مزایای افزودن طب سوزنی به روال سلامتی شما » نقطه شفا | طب سوزنی، ماساژ و میکرونیدلینگ در King of Prussia، PA | فیلادلفیا


مزایای افزودن طب سوزنی به روال سلامتی شما

این زمانی از سال است که بسیاری به دنبال شروع (یا شروع مجدد) روال سلامتی خود هستند. شنبه های خودمراقبتی ممکن است در طول فصل تعطیلات از بین رفته باشند و اکنون زمان بازگشت به مسیر است. همانطور که اهداف سلامتی و اولویت های سلامتی خود را در سال جاری بررسی می کنید، آیا به اضافه کردن طب سوزنی به روال سلامتی خود فکر کرده اید؟ اگر نه، در اینجا دلیلی وجود دارد که باید و برخی از مواردی که باید در نظر بگیرید تا خود را برای موفقیت آماده کنید.

طب سوزنی مزایای سلامتی متعددی را از یک رویکرد جامع به سلامتی به همراه دارد. این یک رویکرد غیردارویی برای سلامتی و تندرستی است و به انواع نگرانی‌های سلامتی که ممکن است با آنها دست و پنجه نرم کنید، می‌پردازد.

فواید سلامتی

یکی از شناخته شده ترین مزایای درمان های طب سوزنی منظم، توانایی آن در کاهش درد و التهاب است. با تحریک نقاط خاصی در بدن، طب سوزنی می تواند به کاهش سردرد، کمردرد و آرتروز کمک کند. طب سوزنی با کمک به ترشح بیشتر کورتیزول و تحریک عصب واگ به رفع التهاب کمک می کند و دفاع طبیعی بدن در برابر التهاب را فعال می کند.

طب سوزنی مشکلات گوارشی مانند سوزش سر دل، عدم تحمل لاکتوز و سندرم روده تحریک پذیر را بهبود می بخشد. حتی سازمان بهداشت جهانی نیز نقش طب سوزنی را در درمان موثر عدم تعادل گوارشی تایید می کند.

طب سوزنی یک گزینه عالی برای کمک به بهبود کیفیت خواب شما است. همانطور که در بالا ذکر شد، طب سوزنی در درمان درد و التهاب مزمن که ممکن است یکی از دلایل خواب ضعیف باشد، عالی است. بیشتر داروهای خواب علائم مرتبط با کمبود خواب را درمان می کنند، اما طب سوزنی به مسائل اصلی برای تنظیم انرژی بدن و بازگرداندن چرخه خواب شما با کاهش استرس و القای احساس آرامش و تعادل ذهن و بدن توجه می کند.

طب سوزنی همچنین با دستکاری جریان انرژی و از بین بردن هرگونه انسداد، سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد و در نتیجه هارمونی طبیعی بدن را بازیابی می کند. وقتی نصف النهارها یا کانال ها مختل یا مسدود می شوند، می توانید در برابر بیماری بسیار آسیب پذیرتر باشید.

چیزهایی که باید در نظر بگیرید

در حالی که گنجاندن طب سوزنی در روال سلامتی شما فواید شگفت انگیزی دارد، در حین برنامه ریزی باید چند نکته را در نظر بگیرید. بسته به اهداف سلامتی شما، طب سوزنی می تواند به زمان نیاز داشته باشد زیرا جلسات می تواند 30 تا 60 دقیقه باشد و می تواند بیش از یک بار در هفته باشد، بنابراین این را در نظر داشته باشید. همچنین، ممکن است طب سوزنی تحت پوشش شرکت بیمه شما نباشد، اگرچه شرکت های بیشتری شروع به پوشش آن کرده اند. و احتمالاً مهمترین چیز این است که یک پزشک واجد شرایط را پیدا کنید و شروع در این وب سایت یک شروع عالی است!

خود را برای موفقیت آماده کنید

چند کار کلیدی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا با موفقیت طب سوزنی را در روال سلامتی خود ادغام کنید. یک ایده این است که برنامه ای برای برنامه ریزی جلسات طب سوزنی منظم خود ایجاد کنید. زمانی که صحبت از ادغام طب سوزنی به میان می آید، یکپارچگی کلیدی است. با پزشک خود برای برنامه ریزی برنامه ریزی کنید که به شما در دستیابی به اهداف سلامتی خود کمک کند.

طب سوزنی زمانی می تواند بسیار موثر باشد که با سایر روش های سلامتی مانند مدیتیشن، یوگا و رژیم غذایی سالم ترکیب شود. از کشف رویکردهای مختلف نترسید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است. کلید دیگر این است که خطوط ارتباطی بین شما و پزشکتان باز باشد. این نه تنها ایده خوبی است که در مورد اهداف خود بحث کنید، بلکه هر تغییری را که متوجه می شوید در حین وارد کردن طب سوزنی در روال خود به اشتراک بگذارید. این به پزشک شما کمک می کند تا در صورت نیاز تنظیمات شخصی بیشتری را انجام دهد.

با ارتباطات باز، برنامه‌ریزی عمدی و ثبات، طب سوزنی می‌تواند به یک مکمل ارزشمند برای روتین سلامتی شما تبدیل شود و به شما کمک کند تا به تعادل در سلامت کلی خود برسید. همین امروز تماس بگیرید و قراری بگیرید تا طب سوزنی را به سفر سلامتی خود اضافه کنید.





منبع