رایان مک ایون – مدیر توسعه جامعه جدید – شهر اورنج


شهر اورنج سیتی و شرکت توسعه شهر اورنج (OCDC) هیجان زده هستند که رایان مک اوون را به عنوان مدیر توسعه اجتماعی جدید برای اورنج سیتی معرفی کنند. رایان و همسرش امی کمی بیشتر از دو سال با خانواده خود در اورنج سیتی زندگی کرده‌اند و قبلاً در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 در اورنج سیتی زندگی می‌کردند، زمانی که امی تحصیلات خود را در نورث وسترن به پایان رساند و رایان به عنوان سرکارگر ساختمانی برای بوما کار کرد. و شرکت. رایان فارغ التحصیل دانشگاه نبراسکا در لینکلن است که در آن در ژیمناستیک شرکت کرد.

اخیراً رایان و امی در لینکلن، NE، با مدت کوتاهی در هیوستون، TX زندگی و کار می کردند. در لینکلن، رایان با کسب و کار ساختمانی خانوادگی خود و در فروش برای Voss Electric کار می کرد. رایان در حال حاضر به عنوان مدیر امکانات برای کالج نورث وسترن خدمت می کند و امی مدیریت کافی شاپ اسکوترها را بر عهده دارد که با هم مالک آن هستند.

رایان وظایف خود را با شهر در 30 ژانویه آغاز می کند و بخشی از تیم رهبری کارکنان خواهد شد و در عین حال با OCDC و اتاق بازرگانی شهر نارنجی همکاری نزدیک دارد. به عنوان مدیر توسعه جامعه، رایان بلافاصله با پروژه های فعلی شهر و OCDC، با تمرکز اصلی بر مسکن، خرده فروشی، توسعه تجاری و صنعتی، درگیر خواهد شد. در سال 2021 شهر یک طرح توسعه جامعه را تکمیل کرد و بیشتر وقت رایان صرف کمک به کارکنان شهر، شورای شهر و OCDC برای اجرای طرحی خواهد شد که توسط شهر و OCDC تهیه و تایید شده است.

مدیر شهر ارل وودسترا در مورد انتصاب رایان اظهار نظر کرد. ما از پیوستن رایان به تیم رهبری هیجان زده هستیم و مشتاقانه منتظر سهم او در رشد و توسعه مستمر اورنج سیتی هستیم. او چشم‌ها و ایده‌های تازه‌ای را در مورد اینکه چگونه می‌توانیم به همکاری با یکدیگر برای کمک به شکوفایی شهروندانمان ادامه دهیم، به ارمغان خواهد آورد.» رایان به اشتراک گذاشت: «این موقعیت بسیار کارمند استخدام، فروشنده، مدیریت ساخت و ساز، کمی از همه کارهایی است که من در تمام عمرم انجام داده ام. من مشتاقانه منتظر شروع کار هستم.»

عکس از شارون ورمیر