طب سوزنی و حمایت از تغذیه » نقطه شفا | طب سوزنی، ماساژ و میکرونیدلینگ در King of Prussia، PA | فیلادلفیا


طب سوزنی و حمایت از تغذیه

اگر شما یکی از میلیون‌ها نفری هستید که ماه گذشته تصمیم گرفتند در سال 2023 بهتر غذا بخورند و انتخاب‌های سالم‌تری داشته باشند، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که بررسی کنیم که این روند چگونه پیش می‌رود. آیا در حال حاضر از واگن خارج شده اید و به عادات ناسالم خود بازگشته اید؟ یا به اهداف خود نگاه می کنید و پیشرفت می کنید؟ مهم نیست که روی کدام طرف سکه می افتید، ممکن است بخواهید با پزشک طب سوزنی خود در مورد اهداف تغذیه ای خود صحبت کنید. آنها می توانند انبوهی از اطلاعات باشند و به شما کمک کنند تا بهتر و قوی تر خود را بسازید.

بلوک های سازنده سلامت خوب

طبق فلسفه طب چینی، طب سوزنی و تغذیه اولین خط دفاعی در حفظ تعادل و سلامت کلی است. غذا انرژی لازم برای عملکرد را برای ما فراهم می کند، اما همچنین می تواند ویتامین ها، مواد معدنی، فیتوکمیکال ها و آنتی اکسیدان هایی را که بدن ما را در سطح مطلوبی کار می کند، تامین کند. و تغذیه نقش بسیار زیادی در سلامت جسمی و روحی ما دارد. با تغییرات ساده در رژیم غذایی خود، می توانیم سطح انرژی را افزایش دهیم و سلامت کلی خود را بهبود ببخشیم.

اما گاهی اوقات تردید در دانستن اینکه دقیقاً از کجا باید با ایجاد این تغییرات شروع کرد، به وجود می آید. تلاش برای تغییر همه چیز به یکباره ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد. اینجاست که متخصص طب سوزنی شما می تواند با پیشنهادات مفید بر اساس چیزهایی که می خواهید به انجام برسانید، وارد شوید. تنظیمات تغذیه ای و درمان های طب سوزنی می توانند دست به دست هم بدهند تا بدن شما را به سطح عملکرد مطلوب خود بازگرداند.

تمرکز غذای کامل

در صورت امکان، بهتر است به جای مصرف مکمل‌ها، تمرکز کامل روی غذا داشته باشید. با این حال، شرایطی وجود دارد که مواد غذایی مورد نیاز بدن شما از طریق غذایی که می خورید در دسترس نیست. به عنوان مثال، وگان ها اغلب فاقد ویتامین B12 هستند، زیرا این ویتامین اغلب در گوشت یافت می شود. برای وگان ها، مصرف مکمل B12 انتخاب عاقلانه ای است زیرا ممکن است راه دیگری برای دریافت این منبع ویتامین نداشته باشند.

میوه ها، سبزیجات و ریشه های زیادی وجود دارند که می توانند بر سیستم های هورمونی، عصبی، قلبی عروقی و اسکلتی بدن شما تأثیر بگذارند. اعتقاد بر این است که غذاهای غنی از امگا 3 و امگا 6 باعث بهبود سلامت قلب و عروق می شوند. سرکه سیب برای کاهش رفلاکس اسید شناخته شده است و می تواند یک پاک کننده طبیعی باشد. زردچوبه و سیر سم زدای طبیعی هستند در حالی که مرکبات به طور طبیعی کبد را پاکسازی می کنند. و زنجبیل نیز درمان کننده حالت تهوع بوده است.

مکمل های گیاهی می توانند گزینه خوبی باشند

مکمل های گیاهی خاصی وجود دارند که می توانند به بدن شما برای تقویت سیستم ایمنی و همچنین سم زدایی کمک کنند. با پزشک طب سوزنی خود در مورد مکمل های گیاهی که برای کمک به اضافه کردن آن مواد مغذی حیاتی به رژیم غذایی خود توصیه می کنند، صحبت کنید.

اهداف سلامتی خود را مشخص کنید تا شما و پزشک طب سوزنی بتوانید برنامه ای را که به طور خاص برای نیازهای شما طراحی شده است، تهیه کنید. وقتی تمرین‌کننده شما دقیقاً می‌داند که می‌خواهید چه کاری را انجام دهید، برای ارائه توصیه‌های متناسب با نیازها و موفقیت شما مجهزتر می‌شود.

اگر اکنون آماده برداشتن اولین گام‌ها به سمت یک رویکرد یکپارچه‌تر به سلامت و تغذیه خود هستید یا اگر فقط آماده بازگشت به مسیر هستید، امروز با متخصص طب سوزنی خود صحبت کنید و اجازه دهید به شما در دستیابی به اهداف سلامتی خود کمک کند.