ل ماست reuteri – B Fit Health Coaching



عناصر:

ال رویترز قرص پروبیوتیک – 10 قرص

فیبر محلول – 2 قاشق غذاخوری

نیم و نیم خامه پاسچر شده ارگانیک – 1 لیتر

با استفاده از هاون و هاون، قرص های پروبیوتیک را خرد کرده و با پودر فیبر محلول ترکیب کنید. 1/4 c اضافه کنید. خامه برای مخلوط کردن پودرها نیم و نیم خامه باقی مانده را به آرامی با مخلوط پودر در ماست ساز، سوس وید یا قابلمه فوری مخلوط کنید. حداکثر دمای ایده آل باید حدود 100 درجه و بیشتر از 110 درجه نباشد. من تنظیمات ماست Instant Pot خود را با آب تست کردم و بعد از حدود یک ساعت 104.5 درجه شد. دمای بیش از 110 درجه باعث از بین رفتن سویه های L. Reuteri می شود. لطفاً دمای دستگاهی را که استفاده می‌کنید، قبل از ساختن اولین دسته آزمایش کنید.

اگر بچ خود را به مدت 36 ساعت تخمیر کنید، به حداکثر تعداد باکتری دست خواهید یافت. طولانی تر بهتر نیست و زمان تخمیر کوتاه تر منجر به تعداد کمتر باکتری می شود.

ممکن است 2 تا 3 دسته طول بکشد تا به قوام ایده آل و خامه ای که به آن عادت دارید برسید. اولین دسته شما روان خواهد شد. دسته دوم شما کلوخه و روان خواهد بود. دسته سوم شما شروع به غلیظ شدن خواهد کرد! به آن بچسبید و به نگه داشتن یک دسته شروع از هر دور ادامه دهید. نتیجه خواهد داد! می توانید از پارچه پنیر برای صاف کردن کلوخه ها استفاده کنید یا می توانید از همزن برای مخلوط کردن آن استفاده کنید. اگر دسته نازک یا روان است، می‌توانید با اضافه کردن پودر ژلاتین، هر نوع پودر پروتئین یا دانه‌های چیا به مخلوط آن را نجات دهید تا غلیظ شود. همچنین می توانید با انواع توت ها، گرانولا یا آجیل روی آن ها را اضافه کنید. با وعده های کوچک شروع کنید. به یاد داشته باشید که به روده خود گونه ای از باکتری ها را تغذیه می کنید که ممکن است مدتی طول بکشد تا به آن عادت کنید! 🙂 لذت بردن!