نرم افزار جدید سیستم صورتحساب راحتی را اضافه می کند – شهر نارنجی


کارکنان دفتر سخت تلاش کرده اند تا نرم افزار صورتحساب ابزار ما را ارتقا دهند. ما برای به اشتراک گذاشتن تمام ویژگی های جدید در دسترس شما هیجان زده هستیم!

در آخرین قبض آب و برق خود، ممکن است متوجه تغییر فرمت، نمودار جدید مصرف آب و یک کد QR شده باشید. با اسکن این کد QR با دوربین گوشی خود، به سایت آنلاین جدید منتقل می شوید که می توانید قبض خود را پرداخت کنید یا برای مشاهده حساب خود وارد شوید/ثبت نام کنید. برای ثبت نام به شماره حساب شرکت و آخرین مبلغ پرداختی خود نیاز دارید.

با نرم افزار جدید صورتحساب، ما می خواهیم چند نکته را مورد توجه شما قرار دهیم:

  • اگر ایمیل شما در پرونده باشد، زمانی که صورتحساب شما پردازش شد، اعلانی دریافت خواهید کرد. این فقط یک اطلاعیه است. شما نیازی به قرار دادن هیچ اطلاعاتی ندارید مگر اینکه بخواهید فوراً پرداخت کنید.
  • اگر یک حساب آنلاین ایجاد کنید، می توانید سابقه خود را ببینید و پرداخت کنید، اما لازم نیست قبض خود را از این طریق پرداخت کنید.
  • اگر قبل از سیستم جدید ACH داشته اید، نیازی به تغییر یا پرداخت قبض خود به روش دیگری ندارید. این به همان صورت در تاریخ سررسید قبوض خارج می شود.
  • اگر از طریق بانک خود به صورت آنلاین پرداخت می کنید، لطفاً شماره حساب خود را به روز کنید (به گوشه سمت راست بالای صورتحساب خود مراجعه کنید). این برای اطمینان از اینکه ما به حساب صحیح اعتبار می دهیم. اگر پرداختی را ارسال می کنید، لطفاً مطمئن شوید که آدرس آن به صندوق پستی 406 است.
  • کد QR موجود در قبض آب و برق خود را اسکن کنید یا به ما در orangecityiowa.com مراجعه کنید. به پایین پیمایش کنید تا دکمه نارنجی رنگی را پیدا کنید که می گوید «پرداخت صورتحساب». این شما را به وب سایت پرداخت های آنلاین ما می آورد.

برو ویژگی های جدید را آنلاین بررسی کن!