آیا طب سوزنی بیماری قلبی را درمان می کند؟ » نقطه شفا | طب سوزنی، ماساژ و میکرونیدلینگ در King of Prussia، PA | فیلادلفیا


آیا طب سوزنی بیماری قلبی را درمان می کند؟

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، بیماری قلبی عامل اصلی مرگ و میر مردان و زنان در ایالات متحده است. و قومیت مهم نیست، زیرا مردم از همه گروه های نژادی و قومی تحت تأثیر قرار می گیرند. با چنین آمار جدی، بسیاری ممکن است تعجب کنند که چه گزینه های درمانی در دسترس است. آیا می دانستید که طب سوزنی می تواند به درمان بیماری قلبی و همچنین بسیاری از عوامل موثر در آن کمک کند؟ بخوان تا یاد بگیری.

طب سوزنی چه به عنوان یک درمان انفرادی و چه در ترکیب با سایر درمان های پزشکی سنتی، گزینه ای عالی برای کسانی است که از بیماری قلبی رنج می برند، به ویژه به عنوان یک اقدام پیشگیرانه. جای تعجب نیست که سه عامل خطر اصلی برای ابتلا به بیماری قلبی فشار خون بالا، کلسترول بالا و سیگار کشیدن است. در حالی که تغییرات سبک زندگی نیز برای پیشگیری از بیماری قلبی کلیدی است، برخی گام‌های اضافی وجود دارد که می‌توانید از طریق درمان‌های طب سوزنی منظم برای کاهش عوامل خطر بیماری قلبی انجام دهید.

نکات طب سوزنی و گیاهان دارویی برای درمان بیماری های قلبی

شش نکته مشترک در مورد درمان بیماری قلبی وجود دارد:

  • HT1 (Ji Quan) – در زیر بازو قرار دارد و برای درد قلب، درد قفسه سینه، تنگی نفس، اضطراب و تپش قلب استفاده می شود.
  • HT9 (Shao Chong) – واقع در صورتی است و برای حمله قلبی، سکته مغزی و درد قلبی استفاده می شود.
  • SP3 (Taibai) – در پایین پا قرار دارد و برای درد قلب استفاده می شود.
  • UB15 (Xin Shu) – در نزدیکی ستون فقرات قرار دارد و برای تپش قلب، اضطراب و درد قلب استفاده می شود.
  • Hu Po – فرمول گیاهی مورد استفاده برای لرزش، برای توقف تپش قلب، برای کمک به بی خوابی، و برای بیماری عروق کرونر قلب استفاده می شود.
  • Xue Fu Zhu Yu Wan – فرمول گیاهی مورد استفاده برای بیماری عروق کرونر، آنژین صدری، و سایر مشکلات سلامت قلبی عروقی.

آنچه پژوهش می گوید

طب شمال غربی در حال حاضر در حال مطالعه طب سوزنی به عنوان یک درمان موثر برای اختلالات ریتم قلب، درد و حالت تهوع و برای استفاده پس از جراحی قلب است. محققان به دنبال پاسخ به سه سوال اصلی بودند: 1. آیا بیماران در طول جراحی قلب از طب سوزنی استفاده می کنند؟ 2. آیا ارائه طب سوزنی روزانه به بیماران از نظر لجستیکی در یک محیط جراحی قلب امکان پذیر است؟ 3. آیا طب سوزنی بر نتایج پزشکی مانند AFib و علائم پس از جراحی مانند درد، حالت تهوع، استرس و اضطراب تأثیر می گذارد؟

به گفته محقق ارشد دکتر کیم فینگولد، “ما آموختیم که طب سوزنی پس از عمل جراحی قلب باز در این محیط سریع – حتی در بخش مراقبت های ویژه روز بعد از عمل – امکان پذیر است و بیماران بدون عوارض جانبی آن را به خوبی تحمل کردند.” تیم تحقیقاتی به این نتیجه رسیدند که طب سوزنی که بعد از جراحی قلب استفاده می‌شود باعث کاهش فیبریلاسیون دهلیزی پس از عمل، کاهش درد، حالت تهوع، استرس و اضطراب، زمان کمتر در بخش مراقبت‌های ویژه و کاهش نیاز به داروهای ضد آریتمی می‌شود.

کمک به عوامل خطر

همانطور که قبلا ذکر شد، طب سوزنی همچنین می تواند به بیماران کمک کند تا عوامل خطری را که می توانند منجر به مشکلات قلبی در آینده شوند، برطرف کنند. به عنوان مثال، طب سوزنی در درمان فشار خون بالا، کمک به افراد برای ترک سیگار، کاهش وزن، کاهش استرس و تنظیم خواب بسیار عالی است. طب سوزنی به نظر می رسد تعادل را به بدن باز می گرداند و در نتیجه سلامت و تندرستی کلی را بهبود می بخشد. اگر از یک یا چند مورد از این عوامل خطر رنج می برید، احتمالاً جلسات زیادی طول می کشد تا به این مسائل رسیدگی شود. متخصص طب سوزنی شما با شما همکاری خواهد کرد تا یک تاریخچه کامل سلامتی و برنامه درمانی برای رسیدگی به هر یک از نگرانی های شما انجام دهد. برنامه درمانی ممکن است شامل فرمول های گیاهی برای کمک به بیماران برای رسیدن به اهداف سلامتی خود باشد.

منتظر بروز مشکل جدی تری نباشید، اگر می خواهید سال جدید خود را با اهداف سلامتی جدید شروع کنید، همین امروز یک قرار ملاقات بگذارید. نگرانی‌های خود را در میان بگذارید، با پزشک خود صادق باشید و اجازه دهید به شما در دستیابی به اهداف سلامتی خود کمک کند. سلامتی بهتر در دسترس شماست و طب سوزنی می تواند به شما در رسیدن به آن کمک کند.





منبع