معنای فصل تعطیلات برای این سه سازمان غیرانتفاعی فلوریدا چیست؟


هر سال، اما به‌ویژه امسال، تراست بیمه فلوریدا میزبان مسابقه سالانه معجزه تعطیلات خود است، که به سه سازمان غیرانتفاعی فلوریدا این فرصت را می‌دهد تا پول بیشتری برای سازمان خود کسب کنند. امسال از اعضای غیرانتفاعی خود خواستیم به یک سوال پاسخ دهند: فصل تعطیلات برای سازمان شما چه معنایی دارد؟

ما بیش از 100 پاسخ فوق العاده دریافت کردیم اما در نهایت، سه برنده به طور تصادفی انتخاب شدند. در زیر سه برنده ما و تعریف آنها از معنای فصل تعطیلات آورده شده است.

برنده جایزه بزرگ: مراکز یادگیری و درمانی تطبیقی ​​Capstone

کریسمس در Capstone به این معنی است که ما از این برکت برخورداریم که فصل را برای نوزادان، کودکان و بزرگسالانی که برای ارائه کیفیت زندگی بهتر به ما متکی هستند کمک کنیم. ما به دانش‌آموزانمان کمک می‌کنیم تا نقاشی‌های تعطیلات بکشند، کارت‌های کریسمس را پخش کنند و خوراکی‌های خاصی بپزند تا با یکدیگر به اشتراک بگذارند. کارکنان و دانش آموزان به طور یکسان منتظر آغاز سال جدید و روزهای بهتر در آینده هستند، تقریباً مانند بقیه. تعطیلات خاص است زیرا ما یکدیگر را داریم.»

مراکز یادگیری و درمانی تطبیقی ​​Capstone

برنده جایزه دوم: مراقبت های بهداشتی رفتاری نقطه شروع

برای [Starting Point Behavioral Healthcare]، فصل تعطیلات مربوط به در دسترس بودن در اختیار مشتریان ما برای گسترش امید، به اشتراک گذاشتن حمایت و تصدیق این است که اگرچه تعطیلات می تواند زمان شادی باشد، می تواند زمان استرس نیز باشد. ما می دانیم که تعطیلات می تواند [also] یادآور کسانی باشید که دیگر اینجا نیستند تا با ما جشن بگیرند. با در نظر گرفتن این موضوع، ما خدمات بحران و درمانی خود را در طول تعطیلات ادامه می دهیم و همچنین اطمینان می دهیم که کارکنان فرصتی برای حضور در کنار خانواده های خود دارند. در نقطه شروع، ما اینجا هستیم تا با مشتریان خود در نقاط بالا، پایین و در همه جا قدم بزنیم.

نقطه شروع مراقبت های بهداشتی رفتاری

برنده جایزه سوم: مکان کودکان در خانه ایمن

«تعطیلات برای جوانان و همچنین کارکنان HomeSafe اهمیت زیادی دارد، به‌ویژه در این زمان‌های سخت با همه‌گیری. کودکانی که در HomeSafe زندگی می کنند نمی توانند با خانواده خود باشند و برخی با هیچ یک از اعضای خانواده تماس ندارند. بنابراین دیدن سایر بچه های مدرسه در این مواقع هیجان زده و گذراندن وقت با خانواده برای آنها بسیار دشوار است. گاهی اوقات ما شاهد تشدید رفتارهای آنها خواهیم بود زیرا آنها همیشه راه مناسب برای ابراز احساسات خود را نمی دانند. علاوه بر این، کارکنانی که هر روز با این کودکان می آیند و با آنها کار می کنند، از نظر عاطفی به جوانانی که ما به آنها خدمت می کنیم وابسته هستند و بنابراین قلب آنها در تعطیلات برای کودکان به درد می آید. در همین حال، کارکنان ما نیز از مسائل مربوط به بیماری همه گیر رنج می برند که چگونه خانواده های آنها را در این مدت تحت تاثیر قرار می دهد. در Homesafe، ما سعی می‌کنیم چیزی فراتر از کریسمس را به کودکان بیاموزیم و با آنها کار می‌کنیم تا خانه‌هایشان را با تزئینات Hanukkah، تزئینات Kwanzaa و تزئینات روز سه پادشاه تزئین کنیم. این تلاش‌ها چالش برانگیز هستند، با این حال بسیار مفید هستند. HomeSafe با شرکای اجتماعی، دوستان، خانواده‌ها و دیگرانی که می‌توانند در این مواقع به ما کمک کنند، تماس می‌گیرد. HomeSafe Administration واقعاً سخت کار می کند تا این زمان از سال را برای جوانان و کارکنان خوب کند. این زمان از سال برای همه کارکنان و کودکان به طور یکسان بسیار ویژه است. ما در فراز و نشیب ها و گاهی اوقات، مشکلات را با یکدیگر تقسیم می کنیم.

مکان کودکان در HomeSafe

به آنها تبریک می گویم و از همه کسانی که وارد شدند تشکر می کنم. ما 8 مورد از نوشته های مورد علاقه خود را در فیس بوک به اشتراک خواهیم گذاشت. از صفحه فیسبوک ما دیدن کنید و ما را لایک کنید!

تعطیلات شاد!