چرا باید طب سوزنی را برای درمان فیبرومیالژیا انتخاب کنید » نقطه شفا | طب سوزنی، ماساژ و میکرونیدلینگ در King of Prussia، PA | فیلادلفیا


چرا باید طب سوزنی را برای درمان فیبرومیالژیا انتخاب کنید؟

بر اساس انجمن ملی فیبرومیالژیافیبرومیالژیا یکی از مزمن ترین شرایط درد است. آنها می گویند: «این اختلال حدود 10 میلیون نفر در ایالات متحده و حدود 3 تا 6 درصد از جمعیت جهان را تحت تأثیر قرار می دهد. در حالی که بیشتر در زنان شایع است (75 تا 90 درصد افرادی که فیبرومیالژیا دارند زنان هستند)، در مردان و کودکان از همه گروه‌های قومی نیز رخ می‌دهد.

طب سوزنی برای درمان فیبرومیالژیا در سال‌های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، به خصوص که تحقیقات بیشتر مزایای درمان طب سوزنی را نشان داده است. با توجه به الف مطالعه 2013از هر پنج نفر مبتلا به فیبرومیالژیا، یک نفر ظرف دو سال پس از تشخیص، به دنبال درمان طب سوزنی است.

درمان فیبرومیالژیا بسیار دشوار است و بسیاری از کسانی که از این اختلال رنج می‌برند در تحمل داروها و مکمل‌های رایج با مشکل مواجه هستند. افراد بیشتر و بیشتری برای بهبود علائم خود به گزینه های درمانی مکمل و جایگزین روی می آورند و طب سوزنی جایگاه خود را پیدا کرده است.

استفاده از طب سوزنی برای درمان فیبرومیالژیا مزایای متعددی دارد. مزایا شامل کاهش سطح درد، بهبود خوابتحریک سیستم ایمنی، آرامش و به طور کلی سلامتی بهتر از طریق دستیابی به تعادل انرژی در سراسر بدن.

آ بررسی تحقیق کاکرین در واقع دریافتند که نوع دیگری از درمان طب سوزنی به نام EA یا طب سوزنی الکتریکی به نظر می رسد در درمان فیبرومیالژیا حتی از طب سوزنی سنتی موثرتر باشد. طب سوزنی الکتریکی از یک دستگاه الکترونیکی برای انتقال جریان کمی بین جفت سوزن استفاده می کند. بررسی تحقیق نشان داد که EA درد، سفتی، خواب، خستگی و سلامت کلی بیماران را بهبود می بخشد.

آ بررسی 2019 دریافتند که “طب سوزنی درمانی یک درمان موثر و ایمن برای بیماران مبتلا به فیبرومیالژیا است” و “این درمان را می توان برای مدیریت فیبرومیالژیا توصیه کرد.” این مطالعه به این نتیجه رسید که “طب سوزنی در کوتاه مدت و بلندمدت موثرتر از داروهای فیبرومیالژیا مرسوم بود و هیچ عارضه جانبی جدی یافت نشد.”

آ آزمایشی 2018 طب سوزنی پیشنهاد شده در تسکین علائم فیبرومیالژیا عالی است زیرا سطوح انتقال دهنده های عصبی حیاتی برای فیبرومیالژیا را تغییر می دهد. اولین مورد سروتونین بود که بر پردازش درد، چرخه خواب، هوشیاری، اشتها، خلق و خو، هضم و میل جنسی تأثیر می گذارد. اعتقاد بر این است که همه آنها در افراد مبتلا به فیبرومیالژیا کم است. دومی «ماده P» نام داشت که زمانی آزاد می‌شود که سلول‌های عصبی محرک‌های دردناک را شناسایی کنند که معمولاً در افراد مبتلا به فیبرومیالژیا افزایش می‌یابد.

حتی کلینیک مایو افراد مبتلا به فیبرومیالژیا را تشویق می کند تا طب سوزنی را امتحان کنند. دکتر Brent A Bauer گفت: «درمان فیبرومیالژیا ممکن است دشوار باشد و ممکن است ترکیبی از درمان‌ها برای کنترل علائم شما ضروری باشد. اگر در یافتن تسکین درد فیبرومیالژیا مشکل دارید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که طب سوزنی را امتحان کنید. او همچنین خاطرنشان کرد که “زمانی که توسط یک پزشک آموزش دیده انجام شود، طب سوزنی خطرات کمی دارد.”

اگر از فیبرومیالژیا رنج می برید و متوجه شده اید که علائم شما بسیار زیاد و برای کیفیت زندگی شما مضر است، تحقیقات را دنبال کنید و طب سوزنی را امتحان کنید. پزشک شما تاریخچه دقیق سلامتی را بررسی می کند تا دوره درمانی مناسبی را که به طور خاص برای رفع نیازهای شما طراحی شده است، تعیین کند. یک روز دیگر را با درد و خستگی سپری نکنید. همین امروز تماس بگیرید و قرار ملاقات بگذارید.