طب سوزنی برای دردهای ارتوپدی » نقطه شفا | طب سوزنی، ماساژ و میکرونیدلینگ در King of Prussia، PA | فیلادلفیا


طب سوزنی برای دردهای ارتوپدی

درد ارتوپدی برای بسیاری از آمریکایی ها مشکل بزرگی است و به اشکال مختلف از جمله زانو، لگن، شانه و سایر دردهای مفصلی بروز می کند. ثابت شده است که طب سوزنی یک ابزار موثر برای مقابله با دردهای ارتوپدی است… حتی دانشکده پزشکی هاروارد نیز چنین فکر می کند.

درد مزمن می تواند برای کسانی که از آن رنج می برند ناتوان کننده باشد و به طور مستقیم بر کیفیت زندگی تأثیر بگذارد. مردم اغلب درد مزمن را با داروهای ضد التهابی (چه با نسخه و چه بدون نسخه)، فیزیوتراپی، یا با یخ و گرما درمان می‌کنند، اما این گزینه‌ها همیشه تسکین طولانی‌مدتی را ارائه نمی‌کنند. مطابق با دانشکده پزشکی هاروارد، “طب سوزنی گزینه ای با سابقه خوب است که ارزش بررسی دارد.”

هاروارد به مطالعه ای استناد می کند که در اصل در Archives of Internal Medicine منتشر شده است که نشان می دهد طب سوزنی یک درمان معتبر و موثر برای شرایط درد مزمن است. «تحقیقات یک تیم بین‌المللی از کارشناسان به شواهدی اضافه می‌کند که نشان می‌دهد تسکین واقعی اشکال رایج درد را فراهم می‌کند. این تیم نتایج 29 مطالعه را که شامل نزدیک به 18000 شرکت کننده بود، جمع آوری کرد. بعضی ها طب سوزنی داشتند، بعضی ها طب سوزنی ساختگی داشتند و بعضی ها اصلاً طب سوزنی نداشتند. به طور کلی، طب سوزنی درد را تا حدود 50 درصد کاهش داد.

توجه به این نکته مهم است که اثربخشی درمان طب سوزنی برای هر فردی بسته به شدت بیماری متفاوت است، بسیاری از کسانی هستند که از طریق درمان طب سوزنی برای نگرانی های ارتوپدی خود تسکین می یابند. در اینجا چند راه وجود دارد که می تواند کمک کند.

طب سوزنی با تعدیل سیگنال های درد و تحریک ترشح اندورفین، مسکن های طبیعی بدن، در مدیریت درد بسیار موثر است. همچنین چیزی به نام تئوری کنترل دروازه وجود دارد که در آن فرآیند سوزن زدن مورد استفاده می‌تواند رشته‌های عصبی را فعال کند که سیگنال‌های درد را مهار می‌کنند، طبق نظریه کنترل دروازه درد.

طب سوزنی می تواند التهاب را کاهش دهد، جریان خون را بهبود بخشد، به آرامش عضلانی کمک کند، عملکرد مفصل و تحرک را بهبود بخشد، فشار عصبی را برطرف کند و استرسی را که اغلب با دردهای ارتوپدی و مزمن همراه است کاهش دهد.

بهترین کاری که طب سوزنی انجام می دهد فقط درمان درد نیست، بلکه درمان علت اصلی درد است. به عنوان مثال، طب سوزنی اغلب برای درمان شرایط درد مزمن که درد را در امتداد مسیر عصبی ایجاد می‌کند، درد باعث اسپاسم عضلانی، التهاب، بافت اسکار و دردی که در چندین نواحی بدن است، نشان داده می‌شود.

تعداد درمان‌های طب سوزنی مورد نیاز برای رفع این نگرانی‌های سلامتی با توجه به شدت موضوع متفاوت است. به طور کلی، یک بیماری مزمن ممکن است به یک تا دو درمان هفتگی برای چندین ماه نیاز داشته باشد، در حالی که شروع ناگهانی درد احتمالاً به تعداد کمتری از ویزیت نیاز دارد. برای دیگران، تسکین قابل توجهی تنها پس از یک درمان مشاهده می شود.

فقط یک جستجوی سریع در گوگل در مورد مطالعات طب سوزنی و درد مزمن دلایل زیادی برای توجه جدی به این درمان ارائه می دهد. یکی از بزرگترین مزایای دریافت درمان های طب سوزنی منظم این است که فقط درد فعلی شما را تسکین نمی دهد. داشتن جلسات منظم طب سوزنی می تواند بروز کلی درد شما را کاهش دهد.

وقتی پزشک طب سوزنی شما با دقت آن سوزن ها را قرار می دهد، بسیار فراتر از مدیریت درد است. از طریق درمان های طب سوزنی منظم، می توانید سیستم ایمنی خود را تقویت کنید، استرس را کاهش دهید، فشار خون خود را کاهش دهید و حتی خواب خود را بهبود بخشید.

اگر با درد مزمن دست و پنجه نرم می کنید، طب سوزنی یک گزینه بدون دارو و کم خطر است که مطالعات نشان می دهد می تواند مزایای بلندمدتی برای سلامت کلی شما داشته باشد، نه فقط درد مزمن شما. به متخصص طب سوزنی اجازه دهید یک ارزیابی سلامتی مناسب انجام دهد و برنامه ای برای رهایی از درد و بازگشت به مسیر زندگی سالم و فعال ایجاد کند. قرار خود را همین امروز تعیین کنید!





منبع