طب سوزنی برای درمان سندرم روده نشتی » نقطه شفا | طب سوزنی، ماساژ و میکرونیدلینگ در King of Prussia، PA | فیلادلفیا


طب سوزنی برای درمان سندرم روده نشتی

انواع بیماری‌های گوارشی و خودایمنی وجود دارند که می‌توانند در ایجاد سندرم روده نشت‌کننده نقش داشته باشند. بنابراین، دقیقاً سندرم روده نشتی چیست؟ دقیقاً به چیزی که به نظر می رسد نزدیک است. هر یک از ما روده های نیمه تراوا داریم. این بدان معناست که پوشش مخاطی روده ما برای جذب آب و مواد مغذی از غذا طراحی شده است. پوشش روده شما مسئول عمل به عنوان یک مانع در برابر باکتری ها است. با سندرم روده نشت‌دار، پوشش روده شما «نشت می‌کند» که به آب و مواد مغذی بیشتری اجازه عبور می‌دهد، اما به طور بالقوه به مولکول‌های سمی نیز اجازه عبور می‌دهد.

برخی از علل رایج نشت روده عبارتند از: ابتلا به سندرم روده تحریک پذیر، بیماری سلیاک، انجام شیمی درمانی یا پرتودرمانی، استفاده بیش از حد مزمن از NSAID ها یا الکل و حتی آلرژی غذایی. علائم می تواند شامل گاز، نفخ، سطح انرژی پایین و سوء هاضمه دردناک باشد. اساساً وقتی روده نشتی دارید، سیستم ایمنی بدن شما به خطر می افتد.

اگر فکر می‌کنید سندرم روده نشت‌دهنده ممکن است مشکل‌ساز باشد، اقداماتی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید که ممکن است کمی تسکین دهد. تغییرات رژیم غذایی معمولاً اولین کار است. اجتناب از الکل، قندهای فرآوری شده، کافئین و محصولات لبنی اولین قدم خوب است. سعی کنید میوه ها و سبزیجات ارگانیک بیشتری بخورید که حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند. مقداری اسیدهای چرب ضروری را از غذاهایی مانند گردو و روغن بذر کتان اضافه کنید.

بهترین گزینه بعدی این است که با پزشک طب سوزنی خود قرار ملاقات بگذارید. طب چینی می تواند ابزار بسیار مفیدی برای ترمیم روده شما باشد. اولین کاری که آنها انجام خواهند داد یک تاریخچه کامل سلامتی برای بررسی علل زمینه ای مشکلی است که باعث این عدم تعادل در بدن شما می شود. برخی از سوالات پرسیده شده ممکن است در ابتدا منطقی نباشند زیرا ممکن است به نظر مرتبط با شرایط نباشند. اما به یاد داشته باشید، آنها به کل بدن شما نگاه می کنند و به همه عوامل کمک کننده نگاه می کنند.

چیزی که ممکن است ندانید این است که دوازده نصف النهار یا کانال در بدن شما وجود دارد. انرژی یا «چی» از طریق هر یک از این کانال‌ها که به اندام خاصی در بدن شما متصل هستند، جریان می‌یابد. هنگامی که یک یا چند کانال با مشکل مواجه می شوند، بدن شما نامتعادل می شود. به طور خاص با سندرم روده نشت کننده، اغلب یک عدم تعادل انرژی در مریدین های طحال، کبد، قلب یا کلیه وجود دارد. طب سوزنی شما این کانال ها را برای کمک به اصلاح این عدم تعادل انرژی سوزن می کند.

طب سوزنی شما همچنین ممکن است گیاهان چینی را به عنوان یک گزینه درمانی اضافی تجویز کند. در حالی که سوزن طب سوزنی برای متعادل کردن انرژی شما کار می کند، گیاهان چینی در خون شما کار می کنند و نشان داده اند که باکتری ها را از بین می برند، کلسترول را کاهش می دهند، هورمون ها را متعادل می کنند و فشار خون را کاهش می دهند، فقط به نام چند مورد از نتایج شگفت انگیزی که می توانید از مصرف چینی به دست آورید. گیاهان

مدت زمان و دفعات درمان بسته به شدت بیماری متفاوت خواهد بود. طب سنتی می تواند داروهای مختلفی را برای رفع علائم نشتی روده تجویز کند، اما شما می خواهید با ریشه مشکل مقابله کنید. امروز یک قرار ملاقات بگذارید تا سفری را آغاز کنید تا انرژی خود را مجدداً متعادل کنید و روده خود را از درون بهبود بخشید.





منبع