یافتن راحتی در ناخوشایند – B Fit Health Coaching



بگذارید اول بگویم که من کاملاً راحت هستم. من عاشق تهویه مطبوع، دوش‌های گرم طولانی، غذاهای راحت، نور مصنوعی، کامپیوتر و تختی با بالش‌های بیشتر از چیزی هستم که «I Dream of Jeanie» در بطری‌اش داشت. با این حال، من مکانیسمی را که ما با آن سازگار می‌شویم و تلاش عمدی برای کسانی از ما که در دنیای مدرن و راحت خود زندگی می‌کنیم، می‌دانم تا خودمان را برای آماده شدن برای زمان‌های چالش‌برانگیزتر زندگی انعطاف‌پذیرتر کنیم. چند سال پیش، اصطلاح “آموزش تاب آوری” را شنیدم. واقعاً برای من جالب بود. این به تمرینی اشاره دارد که برای حفظ قدرتمان لازم است، زیرا ما زندگی خود را طوری شکل داده‌ایم که از هر جهتی که بتوان تصور کرد، راحت باشیم.

محرک شماره 1 اختراعات، راحتی است تا زندگی ما را آسان‌تر و راحت‌تر کند، بنابراین می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم و کمتر انجام دهیم. بیایید با آن روبرو شویم، این مفهوم گاهی اوقات ما را ضعیف، آسیب پذیر و کاملاً بیمار کرده است. در نتیجه، ما باید در ایجاد نوعی استرس در زندگی‌مان که انعطاف‌پذیری ذهن، بدن و روح را ایجاد می‌کند، بسیار عمدی عمل کنیم. بله، ما باید استرس ایجاد کنیم تا خودمان را قوی‌تر کنیم. استرس حاد و کوتاه مدت در دوزهایی که بتوانیم تحمل کنیم و بر آن غلبه کنیم، قدرت ما را افزایش می دهد. با توجه به اینکه ما اجازه بهبودی مناسب را می دهیم. این استرس مزمن طولانی مدت و ناتوانی در غلبه بر آن است که ما را به معنای واقعی کلمه فرسوده و فرسوده می کند.

منظورم از استرس حاد و کوتاه مدت چیست؟ به عنوان مثال می توان به ورزش، مصرف آنتی اکسیدان ها و قرار گرفتن در معرض دمای سرد یا گرم مانند آب سرد یا سونا اشاره کرد. جادو در دوز است. خود را با دوزی که احساس ناخوشایند اما قابل تحمل می کند به چالش بکشید و در نتیجه خود انعطاف پذیرتری خواهید ساخت.

در زیر چند نمونه از روش هایی وجود دارد که می توانید منطقه راحتی خود را به چالش بکشید و در ابعاد مختلف قوی تر شوید.

ورزش: مجموعه ای از مزایای سلامتی از طریق اشکال مختلف روش های ورزشی از جمله سیستم اسکلتی عضلانی و قلبی عروقی قوی تر، بهبود تعادل هورمونی، حساسیت به انسولین، کیفیت خواب و خلق و خوی رخ می دهد.

غوطه ور شدن در آب سرد و سونا – بدون شک، اینها دو کاری هستند که امروز می توانید انجام دهید و احساس شما را تا حد زیادی تغییر می دهد. بر ترس خود از سرما غلبه کنید. غوطه ور شوید یا دوش آب سرد بگیرید، حتی اگر 5 ثانیه باشد. به خاطر آن زنده خواهید ماند و قوی تر خواهید شد. با سونا، محدودیت های خود را بشناسید. اگر از یک بیماری مزمن رنج می برید، سوناهای مادون قرمز نزدیک بهترین هستند، اما گرمای محیط یک سونای معمولی تنها چیزی است که نیاز دارید. اگر به سونا دسترسی ندارید، شاید مثل من در یک مشتری گرم زندگی می کنید (من در اعماق جنوب هستم. نه تنها گرم است، بلکه مرطوب است!) پس گرم شوید و عرق کنید! مزایای گرما و سرما درمانی فراتر از بهبود قدرت و انعطاف پذیری شماست. کمی وقت بگذارید و در مورد هر دو تحقیق کنید و راه هایی را بیابید تا هر زمان که ممکن است آنها را در عمل بهداشتی خود به کار ببرید.

آنتی اکسیدان ها: من فکر می کنم آنها به عنوان یک مرد تغذیه سالم هستند زیرا سلول های اکسید شده و ناسالم را می بلعند. آنها را در میوه ها، سبزیجات، آجیل، دانه ها، گیاهان، ادویه جات و حبوبات پیدا می کنید. هنگامی که آنها را می خوریم، سم ضروری و کم سطحی را مصرف می کنیم که به نوبه خود ما را قوی تر می کند و ما را از آسیب اکسیداتیو ایمن می کند. آیا تا به حال روی سیب پوست کنده آب لیمو ریخته اید تا قهوه ای نشود؟ آب لیمو دارای ویتامین C است که یک آنتی اکسیدان است. آیا تا به حال قهوه ای شدن سیب را تماشا کرده اید؟ این آسیب اکسیداتیو است. اکنون این مفهوم را در مورد اتفاقاتی که برای سلول های بدن شما می افتد به کار ببرید. ما به آنتی اکسیدان نیاز داریم، اما نه بیش از حد! حتی آنتی اکسیدان ها را می توان بیش از حد مصرف کرد.

وقت خود را روی زمین بگذرانید: “نشستن سیگار کشیدن جدید است.” مطمئنم این جمله را شنیده اید. به نظر من نشستن اینقدر ناسالم نیست. این زمان صرف نشستن و ماندن در یک وضعیت است که بدن شما را خراب می کند. به زودی خواهید دید که چرا گذراندن زمان بر روی زمین سخت برای بدن شما بسیار مفید است زیرا برای مدت طولانی بدون بی قراری در یک وضعیت نمی مانید و موقعیت هایی که در آن قرار می گیرید، تحرک کلی و قدرت شما را بهبود می بخشد، به خصوص در هسته و پایین تنه شما

متوجه خواهید شد که وقتی با یک موقعیت ناخوشایند مواجه می شوید، می توانید آن را به یک تجربه مثبت تبدیل کنید. این ناراحتی به خودی خود فرصتی برای تقویت قدرت به نوعی است تا دفعه بعد که با همان تجربه مواجه شدید از آن استفاده کنید. “من مجبور نیستم این کار را انجام دهم، من باید آن را انجام دهم” شعاری است که می توانید در این موقعیت به خود بگویید و ناگهان احساس قدرت می کنید تا اینکه بار سنگینی کنید. شما در حال قوی تر شدن هستید

همانطور که به نکات مهمی که در این مقاله به عنوان تنها چند راه برای بهبود قدرت اشاره کردم، به خاطر داشته باشید که امروزه فرهنگ های بسیاری در سراسر جهان وجود دارد که این روش ها را به عنوان بخشی از زندگی روزمره خود انجام می دهند. آنها چاره ای ندارند. ما خوشبختیم که این انتخاب را داریم که بهترین های هر دو دنیا را در زندگی خود بگنجانیم. کمی ناخوشایند باشید و راحت باشید، اما اگر در اواسط تابستان در اعماق جنوب هستید و به یک رویداد رسمی می روید، همه وسایل را بخرید، تهویه هوا را بالا ببرید و موهایتان را حفظ کنید و درست کنید. -بالا!