تا قبل از اینکه بدانند چه اتفاقی افتاده است ، تا 50٪ گلیکوژن (و آب) بیشتری مصرف کنند. در این حالت قند خون بالا ، ماهیچه های ما دائماً “پمپ شده” و متورم شده به نظر می رسند. و بزرگنمایی حداکثر یک سلول ماهیچه ای یک محرک قوی برای رشد ماهیچه ها است.

مشکلات CKD
در حالی که کربوهیدرات اولیه 5 روزه کتو / 2 روزه برای چربی سوزی خوب عمل می کند ، تنها تعداد کمی از افراد دارای استعداد ژنتیکی می توانند عضله ایجاد کنند. آنها حتی با رژیم دیگری بهتر عمل می کردند. مشکلات این است که حتی با استفاده از “مکمل” دفع گلوکز:
دوره صفر کربوهیدرات قبل از رسیدن به کتوز کاملاً کاتابولیک است
اکثر رژیم گیرندگان برای دستیابی به کتوز به 2-3 روز کاتابولیک نیاز دارند و تنها 2-3 روز چربی سریع از بین می رود
افراد کمی می توانند بدون “ریختن” کربوهیدرات های غیر ضروری به ذخایر چربی ، تنها در 2 روز به جبران بیش از حد گلیکوژن دست یابند
سنتز پروتئین زمان می برد و چند ساعت گسترش بیش از حد سلول های ماهیچه ای به اندازه کافی از این مکانیسم قدرتمند استفاده نمی کند

خوب نمی شد …؟
اگرچه مشکلات فوق را می توان تا حدی با یک چرخه طولانی مدت CSE – مثلاً 7 تا 11 روز کتوژنیک با بار کربوهیدرات 3 روزه – برطرف کرد ، اما دوره های آنابولیک هنوز برای به دست آوردن عضله قابل توجه بسیار کوتاه هستند ، اما به اندازه کافی طولانی هستند تا مقدار قابل توجهی از بدن را به دست آورند. چاق ما واقعاً می خواهیم راهی برای استفاده از حالت کامل کربوهیدرات برای چند روز دیگر بدون چاق شدن داشته باشیم.

ادامه بار کربوهیدرات زمانی ضروری است که ماهیچه ها بیش از حد جبران شده باشند – کربوهیدراتهای اضافی به چربی تبدیل می شوند. افزایش کالری در اولین روزهای کتوز ضد کاتابولیک است اما از محیط منحصر به فرد آنابولیکی که با کربوهیدرات ها ایجاد کرده ایم ، استفاده نمی کند.

خوشبختانه ، انتقال متابولیک به CKD و از آن یک فرصت طبیعی دیگر برای رشد ماهیچه ها ایجاد می کند.

مصرف پروتئین
مرحله کتوژنیک نیاز به 70-80 fat چربی (در غیر این صورت رژیم گلوکونوژنیک) و بار کربوهیدرات نیاز به 60-75 carbohyd کربوهیدرات مصرفی دارد. بنابراین ، مصرف پروتئین در سراسر CKD متوسط ​​تا کم است (

دیدگاهتان را بنویسید