چگونه این 3 سازمان غیرانتفاعی فلوریدا جوامع خود را تغییر می دهند


با موانع بسیاری که سازمان‌های غیرانتفاعی با محدودیت‌های بودجه مواجه هستند، تراست بیمه فلوریدا میزبان مسابقه معجزه تعطیلات سالانه خود است که به سه سازمان غیرانتفاعی فلوریدا این فرصت را می‌دهد تا پول بیشتری برای سازمان خود به دست آورند. امسال، ما از اعضای غیرانتفاعی خود خواستیم تا به اشتراک بگذارند که سازمان آنها چگونه تأثیر مثبتی بر یک فرد یا جامعه بزرگتر در سال جاری داشته است.

ما پاسخ‌های شگفت‌انگیزی دریافت کردیم، اما در نهایت، سه برنده به‌طور تصادفی انتخاب شدند. در زیر سه برنده ما به اشتراک می گذارند که چگونه در سال 2022 تفاوت ایجاد کردند.

برنده جایزه بزرگ: Boley Centers, Inc.

رتبه دوم: مکان کودکان در صندوق امانات خانگی، Inc.

تاباندن نور بر خشونت شریک جنسی خشونت خانگی یک تهدید جدی برای قربانیان آن است و کسانی که آن را تحمل می کنند اثرات مخرب فیزیکی و روانی طولانی مدتی را تجربه می کنند. کودکان به ویژه آسیب پذیر هستند. مشاهده خشونت در خانه می تواند منجر به اختلال در عملکرد تحصیلی، اجتماعی و رفتاری شود. خشونت خانگی نه تنها شایع است (از هر سه زن یک زن و از هر چهار مرد یک نفر آن را تجربه می کند)، بلکه بین نسلی نیز هست، زیرا رفتارهای توهین آمیز اغلب از والدین به فرزند منتقل می شود.

به مدت 25 سال، برایان مک‌کری، ناظر برنامه HomeSafe و تیم SafetyNet او خدمات درمانی فشرده، مداخله در بحران و مدیریت پرونده را به قربانیان خشونت خانگی ارائه کرده‌اند. ما به بازماندگان کمک می‌کنیم تا برنامه‌های ایمنی ایجاد کنند، منابعی را برای جابجایی پیدا کنند، سیستم عدالت کیفری را هدایت کنند، و از آسیب‌های روحی خود کار کنند. مهمتر از همه، هدف ما برهم زدن چرخه خشونت است. آنا* پس از بیش از یک دهه سوء استفاده به HomeSafe آمد. شریک زندگی او مردی بسیار حسود بود که پسر نوجوانش نلسون و هر حرکت او را کنترل می کرد. او سال‌ها خانواده‌اش را مجبور کرد از یک متل کثیف و ناامن به متل دیگری نقل مکان کنند. آنا سعی می‌کرد با همسایه‌ها دوست شود، اما وقتی شریک زندگی‌اش احساس می‌کرد که او بیش از حد وابسته شده است، ناگهان خانواده را جابه‌جا می‌کرد. همانطور که در مورد بسیاری از سوء استفاده کنندگان وجود دارد، او به طور مزمن او را از سیستم های پشتیبانی و هر کسی که به او اهمیت می داد منزوی کرد. کنترل او به جایی رسید که پسرش را از رفتن به مدرسه منع کرد. در میان ترس، تروما و ناامیدی، آنا شجاعت یافت تا برای کمک با تیم SafetyNet HomeSafe تماس بگیرد. او مخفیانه به همراه پسرش شروع به شرکت در گروه های حمایت درمانی هفتگی HomeSafe کرد. آنا پس از چندین جلسه با حمایت همسالان خود شریک زندگی خود را ترک کرد.

یک روز، مادر و پسر وحشت زده با تمام وسایل خود به درب خانه سیف رسیدند. HomeSafe به آنا کمک کرد تا با پناهگاه‌ها تماس بگیرد تا جایی که بتواند جای خالی پیدا کند. مادر و پسر وقتی فهمیدند بالاخره برای همیشه آزاردهنده خود را ترک خواهند کرد، اشک های آسودگی گریستند. آنا و نلسون در پناهگاه AVDA ماندند و سپس به آپارتمانی با کمک بخش 8 مسکن نقل مکان کردند. امروز آنا و پسرش از بازسازی زندگی خود لذت می برند. آنها هنوز در گروه های حمایتی HomeSafe شرکت می کنند و درمان فردی را شروع کرده اند. نلسون هیجان زده است که اتاق خواب خود را دارد که در آن بتواند گیتار خود را بنوازد. درمانگر HomeSafe او در یک مدرسه چارتر کار می‌کند و توانست او را وادار کند که حضوراً برگردد. او که قبلاً خجالتی و گوشه گیر بود، در مدرسه جدید خود باز شده و در حال پیشرفت است.

آنا به اشتراک می‌گذارد: «بالاخره احساس آزادی و امنیت می‌کنیم و زندگی‌ای را شروع می‌کنیم که تا به حال فکر می‌کردیم ممکن است.»

*اسامی برای محافظت از خانواده های ما تغییر کردند

لورا بارکر، مدیر ارشد امور خیریه

مقام سوم: مدرسه آربور فلوریدا مرکزی

مدرسه آربور در خدمت دانش آموزان معلول است. به عنوان بخشی از برنامه ما، ما آموزش های حین کار را برای دانش آموزان خود از سن 17 سالگی ارائه می دهیم. این برنامه زندگی دانش آموزان و شرکای جامعه ما را به گونه ای تحت تاثیر قرار داده است که ما نمی توانیم تصور کنیم. نرخ بیکاری افراد دارای معلولیت به دلیل عدم آموزش و حمایت نزدیک به 80 درصد است. دانش آموزان ما مهارت های لازم برای به دست آوردن و حفظ شغل را می آموزند، مانند جهت گیری، مستقل بودن و قابل اعتماد بودن و دفاع از خود.

شرکای تجاری جامعه ما بازتر می شوند و استخدام افراد دارای معلولیت را می پذیرند. 2021-2022 سال افتتاحیه برای برنامه آموزش تمام وقت در محل کار ما بود. ما 5 دانشجوی کارآموز در AC Marriott در مرکز شهر اورلاندو داشتیم. این دانش آموزان دوره های خود را به پایان رساندند و تصمیم گرفتند برای شرکت در برنامه فارغ التحصیلی خود را یک سال به تاخیر بیندازند. در نتیجه این آموزش، همه دانش آموزان مشغول به کار هستند (2 نفر در AC Marriott) یا تحصیلات متوسطه را دنبال می کنند. اگر آنها آموزش هایی را که انجام دادند را نداشتند، این اتفاق نمی افتاد. ما برنامه را برای سال تحصیلی 2022-2023 با 3 دانش آموز ادامه می دهیم. در حالی که برنامه ما در مراحل اولیه است و هنوز کوچک است، ما از نتایج خود هیجان زده هستیم و مشتاقانه منتظر رشد و خدمت به دانش آموزان بیشتری هستیم.

وندی کاکس بلر، مدیر اجرایی

به آنها تبریک می گویم و از همه کسانی که وارد شدند تشکر می کنم. ما تعدادی از مطالب مورد علاقه خود را در فیس بوک به اشتراک خواهیم گذاشت. از صفحه فیسبوک ما دیدن کنید و ما را لایک کنید!

تعطیلات شاد!



منبع